تحلیل شاخص صنایع – صنعت فرآورده های نفتی

  • ۱۳ آذر ۱۳۹۸
  • ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
  • ۷ نظر
  • ۳۹۹۱۷ مشاهده

در ادامه مباحث این فصل که به بررسی شاخص های صنایع مختلف بستگی دارد، در این قسمت چارت شاخص صنعت فرآورده های نفتی مورد تجزیه و تحلیل مختصر قرار گرفت.

دانلود ویدیو – کیفیت ۳۶۰p

دانلود ویدیو – کیفیت ۷۲۰p

مشاهده همه ویدئوها

قصد یادگیری و پیشرفت در بورس را دارید؟

از صفر تا صد بورس را توسط بهترین اساتید آموزش ببینید. لطفاً برای کسب اطلاعات کامل‌تر، مشخصات خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم.

7 پاسخ به “تحلیل شاخص صنایع – صنعت فرآورده های نفتی”

  1. محمد گفت:

    سلام و خسته نباشید
    چرا دیگه فیلم های آموزشی نمیذارید
    خیلی مفید بود

    ۲
  2. AX5202 گفت:

    سلام شناختی ندارم نمی توانم معامله کنم

    ۰
  3. سینا صادقی گفت:

    واقعا تشکر و خدا قوت به مجموع عالی شما که این فیلم های آموزشی رو با توضیحات عالی تهیه و در اختیار عموم قرار دادید.من سه میلیون تومن بابت آموزش همین مطالب حتی با آموزش ضعیف تر به یک آموزشگاه پرداختم.ای کاش شما که این مطالب عالی رو تهیه میکنید و دوره هاتون هم بسیار ارزان قیمت هست.تبلیغات قوی تری به خصوصی در رادیو و تلویزیون انجام میدادید تا امثال من در دام آموزشگاه های شیادی که هزینه سنگین برای آموزش میگیرند نیافتند.

    ۴
    • Agah2 گفت:

      سلام دوست عزیز، قبل از هر چیز ممنون از لطفی که نسبت به تیم کارگزاری آگاه دارید و خدارو شاکریم که توانستیم به هدف اصلی مان که جلب رضایت شما عزیزان هست نزدیک شویم. هدف ما از نمایش فیلم های آموزشی کسب درآمد و منفعت مالی نیست بنابراین برای تبلیغات تجاری اونها اقدامی انجام نمیدهیم ولی اگر معتقد هستید که مفید هستند، میتونید اونهارو به دوستان خودتون پیشنهاد کنید و بدون پرداخت هزینه از ویدئوهای آموزشی ما استفاده کنند. همچنین در آینده ای نزدیک کمی آموزش ها ساختاریافته تر خواهد شد و مجموعه های جدیدی منتشر خواهیم نمود.
      همراه همیشگی شما
      تیم آگاه

      ۲
  4. agah06371 گفت:

    سلام
    فیلم شماره ۷۱ رو پخش میکنه در صورتی که باید ۷۲ باشه. یا شما اشتباه آپلود کردید یا مرورگر من قاطی کرده.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: