خدمات سبدگردانی اختصاصی آگاه

  • تاریخ درج ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
  • تاریخ ویرایش ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰ نظر
  • ۴۹۱ مشاهده

در این ویدیو قصد داریم در رابطه با خدمات سبدگردانی اختصاصی آگاه صحبت کنیم.

در ابتدا بهتر است به انواع سرمایه‌گذاری در بازار بورس اشاره کنیم. افرادی که قصد فعالیت در این بازار را دارند، می‌توانند به دو روش مستقیم و غیرمستقیم سرمایه‌گذاری کنند. روش مستقیم مختص افرادی است که زمان یا سواد بورسی کافی برای انجام معاملات در بازار بورس را دارند، اما روش غیرمستقیم بیشتر به افردی توصیه می‌شود که زمان یا دانش کافی برای انجام معاملات به صورت مستقیم را ندارند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی، دو ابزار مهم برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم هستند.

در ویدیو‌های آموزشی قبلی به صورت کامل در خصوص صندوق‌های سرمایه‌گذاری و انواع آن صحبت کرده‌ایم. سبدگردانی به زبان ساده به معنی مدیریت پرتفوی سرمایه‌گذار است. این فرایند توسط یک تیم حرفه‌ای که از کارشناسان و تحلیل‌گران متخصص در مجموعه سبدگردان آگاه تشکیل شده است، برنامه‌ریزی و مدیریت می‌شود. به عبارت بهتر، سرمایه یا پول شما توسط این تیم حرفه‌ای در بازار بورس سرمایه‌گذاری می‌شود. مهم‌ترین مزیت سبدگردانی اختصاصی، کاهش ریسک سرمایه‌گذاری است. برای آشنایی با سایر مزایای سبدگردانی می‌توان به:

مدیریت اختصاصی پرتفوی سرمایه‌گذار / امکان بروزرسانی دارایی سهام متناسب با وضعیت روزانه بازار / عدم نیاز به دانش بورسی و بررسی لحظه‌ای بازار توسط سرمایه‌گذار و کسب سود حداکثری در بازار بورس اشاره کرد.

توجه به این نکته ضروری است که شرکت‌های سبدگردانی، مبلغ کمی را به عنوان کارمزد مشخص می‌کنند. مقدار دقیق کارمزد در مفاد قراردادی شرکت سبدگردانی مورد نظر مشخص شده است.

کارگزاری آگاه در حال حاضر یعنی در خرداد سال ۱۴۰۱،  ۲۹۰ سبد اختصاصی را مدیریت می‌کند و حداقل مبلغ برای شروع سبدگردانی اختصاصی در این کارگزاری، ۵ میلیارد تومان است. برای آشنایی بیشتر با مفاد قراردادی یا دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید به سایت آگاه اینوست به نشانی agahinvest.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: