Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=130731

ویرایش اطلاعات در کارگزاری آگاه(ویرایش اطلاعات هویتی)

سلام
من در قسمت اطلاعات هویتی اشتباه کردم و بعد در سجام ویرایش انجام دادم ، و کد پیگیری هم گرفتم ولی فرم های کارگزاری هنوز ویرایش نشده اند، باید چکار کنم ، لطفا راهنمایی کنید با تشکر

  • ۳پاسخ
  • ۸۱۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “ویرایش اطلاعات در کارگزاری آگاه(ویرایش اطلاعات هویتی)”

  1. علی گفت:

    سلام. ما یک کد بورسی و حساب معاملاتی برای دخترم داریم. موقع ورود به سامانه خطای اعتبار رمز شما به پایان رسیده دریافت می کنیم. برای بازیابی که افدام می کنم، کد بازیابی به دست ما نمی رسه. چه اقدامی باید انجام بدیم.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2239 گفت:

      با سلام.
      دوست عزیز، جهت بازیابی رمز منقضی شده از طریق سیستم کامپیوتر و یا از طریق مرورگر کروم تلفن همراه در حالت مخصوص رایانه وارد سایت online.agah.com شده و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اقدام به دریافت کد بازیابی و شروع مراحل بازیابی رمز فرمایید. کد بازیابی شما به شماره تماس پیش فرض ثبت شده نزد کارگزاری آگاه ارسال خواهد شد. در صورت عدم دریافت کد بازیابی، از مسدود نبودن پیامک های تبلیغاتی سیم کارت نزد اپراتور اطمینان حاصل نمایید و همچنین پوشه پیام های مسدود شده یا هرزنامه تلفن همراه را نیز بررسی فرمایید. رمز عبور جدید حداقل ۸ کاراکتر، شامل حروف کوچک، بزرگ و اعداد انگلیسی به علاوه یک علامت اختصاری مانند # یا @ باشد. همچنین امکان تعریف ۳ رمز اخیر استفاده شده وجود ندارد. در صورتی که شماره تماس پیش فرض در دسترس نیست، تنها روش بازیابی اطلاعات ورود به سامانه و ویرایش شماره تماس، از طریق مراجعه حضوری به ضعب کارگزاری آگاه همراه با مدارک هویتی خواهد بود. ساعت کاری شعب در روز های کاری شنبه تا سه شنبه از ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰، روزهای کاری چهارشنبه از ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و روز های غیر تعطیل پنجشنبه از ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ است.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    برای اینکه بتوانید اطلاعات هویتی خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،اطلاعات هویتی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا اطلاعات شما معرفی و یا ویرایش می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: