آموزش بورس اردبیل

  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰ نظر
  • ۸۹۱ مشاهده
آموزش بورس اردبیل

بورس در حال حاضر یکی از بهترین بازارها برای سرمایه‌گذاری در ایران است. قابلیت نقدشوندگی بالا، شفافیت، معافیت‌های مالیاتی و بسیاری مزایای دیگر باعث شده است مردم به این بازار بیش از پیش علاقه نشان دهند.

در چنین شرایطی لازم است سرمایه‌گذاران در سراسر کشور به خدمات آموزشی دسترسی داشته باشند. در این مطلب، امکانات و خدمات آموزش بورس در اردبیل را با هم بررسی می‌کنیم.

 

در این مطلب عناوین زیر را بررسی خواهیم کرد:

 

آموزش بورس چه ضرورتی دارد؟

آغاز سرمایه‌گذاری به دانش و آگاهی نیاز دارد. اساسا قبل از شروع فعالیت در هر حوزه‌ای، لازم است با فرایندهای آن آشنا شویم. در مورد بازارهایی مثل طلا و دلار و مسکن، کمتر کسی به فکر آموزش می‌افتد؛ اما در همین بسترها هم کسی که اطلاعات بیشتری داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود. ضرورت آموزش در مورد بورس پررنگ‌تر از موارد دیگر دیده می‌شود؛ زیرا این بازار، مفاهیم، اصطلاحات، ابزارها و فرایندهای پیچیده خاص خود را دارد که عموم مردم آشنایی چندانی با آن ندارند.

فعالیت در بورس ساده است. تنها با دریافت کد بورسی و با حداقل سرمایه، از طریق نرم‌افزارهای معاملاتی می‌توان در بازار به معامله پرداخت. با این حال، پیدا کردن بهترین سهم‌ها و بهترین زمان برای خرید و فروش آن‌ها، مدیریت سرمایه و طراحی استراتژی معاملاتی موفق، کاری کاملا تخصصی است و نیاز به آموزش دارد.

هر چه استقبال مردم از بازار سرمایه بیشتر می‌شود، تعداد مراجع آموزشی و کانال‌های خدمات مشاوره خرید و فروش هام نیز افزایش می‌یابد. در این میان عده‌ای نیز بدون داشتن دانش و تخصص کافی، به دنبال سودجویی هستند. در چنین شرایطی پیدا کردن مرجع آموزشی معتبر دشوار است و موارد بسیاری باید در نظر گرفته شود؛ مواردی از قبیل سابقه و اعتبار موسسه، میزان تجربه اساتید، استراتژی آموزشی مناسب و … .

کارگزاری آگاه یکی از باتجربه‌ترین مراجع آموزش بورس است و بیش از یک دهه در این زمینه فعالیت دارد. ارائه خدمات آموزشی از مهم‌ترین وظایف شعب آگاه در سراسر کشور است و این کارگزاری، برای همه افراد در هر شهر و منطقه‌ای، امکان دسترسی به خدمات آموزشی را فراهم می‌کند. در ادامه خدمات آموزش بورس آگاه در اردبیل را معرفی خواهیم کرد.

دوره‌های آموزش بورس آگاه در اردبیل

یک برنامه آموزشی موفق، باید تمامی جوانب را در نظر بگیرد و دانش‌پذیر را از ابتدای مسیر تا هنگام تبدیل شدن به یک معامله‌گر موفق همراهی کند. لازم است این برنامه به صورت سطح‌بندی شده و مرحله‌ای اجرا شود تا علاقه‌مندان به تدریج و با رعایت پیش‌نیازها، به فرایندهای بازار مسلط شوند. فهرست انواع دوره آموزش بورس در اردبیل به این شرح است:

در این برنامه، نیاز تمامی علاقه‌مندان از مبتدی تا پیشرفته در نظر گرفته شده است. همچنین افرادی که به دنبال آموزش آنلاین بورس در اردبیل هستند، می‌توانند در دوره‌های غیر حضوری ثبت نام کنند.

اولین کلاس بورس در اردبیل که شرکت در آن برای افراد مبتدی ضروری است، کارگاه مبانی سرمایه‌گذاری موفق در بورس نام دارد. این کارگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود و در آن، علاوه بر مفاهیم اساسی و ابتدایی بورس، نحوه کار با نرم‌افزار معاملاتی آساتریدر نیز آموزش داده خواهد شد.

کلاس تابلوخوانی و فیلترنویسی برای یادگیری نحوه کار با وب سایت tsetmc طراحی شده است. وب سایت شرکت فناوری اطلاعات بورس تهران مهم‌ترین مرجع اطلاعاتی برای فعالان بورس است. در کلاس تابلو خوانی در بورس، قسمت‌های مختلف سایت و تابلوی بورس و البته تکنیک‌های معاملاتی در این سایت به دانش‌پذیران معرفی می‌شود. در کلاس آموزش فیلترنویسی، نحوه غربال اطلاعات و طراحی فیلتر در قسمت دیده‌بان من، آموزش داده خواهد شد.

پس از آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات ضروری و یادگیری ابزارها، نوبت به آموزش روش‌های تحلیلی می‌رسد. این کلاس‌ها از جمله جذاب‌ترین کلاس‌های آموزش بورس در اردبیل هستند و افراد بسیاری علاقه دارند حداقل به یکی از روش‌های آنالیز بازار مسلط باشند.

تحلیل تکنیکال یک رویکرد میان‌مدت به بازار دارد و با بررسی نمودارها و آمارهای قیمت، سعی می‌کند بهترین نقاط خرید و فروش سهم‌ها را بیابد. رویکرد تحلیل بنیادی بلندمدت است و به مسائل فاندامنتال اقتصادی و صورت‌های مالی شرکت‌ها می‌پردازد. هر یک از این رویکردها طرفداران خاص خود را دارند و برخی از تحلیل‌گران، از داده‌های هر دو روش برای انجام معاملات خود استفاده می‌کنند.

یک بخش مهم از دوره آموزش بورس در اردبیل به بازار مشتقه و قراردادهای آتی و اختیار معامله اختصاص داده شده است. در این کلاس‌ها دانش‌پذیران با نحوه انجام معاملات آتی سکه و زعفران و آپشن‌ها آشنا می‌شوند و روش کار با نرم‌افزار آساتریدر را می‌آموزند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلاس‌ها و دوره‌های آموزش بورس در اردبیل با شعبه آگاه در این شهر تماس بگیرید:

 

آدرس و شماره تماس شعبه اردبیل

 

فرم تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: