درخواست وجه در آساتریدر آگاه

  • تاریخ درج ۲۳ تیر ۱۳۹۷
  • تاریخ ویرایش ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
  • ۲۸۰ نظر
  • ۵۵۶۶۷ مشاهده

مشاهده همه ویدئوها

280 پاسخ به “درخواست وجه در آساتریدر آگاه”

  1. اعظم گفت:

    سلام وقت شما بخیر در صورت خرید بعضی سهامها عبارت زیر مشاهده میشود «توافقنامه ای وجود دارد که توسط شما امضاء نشده است»بیزحمت اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای خرید سهام قابل معامله در بازار پایه فرابورس به دلیل دارا بودن ریسک و نوسان زیاد و نبود ضامن نقدشوندگی، خریداران باید بیانیه ریسک بازار پایه فرابورس را مطالعه و تایید کرده تا بتوانند اقدام به معامله نمایند.
      برای مطالعه و تایید این توافق نامه در سامانه آنلاین آگاه، در قسمت سمت چپ و بالای صفحه ، بر روی نام و نام خانوادگی باید کلیک کرد و به قسمت توافقنامه ها مراجعه کرد.
      باتشکر

      ۰
  2. AU0902 گفت:

    با سلام
    با تماشای ویدیو مروری بو بر مطالبی که داریم انجام میدهیم که باز هم مفید بود

    ۲
  3. AN2963 گفت:

    با سلام
    بعد ازثبت درخواست وجه در اسا تریدر چقدر زمان می بره تا به حساب ملتم واریز بشه ؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      درصورتی که بخواهید مانده قابل برداشت خود را برداشت نمایید یک روز کاری بعد و درصورتی که بعد از فروش سهم بخواهید وجه آن را برداشت کنید برای ثبت درخواست وجه می بایست ۲ روز کاری بعد را انتخاب نمایید.
      باتشکر

      ۰
  4. AT0311 گفت:

    سلام و خسته نباشید .بنده در تاریخ ۸ خرداد درخواست پول از حساب کارگزاریم به حساب بانکیم کردم.و در تاریخ ۱۳ خرداد در صفحه شخصی نوشتن پرداخت انجام شد.ولی هنوز پولی به حساب بانکیم نیومده.لطفا راهنمایی بفرماید؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      وجه مورد نظر به حساب شما واریز شده است.
      درصورتی که دریافت نکرده‌اید لطفا در ساعات اداری با واحد آنلاین تماس بگیرید.
      باتشکر

      ۰
  5. مانی صادقپور گفت:

    با سلام سوالی در مورد درخواست وجه داشتم چون چندین بار مشکل در دریافت به علت عدم اگاهی از شرایط دقیق برداشت وجه در هنگام داتن بسته ی اعتباری بودلطفا در پاسخ به نمونه ی موردی مورد سوال مطلب را روشن فرمایید.
    در صورتی که فردی دارای صد میلیون سرمایه باشد و شصت میلیون بسته ی اعتباری تهیه کرده باشد در صورت نیاز به برداشت یک میلیون تومان وجه نقد باید به چه صورتی عمل کند؟ در صورتی که بخواهد کل صد میلیون تومان دارایی خود را بردارد چطور؟
    یکبار بنده فروش بالاتری داشتم برداشت وجه زدم بعد با باقیمانده معامله کرده بودم بعد از سه روز دیدم پرداخت انجام نشده ! با اینکه در ابتدا مبلغ را مسدود کرده بود!
    دوم اینکه چرا باید برای یک میلیون وجه نقد مثلا شصت میلیون اعتبار فروش برود ؟ وجه تضمین چه میشود چطور ادم زودتر از موعد میتواند بسته ی اعتباری را تسویه کند وقتی نیاز نداشت و اینچنین مشکلاتی به وجود می آورد.. به شخصه به عنوان یک مشتری در این موارد با مشکل عمده ای مواجه هستم و دوستان و زیر مجموعه های من نیز با این مشکل گریبان گیر و ناراضی هستند ... با تشکر از اهتمام شما به رفع مشکلات مشتریان

    ۷
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      تا زمانی که از اعتبار کارگزاری استفاده می‌کنید بدهکار کارگزاری هستید و مبلغ اعتبار را تا زمان سررسید و تسویه اعتبار نمی‌توانید برداشت کنید البته امکان برداشت وجه بیشتر از بدهی را در سامانه آنلاین خواهید داشت.
      باتشکر

      ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: