بورس زرین شهر (شعب کارگزاری آگاه)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

زرین شهر خیابان باهنر نبش بلوار حریت پلاک ۹۹
۵۲۲۳۵۳۳۲ (۰۳۱)، ۵۲۲۳۴۲۳۲ (۰۳۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در زرین شهر

  • با توجه به افزایش روزافزون سرمایه‌گذاری در بورس و اسقبال گسترده از آن، تقاضا برای ورود به این بازار زیاد شده است. همچنین با توجه به پتانسیل بسیار بالای شهرهای صنعتی و تأثیر قابل‌توجه آن‌ها بر بازار سرمایه ایران، لازم است تا شرایط محیطی و اقتصادی آن‌ها را برای سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نظر گرفت. یکی از شهرهای با پتانسیل بالا در این زمینه زرین شهر است. ازاین‌رو بر آن شدیم تا در این مطلب موقعیت اقتصادی این شهر را بررسی کنیم.
    • شرایط محیطی زرین شهر

    زرین شهر به‌عنوان مرکز شهرستان لنجان با جمعیتی بیش از ۵۵٬۸۱۷ نفر (در ۱۳۹۵) در موقعیت جنوب غربی استان اصفهان واقع‌شده است. این شهر در کنار زاینده‌رود و در مسیر بزرگراه‌های کنارگذر غربی اصفهان و جاده استراتژیک اصفهان به چهارمحال و بختیاری قرار دارد. شهر زرین شهر از دیدگاه صنعتی به سبب همسایگی با ابر کارخانه‌های صنعتی همچون ذوب‌آهن، مجتمع فولاد، صنایع دفاع، سیمان سپاهان و شهرک‌های صنعتی بزرگ و کوچک یکی از بزرگ‌ترین شهرهای صنعتی کشور به شمار می‌رود.

    شهر زرین شهر به دلیل همسایگی مستقیم با کارخانه ذوب‌آهن به‌رغم اینکه در دهه‌های گذشته مورد هجوم موج مهاجرت اقوام مختلف از سراسر ایران قرار گرفت که بیشتر این مهاجران را قوم بختیاری تشکیل می‌دادند، اما امروزه بافت جمعیتی بومی خود را توانسته حفظ کند. وجود محله‌هایی نام‌آور به میدان، گله بزی، روستایی‌ها، نخعی‌ها و اتراک نشان از حفظ بافت بومی آن دارد.

    با توجه به وجود شالیزارهای بسیار، این شهرستان یکی از بهترین محصولات برنج ایران را تولید می‌کند. همچنین در بخش باغ‌بهادران از محصولاتی نظیر گردو، بادام و غیره نیز می‌توان نام برد.

    • وضعیت بخش صنعت و معدن زرین شهر

    شرکت فولاد مبارکه اصفهان از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی منطقه زرین شهر و ایران، ایجادکننده بیشترین اشتغال در منطقه است. کارخانه ذوب‌آهن نیز از صنایع بزرگ منطقه به شمار می‌رود. کارخانه صنایع دفاع، مجتمع فولاد مبارکه، شرکت پلی‌اکریل اصفهان، کارخانه نوید منگنز، کارخانه سیمان سپاهان و زرین خودرو ازجمله صنایع این منطقه‌اند. در دهه‌های اخیر با توجه به احداث صنایع عظیم در این شهرستان و کشاورز و دامدار بودن مردم بومی منطقه، بسیاری از نیروهای فنی از سایر نقاط کشور خصوصاً خوزستان و چهارمحال بختیاری با توجه به اشتغال فنی قبلی در صنایع فولاد و نورد خوزستان، نفت، گاز و پتروشیمی و نیروگاهی در این شهرستان ساکن شده‌اند. صنایع‌دستی شهرستان لنجان همانند دیگر شهرستان‌های استان اصفهان از قابلیت‌های بالقوه صنایع‌دستی در شهرستان برخوردار است. در سال‌های اخیر امر آموزش به علاقه‌مندان باعث گرایش جوانان خصوصاً بانوان علاقه‌مند به این رشته از صنایع گردیده است. در این زمینه کانون فرهنگی بانوان شهرستان امر آموزش رشته‌های مختلف صنایع‌دستی را بر عهده دارد.

    صنایع‌دستی که در ادامه آمده است، ازجمله رشته‌هایی است که در این شهرستان به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود:

     

    • منبتو معرق روی چوب
    • نقاشی روی ظروف مینایی
    • گلیم بافی
    • قالی بافی
    • سفال‌گریمقدماتی و پیشرفته
    • چاپقلمکار
    • طراحی و نقاشی رنگ‌روغن وآبرنگ
    • قلمزنی

     

    • وضعیت اقتصادی زرین شهر

    شرایط جوی و اقلیمی زرین شهر ایجاب می‌کند که زرین شهر یک منطقه کشاورزی باشد و به همین جهت از زمان‌های دور تاکنون زرین‌شهر، به‌عنوان سرزمین کشاورزی مطرح بوده است. باغداری و زراعت، دو بخش عمده کشاورزی زرین شهر را تشکیل می‌دهند و اقتصاد مردم این شهرستان برپایه این‌دو استوار است. سایر مردم عمدتاً به تجارت، پیشه‌وری و کارهای اداری مشغول‌اند. همچنین در زرین شهر دو شهرک صنعتی و یک منطقه ویژه‌ی اقتصادی وجود دارد. واحدهای صنفی شهرستان زرین شهر اعم از (تولیدی، فنی و توزیعی خدماتی) به عدد ۴۹۱۱ واحد می‌رسد.

    • دریافت کد بورسی و آموزش بورس در زرین شهر

    بیشتر افراد در جامعه با کارکرد بورس اوراق بهادار و یا نحوه سرمایه‌گذاری در بورس و فواید آن آشنا نیستند. بر همین اساس و در راستای ایجاد بستری برای آموزش‌های حرفه‌ای و مناسب بورسی در شهر زرین‌شهر، شعبه کارگزاری آگاه در زرین شهر اقدام به برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی در زمینه‌ی آموزش بورس نموده است. علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار و آتی کالا می‌توانند آموزش سرمایه گذاری را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای در شعبه زرین شهر کارگزاری آگاه فراگرفته و با فعالیت در این عرصه‌ی اقتصادی علاوه بر کمک به رونق بازار سرمایه، از مزایای اقتصادی در آن نیز منتفع گردند. همچنین متقاضیان کد بوسی در زرین شهر اصفهان می‌توانند با مراجعه به شعبه شهر زرین‌شهر قادر به دریافت کد بورسی در اسرع وقت خواهند بود. هم‌زمان با دریافت کد بورسی از کارگزاری آگاه، شما می‌توانید از کلاس‌های آموزشی به شرح زیر بهره‌مند شوید:

    • کلاس تابلو خوانی بازار و تکنیک‌های معاملاتی در سایت TSE
    • کلاس آموزش مقدماتی بورس
    • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی بورس
    • کلاس آموزش تحلیل تکنیکال پیشرفته بورس
    • کلاس آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی بورس
    • کلاس آموزش تحلیل بنیادی پیشرفته بورس

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر زرین شهر کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر زرین شهر نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در زرین شهر نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان زرین شهر

 

زرین شهر حمیدرضا نیک نژاد احمدسرایی خ بهشتي پ ۲۸۶ ۵۲۲۳۴۱۲۶
زرین شهر زهره جمشیدی ریزی زرينشهر خ وليعصر ۰۳۳۴۲۲۱۰۷۴۱
زرین شهر مریم امینی سده خ شهيد مدني دفتر خدمات پيشخوان دولت ۵۲۲۱۰۷۴۵
زرین شهر مائده رنجبر کاهریزی خ امام جنوبي ۵۲۲۲۵۵۱۰
زرین شهر عباس  طغیانی ریزی زرین شهر خ شریعتی نرسیده به هلال احمر ۵۲۲۳۶۰۶۴
زرین شهر مهدی کریمیان ریزی زرین شهر خ امام شمالی جنب سینما جام جم ۳۳۴۲۲۱۰۸۰۸

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

یک پاسخ به “بورس زرین شهر (شعب کارگزاری آگاه)”

  1. سعید سماعی گفت:

    عالی

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: