بورس بهبهان (استان خوزستان)

آگاهی به وسعت ایران

بورس را از همین لحظه آغاز کنید

افتتاح حساب آگاهدوره‌های آموزشی

سرمایه‌گذاری برای همه

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. اگر می‌خواهید در مسیر سرمایه‌گذاری قدم بگذارید، در هر کجای کشور که هستید، از شمال تا جنوب و از غرب تا شرق ایران آگاه میزبان شما است. برای آغاز فعالیت در بورس، کافی است به شعب ما در سراسر کشور مراجعه کنید:

کارگزاری آگاه شعبه۱:

بهبهان، خیابان گرایمی، نرسیده به میدان نحوی، نبش کوچه شهید مویدی، پلاک ۹۶ گد پستی:۶۳۶۱۶۴۹۸۷۶
 ۵۲۷۳۴۸۸۷-۹(۰۶۱)

امنیت مالی دیگر یک رویا نیست!

حتی اگر دانش یا زمان کافی را برای حضور در بورس نداشته باشید، آگاه ۱۶ سال تجربه حضور در این بازار را همراه شما می‌کند. می‌توانید سرمایه‌تان را به دستان مطمئن متخصصان ما در تیم مدیریت دارایی آگاه بسپارید و رویاهایتان را در بازار سرمایه به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش، مهم‌ترین ابزار موفقیت در بورس

سرمایه گذاری آگاهانه فقط با آموزش صحیح و اساتید مجرب ممکن است. کارگزاری آگاه به عنوان برترین کارگزاری بورس و اوراق بهادار کشور در بخش آموزش با ارائه دوره های آموزشی متنوع و با بهره گیری از اساتید مجرب، در تلاش است تا امکان سرمایه گذاری آگاهانه، هدفمند و پرسود را برای مشتریان عزیز فراهم سازد.

درباره اقتصاد و بورس در بهبهان

یکی از الزامات سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه ایران این است که در ابتدا با نقاط مختلف مؤثر در این بازار آشنا شویم تا بتوانیم تصمیمات هوشمندانه‌ای اخذ کنیم. یکی از این نقاط تاثیرگذار در این بازار استان خوزستان و شهر بهبهان است. بنابراین لازم است تا شرایط محیطی و اقتصادی این منطقه را به درستی بررسی کرده و پتانسیل‌های موجود آن را دریابیم.

شرایط محیطی بهبهان

بهبهان یکی از شهرستان های استان خوزستان در جنوب غربی ایران است. استان خوزستان بر کرانه خلیج فارس قرار دارد و مساحتی بالغ بر ۶۴٫۰۵۷ کیلومتر مربع دارد. این استان براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیتی معادل ۴٬۷۱۰٬۵۰۶ نفر دارد که جزو پنجمین استان پرجمعیت کشور محسوب می شود. شهر اهواز مرکز استان خوزستان است. خوزستان از شمال به لرستان، از شرق به استان چهارمحال و بختیاری، از جنوب به بوشهر و خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود. استان خوزستان را از نظر پستی و بلندی می‌توان به دو منطقه کوهستانی و جلگه‌ای تقسیم کرد. این استان دارای آب و هوای مختلف  از نیمه بیابانی تا آب و هوای استپ گرم را در بر می گیرد.

شهرستان بهبهان در جنوب شرقی استان خوزستان قرار دارد. مساحت این شهرستان در حدود ۳،۱۹۵ کیلومتر مربع است و براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت آن معادل ۱۲۲،۶۰۴ نفر است. آب و هوای بهبهان، نیمه‌بیابانی یا کوهپایه‌ای است و حداقل دمای آن صفر و حداکثر به پنجاه درجه می رسد. یکی از جذابیت های شهر بهبهان را می توان قدیمی ترین نرگس زار آن به حساب آورد. گل نرگس در بسیاری از دشت های بهبهان قابل مشاهد است. بهبهان از دیرباز دارای صنایع دستی متنوعی بوده است و از صنایع دستی آن می توان به نمدمالی، لحاف دوزی و گیوه دوزی اشاره کرد.

وضعیت بخش صنعت و معدن بهبهان

استان خوزستان، غنی‌ترین استان کشور در زمینه منابع نفت و گاز و مرکز تولید نفت و گاز ایران است. این صنعت که جزو مهم ترین منابع طبیعی کشور است حدود ۸۰ سال پیش در این منطقه کشف شد و تاکنون حوزه های نفتی فراوانی در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است. اهواز، مرکز صنایع پخش نفت و گاز در خوزستان و تمامی مناطق نفت‌خیز در جنوب، غرب و شرق ایران است. برحسب مقدار مصرف مواد اولیه و کیفیت تولید، صنایع سنگین و سبک مختلفی در این منطقه به فعالیت می پردازند. استخراج و تصفیه نفت در پالایشگاه های آبادان، دستگاه تقطیر مسجد سلیمان، پالایشگاه گاز بیدبلند و صنعت پتروشیمی در مجتمع شیمیایی رازی، مجتمع پتروشیمی آبادان، مجتمع پتروشیمی خارک، کارخانه های نورد و لوله اهواز و ذوب آهن گاز اهواز جزو صنایع سنگین در خوزستان به شمار می آیند. قندسازی، کاغذسازی، بسته بندی خرما، صنعت ماهیگیری و صنعت برق نیز جزو صنایع سبک این منطقه محسوب می شوند.

شهر بهبهان از منابع طبیعی فراوانی برخوردار است. از منابع و معادن زیر زمینی این شهرستان می‌توان به نفت، گاز، سنگ‌های آهک، سنگ گچ، خاک رس، شن، ماسه و مواد اولیه برای تولید سیمان اشاره کرد. پالایشگاه گاز بیدبلند فاز دو در بهبهان بزرگ ترین سرمایه گذاری در خاورمیانه است که سبب افزایش ظرفیت های شهرستان بهبهان در زمینه های اشتغال، صنعت و تجارت شده است. با توجه به احداث این پالایشگاه لزوم احداث فرودگاه نیز وجود داشت؛ بنابراین فرودگاه بهبهان اکنون در مراحل اولیه طرح خود قرار دارد. واحدهای نفتی پازنان ۲ و رگ سفید ۲ در بخش زیدون، کارخانه سیمان، آجر ماشینی ملامین سازی، ظروف آلومینیوم، کابینت سازی، قند سازی، بسته‌بندی خرما و… از مهم‌ترین کارخانه‌های این منطقه محسوب می‌شوند.

وجود زمین‌های حاصل خیز برای کشاورزی، پتانسیل کامل منطقه برای دامداری، غنی بودن از لحاظ معادن و منابع زیرزمینی و شکوفایی صنایع اعم از صنایع دستی و ماشینی سبک و سنگین، بازرگانی این منطقه را رونق بسیار بخشیده و برخی از مردم این شهرستان دارای شغل بازرگانی هستند. نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان نیز از منابع تأمین انرژی در این شهر است.

یکی دیگر از ظرفیت های شهر بهبهان در حوزه گردشگری است که به دلیل قرارگیری در موقعیت استراتژیک و قرارگیری میان سه استان بوشهر، کهگلویه و بویراحد و خوزستان، نزدیکی به استان فارس و موقعیت بکر آب و هوایی دارای پتانسیل های بسیاری است.

بازار سرمایه در بهبهان

باتوجه به پتانسیل های بسیار بالای شهر بهبهان در استان خوزستان، و انجام زیرساخت های اساسی در این منطقه، می توان به توسعه تجارت خارجی، افزایش صادرات محصولات نفتی و غیرنفتی و سرمایه گذاری های خارجی امید داشت. از طریق بهبود این عوامل که شاخص های بسیار مهم و تاثیرگذار در اقتصاد و بورس هستند، افزایش سرمایه گذاری در بورس را نیز در این منطقه می تواند شاهد بود. بازار بورس اکنون یکی از بخش های بسیار مهم اقتصاد به شمار می رود و با توجه به وجود پتانسیل ها رشد بازار سرمایه نیز اتفاق خواهد افتاد.

استان خوزستان به‌عنوان یکی از قطب‌های صنعتی کشور توانسته شرکت‌های متعددی را در بازار سرمایه پذیرش نماید. یکی از این شرکت ها شرکت سیمان بهبهان با نماد سبهان است که فعالیت شرکت طبق ماده ۳ اساس نامه آن بدین شرح است: ۱- تولید سیمان و محصولات و فرآورده های بتنی و فروش آن ها ۲- سرمایه گذاری در بانک ها – سرمایه گذاری و مشارکت در شرکت های تولیدی و خدماتی و بازرگانی موجود یا شرکت هایی که تاسیس می شوند و ۳- انجام هرگونه معاملات تجاری در حدود موضوع شرکت.

کارگزاری آگاه برای ارتقای سطح اطلاعات و دسترسی آسان به آموزش و ورود به بازار سرمایه شعبه خود در شهر بهبهان در استان خوزستان را افتتاح کرده و به ارائه خدمات بازار بورس از قبیل آموزش، مشاوره و کدگیری می‌پردازد. کارگزاری آگاه با افتتاح این شعب توانسته خلا آموزشی در حوزه بازار سرمایه را در این منطقه تا حد زیادی رفع کند. این امکان برای عامه مردم (اعم از دانشجو، پزشک، مهندس، کارمند و …) فراهم شده است که بصورت رایگان از خدمات آموزشی کارگزاری آگاه در این منطقه بهره ببرند.

افراد می توانند با مراجعه به شعبه کارگزاری آگاه در شهر بهبهان به صورت رایگان کد بورسی خود را دریافت نمایند و با دریافت آموزش های مورد نیاز برای فعالیت در بازار بورس، به کسب درآمد بپردازند.

نظر به رفاه حال شما شهروندان گرامی، در سهولت دریافت خدمات احراز هویت سجام و احراز هویت کد بورسی کارگزاری آگاه درشهر بهبهان کارگزاری آگاه اقدام به قرارداد با دفاتر پیشخوان منتخب در شهر بهبهان نموده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به هر کدام از دفاتری که در لیست زیر وجود دارند اقدام به احرازهویت کد بورسی یا سجام در محل دفاتر پیشخوان نمایید.

ضمنا یادآور می شود جهت دریافت کد بورسی در بهبهان نیز می توانید به هر یک دفاتر پیشخوان منتخب در لیست زیر مراجعه فرمایید.

لیست دفاتر پیشخوان استان بهبهان
بهبهان اسماعیل خیرالهی خوزستان بهبهان خیابان شهیدآباد پ۱۱۸ ۰۶۷۱۳۳۲۵۶۹۶
بهبهان اعظم پورگیر بهبهان خ عدالت حدفاصل جوانمردی جنب مسجدباقرخاندفترپیشخوان پورگیر ۶۱۵۲۸۲۵۹۸۰
بهبهان ایران مشایخی خ دانشگاه آزاد درب شرقی ۵۲۸۷۵۵۸۵
بهبهان روح اله مهرانیان بهبهان – خ شریعتی – جنب مسجد حضرت علی ۰۶۷۱۲۲۲۴۰۲۲
بهبهان یوسف بارونی زاده بهبهانیان بهبان خیابان پیروز جنب بانک تجارت پلاک ۲۸۶ ۵۲۸۲۳۶۸۶
بهبهان حمیدرضا اسدیان بهبهان بانک ملی خ امام حسین دفتر پیشخوان دولت اسدیان ۰۶۷۱۲۲۲۹۰۵۵
بهبهان محمدرضا سعادت فرح خ جوانمردی دفتر پستی سعادت فرح ۵۲۸۲۰۰۰۱
بهبهان رضا امانت بهبهانی بهبهان خ شریعتی ابتدایی کوچه عاکف ۰۹۱۶۵۷۹۶۲۷۳
بهبهان طیبه اصغرنژاد بهبهان-خ طالقانی جنب شهرداری روبروی نمایندگی خودروی نورافشان ۵۲۷۳۶۸۰۲
بهبهان فرخنده خیراندیش بهبهان منصوریه خیابان طالقانی خیابان آسیابان جنب حصار فرهی ۵۲۷۴۳۱۶۸

با طرح بازاریابی آگاه همراه شوید

شما می‌توانید برای جذب سایر افراد به سرمایه گذاری در بورس با ما همکاری کنید و علاوه بر کسب درآمد بیشتر، در گسترش فرهنگ سرمایه‌گذاری میان اقشار مختلف جامعه نیز سهیم باشید.

صندوق املاک و مستغلات آگاه به بازار می‌آید

گروه آگاه از آغاز فعالیت خود همواره تلاش کرده است بهترین و متنوع‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری را به فعالان بازار بورس ارائه دهد و از این طریق، مشتریان خود را در راستای رسیدن به آسایش مالی همراهی کند. تاسیس صندوق املاک و مستغلات نیز گامی جدید در همین مسیر است. این صندوق نوع جدیدی از صندوق‌های

مسیر سرمایه‌گذاری در بورس؛ راهنمایی برای شروع روزهای پرسود!

به دنیای جذاب و پرهیجان بورس خوش آمدید! ثبت نام در کارگزاری و شروع سرمایه‌گذاری در بورس، یک گام مهم در مسیر رسیدن به آسایش مالی است و بابت برداشتن این قدم، به شما تبریک می‌گوییم. ممکن است سوالات بسیاری ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد. ما برای رسیدن به پاسخ‌ها در کنارتان هستیم،

2 پاسخ به “بورس بهبهان (استان خوزستان)”

  1. نعمت اله قصابی گفت:

    با سلام بنده از شهرستان بندر دیلم استان بوشهر این مطلب را می نویسم البته تلفنی خواستم سئوال بپرسم جواب داده نشد می خواستام ببینم کلاس حضوری برای آشنایی اولیه با بورس در بهبهان برگزار می شود و چه روزی است و نحوه شرکت چگونه است با تشکر

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      کلاس های آموزشی حضوری کارگزاری آگاه در شعب کارگزاری آگاه در سراسر کشور، به منظور رعایت تدابیر احتیاطی و کنترل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع بعدی برگزار نخواهد شد. لازم به ذکر است دوره های آموزشی آنلاین کماکان به فعالیت خود ادامه خواهند داد. زمان برگزاری کلاس های حضوری در اولین فرصت، اطلاع رسانی خواهد شد.

      ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: