آگاه به‌عنوان برترین کارگزار بورس به “فیاس” معرفی شد

  • ۱۱ دی ۱۴۰۰
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
  • ۱۲۸ نظر
  • ۱۳۵۳۵ مشاهده
برترین کارگزار بورس ایرانی

کارگزاری آگاه از سوی فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) به عنوان کارگزار برتر بورس در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد. در رقابتی که هر ساله میان شرکت‌کنندگانی از کشورهای اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا برگزار می‌شود، کارگزاری آگاه موفق به کسب نشان برنز شد.

لیگ قهرمانان فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی به صورت سالانه توسط فیاس برگزار می‌شود و در آن، عملکرد فعالان بازار سرمایه و بازار بدهی کشورهای عضو، با در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف سنجیده می‌شود. برگزیدگان این رقابت در دو بخش بازار سهام و بازار بدهی با اعطای نشان‌های طلا، نقره و برنز معرفی می‌شوند و امسال کارگزاری آگاه در هر دو بخش، نشان برنز را به خود اختصاص داد. در این رقابت، ۵۱ کارگزاری در بخش بازار سهام و ۳۳ شرکت در بخش بازار بدهی از ۱۵ کشور جهان شرکت داشتند.

آگاه پیش از این نیز به عنوان کارگزار برتر کشور به این لیگ معرفی شده بود. در سال ۹۷ امور بین‌الملل بورس تهران، پس از رایزنی با مدیریت امور اعضا، فهرست برترین کارگزاری‌ها را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد و پس از محاسبه امتیازات هر یک در نماگرهای مورد اشاره، کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزار بورس اوراق بهادار به دبیرخانه فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی معرفی شد. امتیاز کاندیدها بر اساس فاکتورهایی مانند موارد زیر سنجیده شد:

سهم بازار

تنوع ابزارهای معاملاتی

روزهای فعالیت

به گزارش امور بین الملل بورس تهران و بر اساس آخرین نشست عمومی فدراسیون بورس‌های اروپا-آسیایی که اسفندماه ۱۳۹۶ به میزبانی بورس مسقط در کشور عمان برگزار شد، مقرر گردید اولین دوره لیگ قهرمانی کارگزاران بورس‌های عضو، در سال ۲۰۱۸ برپا شود. بر این اساس، طبق درخواست دبیرخانه فدراسیون از اعضای فیاس دعوت به عمل آمد با توجه به معیارهای بومی برای رده‌بندی کارگزاران نسبت به معرفی کاندیداهای خود اقدام کنند. کمیته‌ای در فدراسیون مورد اشاره به بررسی سوابق و امتیازات جمع‌آوری شده از کاندیداها پرداخت تا نتایج نهایی و برگزیدگان در نشست سالانه که آبان‌ماه ۱۳۹۷ به میزبانی بورس ابوظبی در امارات متحده عربی، معرفی شوند. کارگزاری‌های معرفی‌شده از طرف دبیرخانه فدراسیون برای حضور در این رویداد دعوت خواهند شدند. کارگزاری بانک پارسیان و کارگزاری بانک ملت نیز پس از کارگزاری آگاه، در رتبه‌های دوم و سوم این رتبه‌بندی قرار گرفتند. 

128 پاسخ به “آگاه به‌عنوان برترین کارگزار بورس به “فیاس” معرفی شد”

  1. اصغرالهی گفت:

    باسلام تبریک بابت این موفقیت

    ۲
  2. AJ2679 گفت:

    سلام تبریک میگم همیشه موفق باشین

    ۲
  3. AL4089 گفت:

    وقت بخیر
    در همین حد که بنده میبینم واقعا راضی هستم
    مبارکشان شایسته هستند
    ممنون

    ۲
  4. AK8910 گفت:

    با سلام و درود بی پایان
    کسب این موفقیت بزرگ را به همه کارکنان،اعضای کارگزاری،ودست اندرکاران و همه مشتریان کارگزاری آگاه تبریک عرض می نماییم.و امیدوارم در کسب موفقیت های بزرگتر جهانی بدرخشید...!!!

    سپاسگزارم از شما سپاسگزارم

    ۴
  5. AD2642 گفت:

    با سلام و عرض ادب، کسب این موفقیت که به حق شایسته و برازنده آن کارگزاری محترم می باشد به همه اعضا، کارکنان و دست اندرکاران این مجموعه وزین تبریک عرض می نمایم. انشااله که سالم و بهروز بوده و در این راه بیش از پیش موفق بوده و بدرخشید.

    ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 22