کد بورسی را فراموش کرده‌ام.

  • ۲ اسفند ۱۴۰۰
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
  • ۷۸ نظر
  • ۶۵۷۰۹ مشاهده

۱- در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه هستید و کد بورسی خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید در ساعات اداری روزهای کاری با واحد سفارشات اوراق بهادار تماس حاصل فرمایید. با اعلام مشخصات فردی و کدملی به همکاران این واحد، می‌توانید از کدبورسی خود مطلع شوید.

علاوه بر این اگر نام کاربری سامانه آنلاین کارگزاری آگاه را در اختیار دارید، پس از ورود به این سامانه در گوشه سمت چپ بالای صفحه، روی نام خود کلیک و در منویی که باز می‌شود، کد بورسی خود را مشاهده کنید.

۲- اگر مشتری کارگزاری آگاه نیستید و قصد دارید به جمع مشتریان این کارگزاری بپیوندید، پس از تکمیل فرم‌های کدگیری و تایید آن توسط همکاران کارگزاری، کد بورسی شما استعلام می‌شود.

۳- اگر مشتری کارگزاری آگاه هستید و نام کاربری آنلاین خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید در صفحه اصلی سامانه معاملات برخط آسا از گزینه «فراموشی رمز عبور» استفاده کنید. همچنین می‌توانید در ساعات اداری روزهای کاری با واحد سفارشات اوراق بهادار تماس حاصل فرمایید. با اعلام مشخصات فردی و کدملی به همکاران این واحد، نام کاربری آنلاین برای شما ارسال می‌شود.

۴- در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه هستید و فقط رمز عبور سامانه معاملات برخط خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید در صفحه اصلی سامانه معاملات برخط آسا از گزینه «فراموشی رمز عبور» استفاده کنید. 

برای ارتباط با واحد سفارشات اوراق بهادار، ۹۱۰۰۴۰۰۴-۰۲۱  را شماره گیری و سپس عدد ۲ را انتخاب کنید.

  • جوادی گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام.
    احتراما نظر بر اینکه بنده نام کاربری و پسورد ورود به معاملات افلاین را از طریق مراجعه ی حضوری به دفتر کارگزاری آگاه واقع در تبریز خیابان ارتش ساختمان بورس دریافت داشتم لیکن نظر بنده بطریقه انلاین بود حال اشتباه از بنده بوده یا از طرف متصدی کارگزاری مهم نیست حال خواهشی که از شما داشتم نحوه دریافت کد و پسورد ورود بصورت انلاین بر خط برای معاملات است امیدوارم راهنمائی فرمائید.
    از زحمات و تلاش شما بی نهایت سپاسگذارم و منتظر راهنمایی شما عزیزان هستم.
    با احترام.جوادی

    ۱۷
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای دریافت دسترسی آنلاین لازم است علاوه بر امضای قرارداد آنلاین، مدرک تحصیلی خود را به کارگزار تحویل دهید.
      تا دسترسی برای شما صادر گردد.
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با شعبه تبریز تماس حاصل بفرمایید.
      باتشکر

      ۵
  • منصور گفت:

    سلام.در صورتی که بنده کد بورسی از کارگزاری دریافت کردم و قرارداد آنلاین بستم.خودم میتوانم هر موقع دوست داشتم خرید و فروش کنم؟

    ۵
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      با داشتن کد آنلاین و میزان وجه مورد نیاز برای معاملات در سیستم آنلاین، می‌توانید خرید و فروش کنید.
      باتشکر

      ۴
  • حجت گفت:

    سلام وقت بخير. بنده در سال١٣٨٠ كد بورس گرفتم و فعاليت داشتم ولي بعد از يك سال ديگه ادامه ندادم الانم اصلا يادم نيست كدوم كارگزاري بوده ميخواستم بدونم چجوري بايد اطلاعاتم رو بازيابي كنم؟

    ۲۴
  • BC7507 گفت:

    سلام مادر بنده مقداری سهام داشته از قبل حتی کد سهام داری (در بورس) هم داشته الان تو کارگزاری شما ثبت نام کنه کد بورسی جدید دریافت کنه ایا وارد پرتال کاربری بشه اون سهامی که قبلا داشته نشون میده یا خیر اگر نشون نمیده دقیقا باید چیکار کنم چون میخام بفروشم؟( ارثیه پدری بوده برای شرکت سرمایه گذاری البرز) ممنون میشم جواب بدین

    ۱
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر سهام در حال حاضر در بازار بورس معامله می شود می توان با استفاده از گزینه تراکنش دستی سهام مورد نظر را به سبد خود اضافه کرد.
      همچنین اگر از طریق کارگزاری دیگری خریداری شده می توان با استفاده از تغییر کارگزار ناظر به حساب معاملاتی کارگزاری اگاه انتقال داد.

      ۴
  • مهدی گفت:

    من رمز عبور را فراموش کردم جهت تکمیل باید چه کار کنم.؟

    ۸
    • مهدی آذرسا گفت:

      کد بورسی را فراموش کردم لطفاً همکاری بفرمایید

      ۰
      • کارشناس ۱۰۹۳ گفت:

        سلام دوست عزیز
        چنانچه مشتری کارگزاری آگاه هستید می‌توانید با شماره ی ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ واحد آنلاین تماس حاصل فرمایید؛همچنین اگر نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دارید می توانید پس از ورود به سامانه آنلاین کارگزاری آگاه کد بورسی خود را در بالای صفحه سمت چپ پس از کلیک بر روی نام خود مشاهده نمایید.

        ۱
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      لطفا برای بازیابی نام کاربری و کلمه عبور خود با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ تماس حاصل فرمایید.

      ۷
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    78 پاسخ به “کد بورسی را فراموش کرده‌ام.”

    1. سحر گفت:

      سلامـ من اطلاعاتم را که برای بورس ثبت کرده ند شماره همراه دوستم که برای من ثبت نام کرده ند ثبت شده .الانم در حال حاضر دسترسی ندارم به اون شماره. برای ورود نام کاربری و رمز عبور اشتباه میزنه .چیکار کنم

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        برای اینکه بتوانید شماره موبایل جدید خود را در کارگزاری ویرایش یا اضافه نمایید، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی، شماره تلفنی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره تلفن همراه شما اضافه و یا ویرایش می شود. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

        ۰
    2. زبان لکی گفت:

      سلام دوست گرامی
      بنده کارگزاری دیگری را انتخاب کردم حالا هم کد بورسی را فراموش کرده ام نمی دانم چجوری بازیابی کنم
      بنده را راهنمایی فرمایید

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        لطفا از طریق کارگزاری خود اقدام بفرمائید.

        ۱
        • مجید گفت:

          من کد بورسی دارم واسه وارد شدن به سامانه کارگزاری آگاه
          کد ده رقمی سجام هم گرفتم
          میخوام کارگزاری ثبتنام کنم میگه قبلا ثبتنام شدی
          نام کاربری و رمز عبور ندارم

          ۰
    3. منوچهر گفت:

      سلام ، من مراحل ثبت نام سجام واحراز هویت را در سازمان بورس انجام داده ام وکد بورسی را نیز دریافت کردم آیا امکان ثبت نام در کارگزاری آگاه به صورت غیر حضوری هست ، درصورتی که مثبت است کد رمز عبور وکاربری رو از کجا باید بگیرم باتشکر.

      ۱
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        ابتدا در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام اما برای احراز هویت لازم است که به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مرجعه بفرمائید.بعد از ثبت نام و احراز هویت کد بورسی و دسترسی شما به سامانه معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

        ۱
    4. فرخ گفت:

      دهه ۸۰ کد بورسی گرفتیم ولی فعالیتی نکردیم برای فعال سازی اون کد بورسی چکار کنیم و آیا فعال میشه یا باید از اول تو سجام ثبت نام کنیم

      ۱
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        در صورتی که بیش از دو سال در بازار بورس فعالیت و معامله ای انجام نداده اید کد بورسی و حساب معاملاتی شما غیر فعال می شود و در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اید لازم است در سامانه سجام و آگاه اکسپرس ثبت نام و برای احراز هویت سجام و آگاه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید.

        ۰
    5. باران گفت:

      سلام وقت شما بخیر.
      کد بورسی برای من اومده اما شامل حروف نام خانوادگی نیست. مشکلی ایجاد میشه؟

      ۵

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    1 5 6 7