Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=53776

مشکل ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس

جناب من اشتباها برای ثبت نام توی سایت باشگاه محل سکونت رو زدم گیلان اما موقتا گیلان هستم. یه اکانت دگ ساختم با یه شماره ی دگ و شماره ملی خودمو ک زدم دگ بهم اجازه ثبت نام نمیده تو اگاه اکسپرس!

  • ۷پاسخ
  • ۲۶۱۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۷پاسخ

7 پاسخ به “مشکل ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس”

  1. زینت گفت:

    سلام وقت بخیر من میخوام ثبت نام انجام بدم قسمت رمز هر رمزی میزنم خطا میده بیش از ۲۰تا عدد و حروف زدم نمی‌دونم چیکار کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام دوست عزیز،برای بازیابی رمز عبور از طریق اپلیکیشن آساتریدر باید گزینه «فراموشی رمز عبور» رو بزنید و کد ملی رو وارد کنید. سپس کد امنیتی رو وارد کنید و مراحل رو برای تغییر رمز عبورتون انجام دهید. همچنین برای انجام این کار از طریق سامانه online.agah.com باید روی گزینه‌ «فراموشی کلمه عبور» کلیک کنید. کد ملی و کد امنیتی رو وارد کرده و گزینه‌ «ارسال» را انتخاب کنید. سپس کد بازیابی از طریق پیامک براتون ارسال میشه را وارد کنید و کلمه عبور جدید و تکرارِ آن را وارد کرده و روی گزینه‌ «تغییر کلمه عبور» کلیک کنید. سپس کلمه عبور شما تغییر پیدا می کند و در صفحه‌ جدیدی که باز می شود میتونید نام کاربریتون هم مشاهده کنید. لطفا به این موضوع در زمان تعریف رمز عبور دقت داشته باشید که از حروف بزرگ، علائمی مثل @، # و... استفاده کنید و رمزی شبیه به سه رمز قبلی خود تعریف نکنید.

      ۰
  2. علب مرادی گفت:

    سلام من احراز هویت دخترم انجام شده.وقتی میخوام نام کاربری بگیرم میگه قبلا شماره و ایمیل شما برای مشتری دیگه ای ثبت شده. رفتم ایمیل وشماره را تغییر دادم باز همین پبغام را میده . لطفا راهنمایی کنید.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1795 گفت:

      با سلام دوست عزیز
      درصورتی‌که ثبت نام شما تکمیل شده باشد، لطفا جهت دسترسی به نام کاربری، از اپلیکیشن آسا تریدر و یا از سایت www.online.agah.com، از گزینه ی فراموشی کلمه عبور استفاده کنید. در زمان انجام فرآیند، نام کاربری غیر قابل تغییر به شما نمایش داده خواهد شد.
      درصورتی‌که در زمان ثبت نام با این خطا مواجه می‌شوید، لطفا از شماره تماس و ایمیلی اقدام نمایید که شخص دیگری از آن استفاده نکرده باشد.
      لازم به ذکر است ممکن است بااین شماره تماس و ایمیل در زمان ثبت نام باشگاه، ثبت نام کرده باشید.

      ۰
  3. قاسم گفت:

    سلام
    من در کارگزاری آگاه ثبت نام کردم . در سامانه سجام هم ثبت نام و کد معاملاتی گرفتم. ولی برا احراز هویت که به پیشخوان مراجعه میکنم میگن هیچ ثبت نامی نداشتی در صورتیکه نام کاربری و رمز عبور فراموش کرده بودم و به پشتیبانی تماس گرفتم برام فرستادن . الان مشکلم برا احراز هویت هست لطفا راهنمایی فرمائید متشکرم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت شما در سجام ثبت نام و احراز هویت انجام داده اید، قادر به احراز هویت غیر حضوری در سامانه آگاه اکسپرس خواهید بود.بعد از انجام احراز هویت آگاه حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.البته توجه داشته باشید فعال شدن دسترسی کمی زمان بر است.

      ۰
  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    لطفا به منظور پیگیری و ادامه فرآیند ثبت نام، در ساعات اداری با شماره ۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی اکسپرس تماس حاصل نمایید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: