Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38173

الزام شماره حساب بانک ملت و سامان

با سلام
در صورت اعلام شماره حسابی غیر از بانک ملت و یا سامان ، آیا با انجام معامله سود آن به چنین کارتی واریز خواهد شد و یا میتوان در صورت نیاز کل آورده را برداشت کرد؟

  • ۵پاسخ
  • ۳۰۶۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “الزام شماره حساب بانک ملت و سامان”

  1. سعید گفت:

    سلام در زمان ثبت نام در آگاه اکسپرس قسمت شماره حساب میگه ملت یا سامان من ندارم آیا میشه حساب یکی از آشنایان رو بدم. و اینکه در احراز هویت سجام چون حساب به اسم خودم نیست مشکلی پیش نمیاد؟؟؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما با هر بانکی که حساب دارید می توانید نزد کارگزاری آگاه حساب معاملاتی داشته باشید و نیازی نیستکه حتما بانک سامان و ملت باشد اما شماره حساب حتما لازم است که به نام خود شما باشد هم در سامانه سجام و هم در آگاه اکسپرس. در غیر این صورت شما قادر به انجام عملیات بانکی از جمله پرداخت شتابی و شارژ حساب معاملاتی و همچنین برداشت و درخواست وجه نخواهید شد.

      ۰
  2. رضا مقدم گفت:

    سلام، آیا می توانیم برای شهرستان فاقد نمایندگی ؛ در استان البرز نمایندگی کارگذار ی اخذ نموده و خدمات معامله برای افراد کم سواد و کم بهره در خصوص معاملات بورس را اخذ نماییم.
    در واقع به عنوان نماینده همان خدماتی را که کارگزار اصلی انجام می دهد در قالب ی کوچکتر و محدود تر انجام دهیم؟
    لطفاً راهنمایی بفرمایید

    مقدم

    ۰

    بهترین جواب

  3. Agah گفت:

    سلام
    پول و سود حاصل از فروش سهام، به صورت خودکار به هیچ حساب بانکی واریز نمی شود، بلکه پس از ثبت درخواست توسط مشتری، مبلغ به شماره حساب بانکی که مشتری قبلاً به کارگزاری معرفی کرده است، واریز می شود. بنابراین فرقی نمی کند که حساب شما متعلق به چه بانکی باشد.
    تفاوت نوع بانک فقط زمانی است که شما میخواهید خرید کنید. در آن زمان اگر حساب بانک ملت و سامان معرفی کرده باشید و حسابتان را به سامانه معاملاتی لینک کرده باشید می توانید منبع مالی خود را برای خریدها، حساب بانکی تعیین کنید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: