Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=132072

عدم نمایش سهام در سایت ذینفعان یکپارچه

خواهر بنده سال ۸۲ سهام فجام خریداری کرده و الان سجام ثبت نام واحراز هم شده ولی در سایت ddn دارایی وجود نداردچه کار باید بکنیم
ممنون میشم راهنمایی کنید

  • ۲۱پاسخ
  • ۲۲۳۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۱پاسخ

21 پاسخ به “عدم نمایش سهام در سایت ذینفعان یکپارچه”

  1. حامد گفت:

    سلام من اوراق مسکن خریدم از بانک. و بعدا در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت کردم . الان ک وارد سامانه ذینفعان میشم میگه سهامی ندارید. چیکار باید بکنم؟
    ایا سامانه دیگری هم هست برای نمایش اوراق؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام. دوست عزیز از طریق سایت درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه بخش گزارش دارایی ها امکان مشاهده وجود دارد در صورت عدم مشاهده می توانید با پشتیبانی ۱۵۶۹ تماس حاصل نمایید.

      ۰
  2. زهراقلی پور گفت:

    سلام
    بنده چندروزی میشه برای سهام ثبت نام کرده ام ولی سهامی دیده نشدحتی سایت ذینفعان هم نگاه کردم نوشته بود سهامی برای شما وجودندارد

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس1170 گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر در سامانه ذینفعان به شما اعلام کرد که دارایی ندارید به این معنی است که شما هیچ دارایی در بازار بورس و فرابورس ندارید.

      ۰
  3. احسان گفت:

    با سلام بنده در درگاه ذینفعان یک سهم دارم بنام ذحکمت مال بانک حکمت ولی قابل خرید و فروش نیست کارگزار ناظرشم عوض نمیشه و هیچ جام پاسخگو نیست میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم.
    لطفا راهنمایی کنید.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2232 گفت:

      سلام
      دوست عزیز
      تمامی دارایی هایی شما در کارگزاری های مختلف در سامانه ذی نفعان بازار سرمایه در قسمت گزارش دارایی قابل مشاهده می‌باشد.لطفا پس از بررسی ناظر سهم خود داخل سامانه ذی نفعان نسبت به ثبت تغییر ناظر روی نماد مد نظر خود اقدام فرمایید در صورت منتقل نشدن شما باید دلیل محدودیت را از کارگزاری نبدا جویا شوید.شما می‌توانید ناظر سهم خود را داخل سامانه ذی نفعان مشاهده فرمایید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۵۶۹ تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  4. م گفت:

    سلام
    عدم نمایش سهام در سایت ذینفعان یکپارچه از دو روز پیش
    من یک کد بورسی دارم و قبلا قابل مشاهده بود. پرووفایلم رو در کارگزارم بعد از سالها آپدیت کردم و فروش آنلاین یکی از سهامم رو انجام دادم. ولی بقیه سهامم را هم نشان نمیدهد.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام.دوست عزیز جهت نمایش دارایی در سبد سهام کار گزاری آگاه نیازمند ثبت تغییر کار گزار ناظر می‌باشد. جهت بررسی دقیق این موضوع با لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

      ۰
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در صورتی که برگه سهام را دارید و بر روی برگه سهام کد بورسی شما همان کدبورسی است که در حال حاضر با آن معاملات خرید و فروش سهام انجام می دهید،جهت پیگیری با شرکت سپرده گذاری مرکزی به شماره تلفن ۱۵۶۹ تماس حاصل فرمائید.در صورتی که دارای دو کد بورسی هستید لازم است اصلاح مشخصات (تجمیع کد بورسی ) انجام دهید.جهت اصلاح مشخصات چنانچه از قبل کد بورسی دارید، لطفا به سایت " درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه " مراجعه نمایید و از میز خدمات الکترونیکی، اصلاح مشخصات انجام دهید.

    ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: