ثبت نام کد معاملاتی بازار آتی کالا

  • تاریخ درج ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
  • تاریخ ویرایش ۱۱ بهمن ۱۴۰۱
  • ۲ نظر
  • ۴۳۶ مشاهده

در این ویدیو به فرایند ثبت‌نام و دریافت کد معاملاتی آتی کالا می‌پردازیم. فعالیت در هر بازار مالی به دریافت کد معاملاتی مخصوص آن بازار وابسته است. بازار آتی هم از این قاعده مستثنی نیست و برای معاملات مربوط به آن نیاز به دریافت کد مخصوصی خواهید داشت. کد معاملاتی آتی کالا یا کد مشتقه، شناسه‌ای است که سرمایه‌گذاران برای معاملات قراردادهای آتی و آپشن کالایی نیاز دارند. این کد با کد بورسی و کد معاملاتی بورس کالا کاملا متفاوت است. مراحل دریافت کد مشتقه کاملا غیرحضوری تعریف شده است. شما با مراجعه به سامانه آنلاین کدگیری کارگزاری آگاه به آدرس www.agah.ebgo.ir می‌توانید درخواست خود را برای دریافت کد مشتقه ثبت کنید. پس از تکمیل مراحل دریافت کد و ثبت اطلاعات هویتی، لازم است برای افتتاح حساب این معاملات به بانک‌های تعیین‌شده مراجعه کنید.

برای بررسی دقیق‌تر مراحل دریافت کد مشتقه می‌توانید به مقاله «نحوه دریافت کد مشتقه کالا» مراجعه کنید.

2 پاسخ به “ثبت نام کد معاملاتی بازار آتی کالا”

  1. ناصر گفت:

    سلام من الان بورس کالا قبلا ثبت نام کردم واسه خرید خودرو الان هر چقدر میخوام برم آتی رو ثبت نام کنم اجازه دسترسی نمیده سیستم پیام میده شما ثبت نام کردین میشه در این مورد راهنمایی کنید ممنون میشم

    ۰
    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: