خدمات سبدگردانی آگاه

  • تاریخ ایجاد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
  • ۱۱۹ نظر
  • ۲۶۷۶۷ مشاهده

پذیرش مدیریت دارایی در سبدگردانی شرکت سبدگردان آگاه

مدیریت دارایی آگاهشرکت سبدگردان آگاه در تاریخ ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ با شماره ثبت ۵۳۱۰۹۰ و سرمایه‌ی ۲۰ میلیارد ریال، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه مالی آگاه، شروع به کار کرده است. فعالیت سبدگردانی اختصاصی ابتدا از سال ۱۳۸۶ توسط شرکت کارگزاری آگاه انجام می‌گرفت؛ ولی طی تصمیماتی که اخیراً در سطوح عالی گروه آگاه اتّخاذ گردید، از این پس این فعالیت به صورت جداگانه تحت مدیریت شرکت سبدگردان آگاه انجام ‌می‌شود. تیم مدیریت سبدگردانی آگاه با تجربه‌ سال‌ها مدیریت سرمایه قادر است دارایی سرمایه‌گذاران را در بورس اوراق بهادار به صورت تخصصی و حرفه‌ای مدیریت کند و سرمایه‌گذاران می‌توانند بدون دغدغه خاصی از سود بازار سرمایه بهره‌مند شوند. برای شروع سرمایه گذاری اطلاعات خود را وارد نمایید تا برای شروع فرآیند پذیرش با شما تماس بگیریم:

«توجه: حداقل سرمایه لازم برای سبدگردانی اختصاصی  مبلغ ۵ میلیارد تومان است»

با خدمات سبدگردانی آگاه، ثروت خود را افزایش دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبدگردانی، فرم زیر را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم.

به علت بازدهی بیشتر بورس اوراق بهادار طی ده سال گذشته به نسبت بازارهای موازی همچون بازار مسکن، ارز و طلا، بسیاری از مخاطبین ما تمایل به شروع سرمایه گذاری در بورس را دارند. اما از طرف دیگر عدم مهارت یا نبود زمان کافی از دلایل اصلی عدم توانایی این افراد در مدیریت سرمایه‌شان است. اگر شما نیز زمان و یا مهارت لازم برای سرمایه‌گذاری موفق در بورس را ندارید کارگزاری آگاه پیشنهاد ویژه ای برای شما دارد.

سبدگردانی چیست؟


مدیریت سبد سهام

سبدگردانی به زبان ساده یعنی شما سرمایه‌تان را در اختیار متخصصان سرمایه‌گذاری می‌گذارید به نحوی که بطور اختصاصی و براساس نیازمندی‌هایتان، مدیریت دارایی (خرید و فروش اوراق بهادار) برای شما انجام می‌گیرد. به عبارت دیگر، سبدگردانی یعنی سرمایه‌گذاری توسط یک فرد خبره بر اساس تجزیه و تحلیل اطلاعات اقتصادی و مالی و براساس خصوصیات، سطح ریسک‌پذیری و میزان سرمایه سرمایه‌گذار که در این فرایند بهترین ترکیب چیدمان دارایی‌ها انتخاب می‌شود تا با نظارت مستمر منجر به افزایش ارزش دارایی‌های شخص شود.

هدف اصلی سبدگردانان در شرکت سبدگردان آگاه، در قدم اول حفظ ارزش دارایی و سپس افزایش پایدار ثروت سرمایه‌گذار است. تیم خبره و حرفه‌ای ما، وظیفه مدیریت دارایی‌هایتان در بورس را برعهده می‌گیرند تا بتوانید با گزارشهای مرتب از وضعیت داراییتان با آرامش خاطر شاهد رشد سرمایه‌تان باشید.

 

در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره سبدگردانی دارید می‌توانید به وب‌سایت شرکت سبدگردان آگاه به نشانی www.agahinvest.com مراجعه کنید.

سوالات متداول سبدگردانی

سوال: مدت‌زمان قرارداد سبدگردانی چقدر است؟

قرارداد سبدگردانی معمولا یک ساله منعقد می‌شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید، چرا یک سال؟ یکی از علت‌ها این است که در طی یک سال شرکت‌های بورسی تمام گزارش‌های خود را ارائه می‌کنند، سود سال مشخص می‌شود، مجمع سالانه شرکت برگزار و سود نقدی اعلام می‌شود، تاثیرات فروش فصلی در سود شرکت‌ها دیده می‌شود، بودجه کل کشور اجرا می‌شود و… در مجموعه تمام تحولات اقتصادی کلان و خرد که تاثیر‌گذار در بورس هستند طی یک چرخه یک ساله رخ خواهد داد.

از طرفی چون سبدگردان به دنبال حداکثر کردن سود است، لذا سهام‌هایی انتخاب می‌شوند که پیش‌بینی شده است که با افزایش سودآوری همراه باشند. نکته‌ی مهم این است که شرکت مورد‌نظر این افزایش سودآوری را امکان دارد به جای اینکه در پایان فصل تابستان اعلام کند، در پایان فصل پاییز گزارش دهد. لذا می‌بایست سهم با دید میان مدت خریداری و نگه‌داری گردد. به همین خاطر انعقاد قرارداد یک ساله ریسک سرمایه‌گذاری را کاهش و احتمال سودآوری بیشتر را افزایش می‌دهد.

البته باید در نظر داشت که سرمایه‌گذار طی مدت قرار داد می‌تواند به سرمایه اولیه خود اضافه نماید. همچنین این امکان برای سرمایه‌گذار فراهم شده است که طی مدت قرارداد بخشی از سرمایه را برداشت نماید و یا حتی با درخواست کل سرمایه، قرارداد را فسخ نماید.

در صورت درخواست بخشی از سرمایه توسط سرمایه‌گذار، سبدگردانی در فاصله زمانی ۲ تا ۵ روز کاری بعد از درخواست کتبی سرمایه گذار، موظف است وجه را پرداخت نماید. اما این امر استثنا به همراه دارد. فرض کنید سرمایه شما در سهم‌هایی سرمایه‌گذاری شده است که نماد معاملاتی آن‌ها توسط سازمان بورس متوقف شده است و امکان معامله وجود ندارد. در این صورت سبدگردان با فروش سایر سهم‌های موجود در سبد، حتی‌المقدور وجه موجود را به شما پرداخت خواهد کرد.
سبدگردان یا سرمایه‌گذار با اعلام کتبی به طرف مقابل، می‌توانند طی مدت قرارداد، قرارداد را فسخ نمایند.

با توجه به اینکه نوسان قیمت یکی از عوامل اصلی موجود در بورس سهام است، و همچنین با در نظر گرفتن این نکته که سهام‌های خریداری شده برای سبد با دید میان‌مدت و بلند‌مدت انتخاب می‌شوند، لذا در سبدگردانی نمی‌توان درآمد ثابت ماهانه داشت.

سوال: سبدگردانی تضمینی وجود دارد؟

پاسخ: در ادامه سری سوالات مربوط به سبدگردانی اوراق بهادار، برخی سوال می‌کنند اگر با فعالیت‌های سبدگردانی که سرمایه‌تان را به او سپرده‌اید، سودی حاصل نشد و سبد متحمل ضرر شد تکلیف چیست؟ یعنی تضمینی در کار است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که در بورس سهام همانند سایر بازارهای سرمایه‌گذاری، تضمین وجود ندارد.

شما اگر دلار بخرید فردی برای شما تضمین نمی‌کند که حتما قیمت دلار رشد می‌کند. اگر سکه خرید کنید هیچ فردی برای شما تضمین نمی‌کند حتما قیمت سکه افزایش خواهد یافت ( قطعا به یاد دارید وقتی سکه به یک میلیون و پانصد هزار تومان رسید، چگونه مردم به امید افزایش قیمت در صف خرید سکه بودند ولی چه شد ؟ قیمت سکه افت شدیدی پیدا کرد. اگر در مسکن سرمایه‌گذاری کنید هیچ تضمینی برای سود‌آوری شما وجود ندارد. چون تمام تصمیمات انسان بر اساس پیش بینی‌ها و انتظارات است، امکان دارد پیش‌بینی محقق بشود یا نشود.

اما یک نکته فوق العاده با اهمیت وجود دارد. همانطور که در مطلب “کارمزد سبدگردان در بورس″ بیان شد کارمزد اصلی سبدگردان ارتباط کامل و مستقیم با سودآوری سبد دارد. یعنی سبد‌گردان نه تنها نباید ضرر کند، بلکه باید در ایتدا به اندازه سود بانکی سود محقق کند، سپس سود بیشتری را برای سبد بسازد تا درصدی از آن نصیب خودش شود. قطعا سبدگردان طی فرآیند سبدگردانی هزینه‌هایی را متحمل می‌شود. مثل هزینه تحلیل‌گر و هزینه‌های جاری.
در نتیجه قاعده این است که سبدگردان برای تامین هزینه‌های خود و سودآوری، حداکثر تلاش حرفه‌ای خود را به کار گیرد تا بیشترین سود ممکن برای سبد را فراهم کند. اینکه در کنار تکنیک‌های خاص مدیریت سبد به ما این اطمینان نسبی را می‌دهد که ضرری در فرآیند سبدگردانی نصیب ما نخواهد شد.

سوال: کارمزدی که سرمایه‌گذار بابت سبدگردانی می‌دهد به چه نحوی است؟

پاسخ: کارمزد شرکت سبدگردان آگاه از دو بخش تشکیل می‌شود:
۱- ثابت: ۱% درصد از میانگین ارزش سبد خواهد بود که در طول مدت قرارداد به صورت روزانه محاسبه و توسط شرکت سبدگردان در انتهای قرارداد دریافت خواهد شد.
۲- مبتنی بر عملکرد: این کارمزد به صورتی تدوین شده که منافع شرکت سبدگردان و سرمایه‌گذار در یک راستا تعریف می‌شود. بدین صورت که تا سقف نرخ سود بدون ریسک کارمزدی دریافت نمی‌شود و بیش از آن مقدار، کارمزد مبتنی بر عملکرد ۲۰% است

سوال: حداقل سرمایه لازم برای خدمات سبدگردانی چقدر است؟

پاسخ: در حال حاضر (از اول خرداد ۱۳۹۹) حداقل سرمایه لازم برای سبدگردانی آگاه مبلغ ۱۰ میلیارد تومان است.

 

خدمات صندوق های سرمایه گذاری آگاه



صندوقهای سرمایهگذاری، ابزار مناسبی برای ورود و سرمایهگذاری در بورس هستند. سرمایهگذاری در صندوقها الزاما نیاز به دانش تخصصی ندارد و با چند صد هزار تومان میتوانید در آنها سرمایهگذاری کنید و از منافع بورس بهرهمند شوید.

صندوق مشترک آگاه در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردید و تا به امروز بدون وقفه به فعالیت خود ادامه داده است. صندوق آگاه از قدیمی‌ترین و معتبر‌ترین صندوقهای موجود در بازار سرمایه ایران است.

این صندوق بیشترین میزان بازدهی از ابتدای تاسیس تاکنون را به خود اختصاص داده است. صندوق آگاه در حال حاضر بیش از ۳۳۰۰% بازدهی ارائه کرده است که به نوبه خود سرآمدی در صندوقهای سرمایهگذاری در سهام به حساب میآید.

برای اطلاع بیشتر از صندوقهای سرمایهگذاری آگاه به این مطلب مراجعه کنید.

 

شماره تماس جهت پرسش درباره مدیریت دارایی: ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۱

آدرس ایمیل پاسخگوی سوالات و ابهامات خدمات مدیریت دارایی: info@bashgah.com

119 پاسخ به “خدمات سبدگردانی آگاه”

  1. g24973 گفت:

    با درود و خسته نباشید

    آیا ممکن است در آینده گزینه های دیگر مانند ۱۰۰ میلیون و ۵۰ میلیون نیز به سبد گردانی افزوده شود ؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      باتوجه به هزینه های سبدگردانی و پروسه آن، با مبالغ کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان، عموماً سبدگردانی انجام نمی شود.

      ۰
  2. AG6237 گفت:

    سلام یک جا گفتند شده که حداقل ۲۰۰ م است یک جا پاسخ ذیل داده شده بالاخره کدوم درسته ؟سلام
    بله دوست گرامی
    خدمات کارگزاری آگاه متنوع است و هر فرد با هر میزان سرمایه می تواند شروع کند.

    ۱
    • Agah گفت:

      سلام
      ۲۰۰ میلیون مربوط به انعقاد قرارداد سبدگردانی است. (البته این عدد در شرایط زمانی مختلف تغییر میکند)
      اینکه هر فردی به شخصه می تواند در بورس سرمایه گذاری کند، موضوعی جدا است و می تواند با هر میزان دارایی معامله خود را انجام دهد. اما برای استفاده از خدمات سبدگردانی حداقل سرمایه ۵۰۰ میلیون است. برای اطلاع از آخرین مبلغ قابل پذیرش برای خدمات سبدگردانی به ابتدای مطلب مراجعه نمایید.

      ۱
  3. mohamad27 گفت:

    سلام بعدازیک دوره ۳ماهه میشودازسبد گردانی خارج شدواصل سرمایه وسود حاصله را دریافت نماییم ودرمدت دوره ازنوع سهام وبازدهی ان اطلاع داشته باشیم متشکرم

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام
      دوست عزیز، سبدگردان اجازه تصرف یا فریز دارایی را ندارد و سرمایه‌گذار هر زمان که بخواهد می تواند قرارداد را فسخ کند. ولی معمولاً در سرمایه‌گذاری های کوتاه مدت، بازدهی مناسبی حاصل نمی گردد و برای سرمایه‌گذار به صرفه نیست.
      همچنین در مدت قرارداد سرمایه‌گذار می تواند بر معاملات نظارت داشته و از بازدهی سبد خود اطلاع داشته باشد.

      ۱
  4. جواد گفت:

    سلام میشه با ۲۰ میلیون تومان شروع کرد .
    ممنون

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      حداقل مبلغ مورد نیاز برای سبدگردانی ۵۰۰ میلیون تومان است. البته این عدد در شرایط زمانی مختلف تغییر میکند. برای اطلاع از آخرین مبلغ قابل پذیرش برای خدمات سبدگردانی به ابتدای مطلب مراجعه نمایید.

      ۰
  5. ,وحید گفت:

    سلام سبد گردانی میتونه از ضضر جلوگیری کنه

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      سبدگردانی یکی از روش هایی است که مشتری می تونه مدیریت دارایی خودش رو به کسانی بسپره که تبحر، زمان و مهارت کافی رو در این خصوص دارند. در حقیقت با این فاکتورها است که میتونه ریسک سرمایه گذاری رو کم کرد.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: