بورس مهاباد (شعب کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

خیابان حافظ ، میدان نماز، کد پستی: ۵۹۱۴۶۱۵۷۰۶

۴۲۲۴۱۶۹۶ (۰۴۴)۴۲۲۴۱۶۹۵ (۰۴۴)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در زرین شهر

  • بورس در مهابادبا توجه به افزایش روزافزون سرمایه گذاری در بورس و اقبال گسترده آن، تقاضا برای ورود به این بازار زیاد شده است. همچنین با توجه به پتانسیل بسیار بالای شهرهای صنعتی و تاثیر قابل توجه آن‌ها بر بازار سرمایه ایران لازم است تا شرایط محیطی و اقتصادی آن‌ها را برای سرمایه گذاری هوشمندانه در نظر گرفت. یکی از شهرهای با پتانسیل بالا در این زمینه مهاباد است. از این‌ر‌و بر آن شدیم تا در این مطلب موقعیت اقتصادی شهر مهاباد را بررسی کنیم.شرایط محیطی مهابادشهرستان مهاباد با مساحت ۲،۵۹۱ کیلومتر مربع و ۲۳۶،۸۴۹ نفر جمعیت (بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵) در جنوب استان آذربایجان غربی و با دو بخش مرکزی و خلیفان است. مهاباد دارای آب و هوای کوهستانی با زمستان‌های سرد و تابستان‌های نسبتاً معتدل و چهار فصل بسیار جذاب با مردمانی کرد زبان و خون‌گرم‌، مهمان نواز و صمیمی است.شهرستان‌‌ مهاباد ‌از ‌لحاظ ‌اراضي ‌كشاورزي‌،‌ توليدات ‌زراعي‌ و‌ باغي و در تولید بادام، گوشت سفید و عسل جزو رتبه‌های برتر کشور است.
    • وضعیت  بخش صنعت و معدن مهاباد

      بر اساس سرشماري عمومي صنعت و معدن در سال ۱۳۹۶، تعداد كل کارخانجات و واحدهای صنعتی این شهر ۲۵۸ واحد است.

      یکی از شهرک‌های صنعتی مهم در اين منطقه شهرك صنعتی مهاباد است که در كيلومتر ۱۸ جاده مهاباد ـ مياندوآب قرار دارد و مساحتی بالغ بر ۵۶ هکتار دارد. تاکنون ۱۱۶ قرارداد واگذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده است، و ۸۸ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال برای بیش از ۱۶۰۰ نفر را فراهم کرده است.

      شرکت پتروشیمی مهاباد به منظور توسعه تولیدات پتروشیمیایی و صادرات پتروشیمیایی و استفاده بهینه از منابع گازی ایران و ایجاد ارزش افزوده بر روی سرمایه‌های ملی و همچنین جذب و به کارگیری تکنولوژی‌های جدید پتروشیمیایی و با توجه به مصوبات هیئت وزیران، شرکت پتروشیمی مهاباد با مشارکت پتروشیمی ایران و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شکل گرفته‌است. شروع عملیات آماده‌سازی طرح در سال ۱۳۸۳ آغاز و عملیات اجرایی پروژه از سال ۱۳۸۶ آغاز شد. مالک این شرکت شرکت پتروشیمی باختر است.

      تعداد معادن فعال اين شهرستان در سال ۱۳۹۷، ۴۰ واحد بوده و در این سال حدود ۱۷ هزار تن ماده معدنی از معادن استخراج شده است.  عمده‌ترين مواد معدني استخراج شده از اين معادن شامل سنگ آهك، تراورتن، سينيت، گرانيت، باريت، مرمر و سنگ لاشه است. بيشترين ذخاير معدني در اين شهرستان مربوط به سنگ لاشه، سنگ آهك و مرمر است. در شهرستان مهاباد ۱۶ کارخانه فرآوری سنگ فعالیت می‌کنند که محصولات تولیدی این کارخانجات در بازارهای جهانی هم خریداران زیادی دارد.

      بازار سرمایه در مهاباد

      با وجود پتانسیل زیاد این شهر صنعتی و اشتیاق مردم به یادگیری و ورود به بازار بورس، شعبه کارگزاری آگاه مهاباد در سال ۱۳۹۴ در این شهر  آغاز به کار کره است و به ارائه خدمات بازار بورس از قبیل آموزش، مشاوره و کدگیری می‌پردازد.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر مهاباد کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهرمهاباد نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در مهاباد نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان مهاباد
مهاباد هيوا نانوازاده آذربايجان غربي مهاباد خيابان جمهوري اسلامي كوچه شاطري روبروي پاساژ فرهاد ۴۲۲۴۶۷۰۷
مهاباد حامد  حیدری مهاباد خ جمهوری جنب بانک ملی ۰۴۴۲۲۲۳۸۲۰۳
مهاباد چمن آز  باغ شايگان فلكه ملاخليل روبروي كلانتري ۱۳ ۴۲۲۴۳۲۶۴
مهاباد سیدکیوان سیدرسول زاده مهاباد خیابان کشاورز نرسیده به فلکه شصت دستگاه ۴۲۳۵۳۷۳۳
مهاباد سامرند حاجی سعیدی مهاباد خیابان جمهوری اسلامی نرسیده به چهارراه مولوی ۴۲۲۲۸۴۰۳
مهاباد مازیار فقری مهاباد خیابان استاد مجدی۷۰متربالاترازچهارراه ازادی ساختمان مجدی پلاک۵۴ ۴۲۲۳۷۶۴۰
مهاباد عبدالرحمن رحمانی اقدم مهاباد میدان ملاجامی جنب بانک کشاورزی کوچه علیار پلاک ۲ ۴۲۲۲۴۵۵۵۵
مهاباد نادر شاکری فر آ.غ- مهاباد- خ قاضی- فلکه قانع ۴۲۳۵۳۹۲۶
مهاباد کاوه جباری محله وفایی – خیابان وفایی – مابین کوچه ۸متری اول و دوم شرقی – پلاک ۲۹ ۴۲۲۲۶۲۰۰
مهاباد پیمان شیخ‌آقائی مهاباد -بلوار توحید-جنب اداره آموزش و پرورش-پلاک ۶ ۴۲۴۴۷۱۰۰
مهاباد مصطفی محمودی آذربایجان غربی شهرستان مهاباد خیابان بداق سلطان بالاتر از چهار راه نبوت پلاک۲۱۱ ۴۲۲۴۷۷۲۷
مهاباد آسیه وطمانی مهاباد خ طالقانی شرقی روبروی بانک صادرات مرکزی دفتر پیخوان خدمات دولت وطمانی ۴۲۲۴۱۴۴۳
مهاباد صبا زین العابدینی مهاباد ملاجامی کوچه سربرداش دفتر پیشخوان نوین ۴۲۲۲۹۷۵۲
مهاباد امید رسول پور مهاباد-خیابان طالقانی غربی روبروی شوراهای حل اختلاف ۴۲۲۴۷۰۷۸
مهاباد سلیمان  رسولی احمدی ملاجامی ابتدایی خ حافظ ۴۲۲۴۳۰۰۰
مهاباد مصطفی کاک درویشی مهاباد – انتهای تپه قاضی – خیابان ابن سینا – نرسیده به سراه فجر – روبروی کتابخانه عمومی فجر – دفتر پیشخوان پیام ۴۲۳۵۰۶۵۸
مهاباد محسن  دانشور مهاباد كوي فرهنگيان ايستگاه ۲ ۴۲۴۴۰۰۱۰
مهاباد فرزاد سلطانی مهاباد / خیابان صارم بگ / روبه روی خوابگاه ئانشجویی دانشگاه آزاد ۴۲۳۳۸۷۷۱
مهاباد محسن شاکری فر آ.غ- مهاباد- خ کشاورز- تپه قاضی ۴۲۳۵۳۹۲۴
مهاباد هاجر امینی آذر شهرک کارمندان اول خیابان دادگستری پلاک ۳ ۰۴۴۴۲۳۳۰۱۱۸
مهاباد صادق سیده باغ شایگان نبش کوچه پنجم ۴۲۲۲۶۲۲۲

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: