آشنایی با خدمات مشاوره ای و تحلیلی آوای آگاه

  • تاریخ درج ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۹۸ نظر
  • ۵۷۹۶۰ مشاهده
اشنایی با خدمات شرکت مشاوره ای آوای آگاه

فعالیت در بازار بورس و کسب سود از آن، نیازمندی‌های خاص خود را دارد. سرمایه‌گذاران حرفه‌ای باید علاوه بر دانش بالا در این حوزه، از جدیدترین اخبار بازار اطلاع داشته باشند و در صورت لزوم از دانش سایر تحلیلگران بازار هم استفاده کنند. سایت آوای آگاه یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات مشاوره‌ای و تحلیلی بازار بورس است. کاربران این سایت می‌توانند ضمن مطلع شدن از اخبار بازار، از دانش تحلیل‌گران فعال در این حوزه نیز بهره‌مند شوند. به همین دلیل آوای آگاه به عنوان یکی از کاربردی‌ترین سایت‌های تحلیلی بازار بورس شناخته شده است. در ادامه این مطلب به معرفی سایت آوای آگاه و خدمات آن می‌پردازیم.


آشنایی با شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه

شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی آگاه، نخستین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری کشور است که در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار شد.

خدمات کلی این شرکت را می‌توان به صورت زیر تقسیم‌بندی کرد:

  • ارائه سبد پیشنهادی
  • واچ لیست و پیش‌بینی بازار
  • تحلیل بنیادی
  • تحلیل تکنیکال
  • تحلیل اقتصاد کلان
  • پوشش مجامع و اخبار بورسی
  • پادکست و ویدئوهای تحلیلی
  • پرسش و پاسخ از کارشناسان

ارائه خدمات مشاوره آنلاین در بازار سهام از طریق وب‌سایت آوا

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه خدمات بازار سهام خود را در قالب: تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، اخبار موثق شرکت‌ها و صنایع، مصاحبه با شرکت‌ها، پوشش شایعات و شنیده‌های بازار، رصد کل معاملات از نگاه سبدگردانان، پرسش و پاسخ به صورت آنلاین، واچ لیست، پیش‌بینی بازار، سبد پیشنهادی آوا و مواردی از این دست ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است بخشی از خدمات مذکور رایگان بوده و استفاده از آن برای عموم آزاد است اما بخش دیگری از خدمات نظیر تحلیل‌ها تنها به کاربرانی نمایش داده می‌شوند که عضویت ویژه این سایت را داشته باشند.

استفاده از خدمات ویژه آوا برای سرمایه‌گذاران در دو قالب کلی زیر امکان‌پذیر است:

۱- استفاده از بسته های خدمات ویژه تحت وب آوا

برای کاربرانی که شرایط استفاده از اینترنت و سیستم مناسب (کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت) را دارند، تمام امکانات مذکور در حساب کاربری  VIPآن‌ها در سایت آوا به آدرس ava.agah.com قابل دسترسی است.

۲- استفاده از بسته های پیامکی آوا

برای سایر کاربران که بنا به موقعیت شغلی و شرایط مقتضی قادر به استفاده از بسته‌های تحلیلی سایت آوا (نسخه تحت وب) نیستند، این امکان فراهم است تا با استفاده از پیامک در جریان بازار سهام قرار گیرند. در این شرایط کاربر به جای خرید بسته‌های مشاوره‌ای ویژه، با خرید بسته‌های پیامکی آوا، روزانه در ساعات بازار (زمان معاملات) حدود ۵ تا ۹ پیامک دریافت خواهد کرد. این پیامک‌ها حاوی سیگنال‌های تکنیکالی، پوشش خبرهای موثر بر بازار، گزارش‌های مهم کدال، گروه‌های رهبر بازار و شاخص‌ساز بازار و سایر اطلاعات مورد نیاز سرمایه‌گذاران است.

نکته: کاربران سایت آوا امکان استفاده از هر دو بسته مذکور را به صورت همزمان خواهند داشت.

نحوه عضویت در سایت آوا

برای عضو شدن در سامانه آوای آگاه باید مراحل زیر را طی کنید:

  • مراجعه به سایت آوا به آدرس  ava.agah.com
  • کلیک روی گزینه «ورود / ثبت‌نام»

  • کلیک روی گزینه « عضو سایت نیستید؟ ثبت‌نام کنید»

  • وارد کردن شماره همراه و کلیک روی گزینه «ادامه»

  • وارد کردن کد یکبار مصرف ارسالی به تلفن همراه و درج نام کاربری و رمز عبور موردنظر
  • تایید کردن گزینه « قوانین و توافق‌نامه استفاده از خدمات را مطالعه کرده‌ام و قبول دارم.»
  • کلیک روی گزینه «ثبت‌نام در آوا»

 

نکته:

  • کاربرانی که به تازگی به جمع آوا پیوسته‎اند این امکان را دارند تا از هدیه اشتراک VIP سایت آوا به مدت ده روز به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
  • شماره تماس برای دریافت اشتراک رایگان آوا: ۰۲۱-۹۱۰۰۴۰۰۴

نحوه خرید با تخفیف بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی آوا

کاربران سایت آوا در صورتی که عضو بآشگاه کارگزاری آگاه باشند، این امکان را دارند تا با استفاده از تخفیف سطح خود در بآشگاه، بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی را با تخفیف ۲۰ تا ۸۰ درصدی دریافت کنند. بنابراین توصیه می‌شود کاربران این سایت پیش از خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی، عضو بآشگاه کارگزاری آگاه شوند و با استفاده از گزینه ارتباط با سایر سیستم‌ها (در بخش پروفایل)، حساب بآشگاه خود را به حساب آوا لینک کنند.

خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی می‌تواند یه یکی از دو روش زیر باشد:

  • خرید از ریال بآشگاه

اعضای بآشگاه می‌توانند با استفاده از ریال موجود در بآشگاه اقدام به خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی سایت آوا کنند. روش خرید به این ترتیب است که کاربر می‌تواند با ورود به بآشگاه مشتریان، به تب خدمات و بخش بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی مراجعه و بسته مورد نظر خود را انتخاب کند.

سپس با انتخاب گزینه خرید، پنجره مربوط به خرید بسته نمایش داده خواهد شد. در صورتی که کاربر، ریال کافی در بآشگاه داشته باشد می‌تواند با کلیک روی گزینه «پرداخت از ریال بآشگاه» و انتخاب گزینه «پرداخت»، بسته مورد نظر خود را خریداری کند. این ریال نتیجه فعالیت‌های مختلف شما در بآشگاه مانند عضویت در بآشگاه، شرکت در مسابقات، انجام معاملات و… است. برای آشنایی بیشتر با وجه نقد بآشگاه، مطلب چگونه میتوان وجه نقد موجود در بآشگاه را افزایش داد را مطالعه کنید.

  • خرید مستقیم از سایت آوا

برای خرید بسته‌های تحلیلی از طریق سایت آوا، پس از ورود به آدرس ava.agah.com از طریق منوی بالای صفحه به بخش «فروشگاه خدمات» مراجعه کنید. سپس بسته مورد نظر خود را از میان گزینه‌های موجود انتخاب و روی گزینه «خرید بسته» کلیک کنید. با این کار، در صورت کافی نبودن موجودی در آوا، باید ابتدا حساب خود را در سایت آوا به میزان کافی (به اندازه قیمت بسته مورد نظر) شارژ کنید. پس از شارژ حساب کاربری می‌توانید نسبت به خرید بسته مورد نظر اقدام کنید.

نحوه شارژ حساب آوا

روش شارژ حساب آوا به صورت زیر است:

  • از طریق درگاه بانکی

برای پرداخت از طریق درگاه بانکی (طبق تصویر زیر)، روی گزینه «پرداخت مستقیم» کلیک کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید با استفاده از کارت‌های عضو شتاب به صورت آنی و از طریق درگاه بانکی، حساب خود را شارژ کنید. برای این کار لازم است علاوه بر شماره کارت خود، رمز دوم کارت مذکور، تاریخ انقضا و کد CVV2 آن را در اختیار داشته باشید.

  • از طریق فیش پرداختی

در این روش باید ابتدا به پروفایل خود در سایت آوا مراجعه کنید. برای این کار، مطابق تصویر زیر در قسمت بالای صفحه روی آیکن پروفایل و سپس گزینه «مشاهده پروفایل» کلیک کنید.

سپس گزینه «فیش‌های پرداختی» را انتخاب کنید. در این صفحه می‌توانید با کلیک روی «ثبت فیش جدید»، وارد کردن اطلاعاتی مانند شماره فیش بانکی، نام بانک، تاریخ و مبلغ پرداختی و انتخاب گزینه «ثبت» برای شارژ حساب خود اقدام کنید. بدیهی است افزایش موجودی به روش فیش نقدی طولانی‌تر از روش درگاه بانکی خواهد بود.

  • از طریق کارت هدیه

این بخش مخصوص کسانی است که در مناسبت‌های مختلف مانند برپایی نمایشگاه، کارت هدیه دریافت کرده‌اند. برای استفاده از این کارت می‌توانید به بخش «کارت‌های هدیه» مراجعه و روی گزینه «ثبت کارت هدیه» کلیک کنید. در مرحله بعد کد کارت را در کادر مربوطه وارد و روی گزینه «ثبت کارت هدیه» کلیک کنید.

  • از طریق کیف پول آوا

برای استفاده از کیف پول آوا در بخش پروفایل روی گزینه «افزایش موجودی» کلیک کنید. در پنجره بعدی، مبلغ مورد نظر خود را وارد و گزینه «ورود به درگاه پرداخت» را انتخاب کنید. با این کار به صفحه پرداخت بانکی هدایت می‌شوید. سپس می‌توانید در زمان خرید بسته روی گزینه «پرداخت از کیف پول» کلیک و هزینه بسته مورد نظرتان را از این طریق پرداخت کنید.


جمع‌بندی

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی آگاه است. این شرکت در سال ۱۳۸۹ و به عنوان نخستین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری که مجوز خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار تهران اخذ کرده است، شروع به کار کرد. هدف اصلی این مجموعه ارائه خدمات مربوط به بازارهای مالی از جمله دسترسی به تحلیل‌های معتبر، اخبار روز، شرایط صنایع و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و… است. معامله‌گران بازار بورس (از مبتدی تا حرفه‌ای) می‌توانند از خدمات آوا استفاده کنند و از این طریق با اطمینان بیشتری در بازار بورس به فعالیت بپردازند.


سوالات متداول

۱- شرکت آوای آگاه چیست؟

شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی آگاه است. این شرکت با بیش از ۱۲ سال سابقه تلاش می‌کند تا خدمات مرتبط با حوزه بازارهای مالی مانند: گزارش‌های تحلیلی (تکنیکال و بنیادی)، اخبار روز بازار و… را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

۲- آوای آگاه چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهد؟

از جمله خدمات آوای آگاه به کاربران خود می‌توان به خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی روند قیمت، عرضه و تقاضای اوراق بهادار، ارزش‌گذاری شرکت‌های بورسی و غیربورسی، انتشار اخبار روز بازار و… اشاره کرد.

198 پاسخ به “آشنایی با خدمات مشاوره ای و تحلیلی آوای آگاه”

  1. agah14867 گفت:

    سلام
    خدمات باشگاه آگاه ابتکار بی نظیری در بین کارگزاری ها ست.
    موفق باشید

    ۴
  2. moh00204 گفت:

    سلام
    خدمات مشاوره ای شامل سیگنال هم می شود ؟

    ۱
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      خدمات مشاوره ای شامل تحلیل، شنیده های بازار، اخبار موثق، سیگنال و بسیاری موارد دیگر است.

      ۶
  3. robab4303@gmail.com گفت:

    kheyli sakhte

    ۱
  4. با سلام و خسته نباشید
    در بدو ورودم به بورس چون اشنایی زیادی با سرمایه گذاری نداشتم در پی شرکت مشاوره ای می گشتم که من رو راهنمایی کنه بعد از جستجو فهمیدم بسیاری از شرکتهای به اصطلاح مشاور اصلا از سازمان بورس مجوز ندارند و از بین چند شرکت دارای مجوز هم هیچ کدام به واقع همچون شرکت اوای اگاه فعالیتی انجام نمیدهند یا فقط برای سرمایه های کلان خدمات ارائه میدهند بدین ترتیب شرکت اوای اگاه رو انتخاب کردم و واقعا از انتخابم بسیار راضی هستم

    ۵
    • Agah گفت:

      با سلام و درود فراوان
      دوست گرامی، ما نیز از پیوستن شما به خانواده کارگزاری آگاه بسیار خرسندیم و امیدواریم که با خدماتی نوین و هرچه بهتر، موجب رضایت شما و دیگر همراهان در عرصه سرمایه گذاری شویم.
      با آرزوی توفیق روز افزون برای شما و همه همراهان گرامی

      ۷
    • BA8708 گفت:

      میشه بدونم کدوم شرکت ها برای سرمایه های زیاد کار میکنن؟
      یک قسمت اشاره کردید که شرکت هایی خدمات برای سرمایه های زیاد اراعه میدن...
      ممنون

      ۱
      • Agah گفت:

        سلام
        شرکت های سبدگردانی خدماتی از قبیل مدیریت دارایی را به مشتریانی که سرمایه های بالایی دارند ارائه می دهد.
        از جمله شرکت سبدگردانی آگاه برای سرمایه گذارانی که دارای حداقل ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه هستند، به صورت اختصاصی سبدگردانی می کند.
        اطلاعات بیشتر: سبدگردان آگاه

        ۲
        • Arantrid گفت:

          سلام جهت سبد گردانی خود شرکت با چه کسی باید صحبت کرد

          ۰
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            حداقل سرمایه برای سبدگردانی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.درصورتی سرمایه کمتراز یک میلیارد تومان دارید و نخواهید در سبدگردانی سرمایه گذاری کنید، "صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه" رابه شما پیشنهاد می دهیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه سبد گردانی در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۷۱۰ با آقای حق کردار و در زمینه سرمایه گذاری درصندوق باشماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۳ خانم رشیدی تماس حاصل فرمائید.

            ۴
  5. mreza6750@gmail.com گفت:

    با سلام وعرض ادب
    مطلب مفیدی بود . استفاده کردم.امیدوارم در فعالیت جدیدی که برای خودم درنظر گرفتم، بتونم هرچه بیشتر از خدمات ارزنده تون بهره مندبشم.
    با تشکر و احترام

    ۶
    • Agah گفت:

      سلام
      ما نیز از حضور شما سپاسگزاریم و امیدواریم با پیشنهادات سازنده خود، ما را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

      ۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 20