چگونه می توانم به حساب بآشگاه خود پول واریز کنم تا با آن بسته اعتباری تهیه کنم؟

  • ۱۷ مهر ۱۳۹۵
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۵
  • ۴۰ نظر
  • ۴۸۰۹ مشاهده

امکان واریز وجه نقد به حساب بآشگاه توسط مشتریان وجود ندارد. همه اعضای محترم بآشگاه می‌توانند با یکی از روش‌های بیانم شده در مطلب “چگونه می‌توان وجه نقد موجود در بآشگاه را افزایش داد؟” نسبت به افزایش وجه نقد خود اقدام نمایند. برای دریافت بسته‌های اعتباری لازم است مشتری گردش حساب کافی داشته باشد و ریال حاصل از تخفیف کارمزد وی به اندازه مبلغ دریافت بسته اعتباری مورد نظر باشد.

  • AS3876 گفت:

    سلام خدا قوت.
    آیا امکان برداشت وجه از حساب باشگاه و انتقال اون جهت خرید سهم هست یا نه؟
    اگر اره امکان داره توضیح بدین به چه صورته؟

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام و احترام
      شما می توانید از طریق باشگاه وجه نقد خود را به حساب معاملاتی آنلاین خود واریز کنید.
      در صورت واریز وجه نقد امکان برگشت آن یا واریز مجدد وجود نخواهد داشت.

      ۰
  • AM4569 گفت:

    با سلام و خسته نباشید ...من برای روز ۶ مهر ماه نود و هشت در خواست اعمال بسته ۲ میلیونی یک ماهه کرده بودم ..اما یک روز دیرتر یعنی ۷ اعمال شده ..لطفا پیگیری کنید. این برای بار دومه که این اتفاق میفته .
    با تشکر

    ۰
  • فاطمی گفت:

    چرا بااین که زیر مجموعه های من برای دفعه اول در بورس خرید کردن ۵۰ هزار تومان من به حساب باشگاه وارد نشده

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور بررسی این مورد لطفا در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی خدمات آنلاین تماس حاصل نمایید.

      ۰
  • محمودی گفت:

    چطور می توانم قرارداد اعتباری نزد کارگزاری آگاه داشته باشم؟ باتشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت دریافت اعتبار از کارگزاری آگاه می بایست شرایطی را احراز بفرمائید. یکی از شرایط دریافت وام ، امضاء قرارداد اعتباری می باشد . می بایست برای امضاء قرارداد اعتباری به صورت حضوری به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه فرمائید و قرارداد اعتباری امضاء نمائید. در صورتی که تمایل دارید از طریق آگاه اعتبار دریافت نمائید شرایط دیگری نیز دارد ;
      کارگزاری آگاه باید ناظر اوراق بهاداری باشد که به‌عنوان تضمین از طرف مشتری نزد کارگزار قرارداده‌شده‌است . امکان تغییر ناظر به کارگزاری دیگر برای آن دسته از اوراق بهاداری که به عنوان تضمین نزد کارگزاری آگاه است، وجود ندارد و اصطلاحا سهام نزد کارگزاری آگاه فریز می‌شود .مشتری ملزم است حداقل ارزش تضمینی معادل میزان اعتبار درخواستی، نزد کارگزاری آگاه داشته باشد. ارزش تضمین برابر است با ۵۵ درصد دارایی سهام.

      ۰
  • احمد گفت:

    باسلام . آیا قبل از رسیدن به سطح ۵ (سهند) می توان از وام قرض الحسنه استفاده کرد ؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    40 پاسخ به “چگونه می توانم به حساب بآشگاه خود پول واریز کنم تا با آن بسته اعتباری تهیه کنم؟”

    1. AF9623 گفت:

      ممنونم بابت وقتی که گذاشتید?

      ۰
    2. AF9623 گفت:

      سلام
      یه پیام داشتید مبنی بر اینکه اگه سر موعد تسویه اعتبار رو انجام بدیم ۵درصد از مبلغ مورد نیاز واسه خرید اعتبار به حساب برگشت داده میشه.
      بنده تقریباً دوهفته قبل از اتمام تایمم نقد شدم و آن تایم از حسابم اعتبار کم شد لطفاً پیگیری اون ۵درصد رو انجام بدید.
      باتشکر
      کد باشگاه:AF9623
      کد بورسی:***

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام
        شرح بسته های اعتباری شما به قرار زیر است:
        کد پیگیری بسته _تاریخ شروع _تاریخ پایان
        ۹۷۰۲۰۹۸۴۸۸ _۱۳۹۷/۰۲/۱۶ _۱۳۹۷/۰۵/۱۳
        ۹۶۱۲۱۹۷۰۵۰ _۱۳۹۶/۱۲/۲۰ _۱۳۹۷/۰۳/۱۹
        ۹۶۱۱۱۴۵۸۷۷ _۱۳۹۶/۱۱/۱۵ _۱۳۹۷/۰۲/۱۵
        ۹۶۱۱۱۰۵۷۹۷ _۱۳۹۶/۱۱/۱۲ _۱۳۹۷/۰۲/۱۲

        چنانچه مشاهده می فرمایید، اولین بسته شما به تاریخ ۱۲ اردیبهشت تسویه می شود و جایزه خوش حسابی پس از تاریخ تسویه به حساب شما واریز می گردد و نه پیش از آن. در مدتی که از بسته استفاده نمی کنید نیز مبلغی تحت عنوان بازگشت اعتبار که همان هزینه اعتبار استفاده نشده شما است، به حساب بآشگاهتان واریز می شود.

        ۰
        • AF9623 گفت:

          ممنونم از پیگیریتون
          حق با شماست بجای دقت به تاریخ تسویه؛ به سه روز قبل از تاریخ تسویه که موجودی نقد از حسابم کم شد توجه کرده بودم.

          ۰
          • Agah گفت:

            سلام
            زنده باشید.

            ۰
            • AF9623 گفت:

              جسارتاً بابت خوش حسابی چند درصد بازگشت داده میشه؟
              آخه مبلغ بسته ١،٠۵٠،٠٠٠ریال هست منتها فقط حدود٢٣،٠٠٠ریال بازگشت داده سیستم پیامی که سیستم قبلاً واسه بنده ارسال کرده بود ۵ درصد بود منتها ظاهراً نصف اون رو محاسبه کردن.

              ۰
            • Agah گفت:

              سلام
              در صورت تسویه به موقع بسته اعتباری، ۵ درصد هزینه نهایی پرداختی بابت بسته اعتباری به حساب شما بازگردانده می شود.
              شایان ذکر است مبالغی که بابت بازگشت اعتبار به حساب شما برگردانده می شود، از هزینه کل بسته کسر می شود.

              ۰
    3. AH6326 گفت:

      سلام. لطفا کاری بکنی که اعتبار پولی هم حداقل برای مشتریهای فعال قابل انتقال باشد

      ۰
    4. Salhivand گفت:

      با سلام
      فکر کنم شرایط بسته ها خیلی دست وپاگیره، اگه آسونتر بشه که همه استفاده کنن بهتره.

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام
        دوست عزیز از میان ۷ شرط گفته شده در مطلب "روش دریافت اعتبار معاملاتی در بورس اوراق بهادار از کارگزاری آگاه"
        ۶ شرط اول قانون بورس و کلیه کارگزاریهاست.
        تنها شرط خاص کارگزاری آگاه شرط هفتم است، که مهیا نمودن آن بسیار سهل است.

        ۰
        • agah42735 گفت:

          با سلام

          نظر به اینکه جهت رونق بازار بورس و ورود نقدی بیشتر این مقرراتی که اشاره داشتید از طرف سازمان بورس ابلاغ گردیده و امکانات مالی آن نیز توسط بانکها که تا ۶۰ درصد سهام هر شخصی مجاز اعلام شده با توجه به تبدیل این سهامهای فریز شده در صورت عدم تسویه مشتری هر زمانیکه نیاز به تسویه بوده قابل دریافت اصل و بهره مربوطه تقریبا برای تمامی وامهای ارائه شده منبع تامین صد در صد آن جتی بصورت نقد کاملا در اختیار تامین کننده انها بصورت مستقیم یا غیر مستقیم قرار دارد بانکها خود مشتاق اعطای چنین وامهایی بوده که قطعا این کارگزاری نیز همانند سایر کارگزاری ها هر ساله متناسب با میزان سهام مشتریان خود(حداکثر تا ۶۰ درصد سهام اشخاص) قادر به دریافت آن کاملا میباشد و دریافت مینماید که این اعتبارات را ارائه مینمایند.
          لذا از مدیران کارگزاری آگاه انتظار میرود که شرایط مناسبتر و سهلتری را برای مشتریان خود که در استفاده ازین اعتبارات که معمولا در بازه های زمانی یک ساله و شش ماهه و سه ماهه با توجه به نزدیگی اتمام سال مالی سایر کارگذاری چنین وامهایی را برای مشتریان متقاضی استفاده از انها تامین و با توجه به ارزش رتفوی و درصد نقدشوندگی سهام آنها اعتبار سنجی و ارائه مینمایند این کارگزاری نیز در همین راستا اقدام و این وامها را که تامین منابع انها اکثرا از طریق بانکها بدون فرایند پیچچیده ای قابلیت انجام دارد و قطعا این کارگزاری از انها استفاده هم مینماید در اختیار مشتریان متقاضی با اخذ کارمزد ریالی از حسابهای مورد استفاده مشتریان قرار داده نه اینکه آنها را تنها محدود به ریالهای باشگاهی که بسختی برای اکثریت مشتریان جهت تامین اعتبارهای بلند مدت متناسب با پرتفوی خود در این کارگذاری عملا با چنین شیوه ای در طول یک سال قابل تهیه شاید بگردد این کارگزاری به مشتریان خود بصورت اعتبار دارد ارائه مینماید درحالیکه ووامهای دریافتی را از بانکها که سالانه با توجه به همین مشتریان و به اعتبار پرفتوهای مشتریان و اعتبار سنجی و گردش مالی متاثر از معاملات مشتریان بطور معمول محاسبه و در اختیار کارگزاری ها قرار داده میشود و یحتمل این کارگزاری هم از دریافت آن بی نصیب نبوده در عمل با چنین شیوه ای که در نظر اول جذابیت خاصی بعلت ابتکاری بودن آن برای تقریبا همه مشتریان داشته که به مرور با ماهیت سخت رسیدن به شرایط استفاده از این اعتبارات تقریبا اکثریت مشتریان برای استفاده متناسب با ارزش پرتفتوی خود بصورت میانمدت در طول یک سال بدون هیچ شکی دارند و در عمل یکطرفه این کارگزاری از بیشتر اینگونه وامهای دریافتی با چنین شیوه اعتبار دهی بسود خود بشکلی دلخواه بهرهمند و خود از این منبع مالی عظیم که به پشتوانه آنها دریافت مینماید و حق مسلم تمامی مشتریان بهره مندی از این وامها متناسب با اعتبار سنجی و ارزش پرتفوی آنها تا ۶۰ درصد که توسط قانونگذار مجاز گردیده میباشد که کارگزاریی که مدعی مشتری مداری میباشد باید تلاش خود را در تامین و ارائه حداکثری و رساندن اعتبارات مشتریان خودو کارسازی مناسب جهت بهره مندی مشتریان خود تا مقدور سازی بهره مندی از این میزان قانونی بنماید و این بازی باشگاهی که برای دریافت اعتبارات در نظر گرفته شده وقتی مزیت محسوب میشود که جدای این میزان اعتبارات قانونی به مشتریان فعال خود اعطا گردد نه فقط محدود نمودن آن به این ریالهای محدود باشگاهی که بزرگترین ایراد این کارگزاری با توجه به همین قانونی که ۷ بندش رو اینطور برای ... اعلام مینمایید و ماهیت امر رو که بیان گردیده بدین شکل سعی در مخفی نمودنش تا حال نموده اید.

          امیدوارم که این پست و حوابهای ارائه شده به آنرا بطور مستمر بروز در صندوق پستی عمومی قرار داده که تمامی مشتریان و اعضای باشگاه بتوانند آنرا مشاهده و نظر خود را در باره مطالب مندرج در اون اعلام و تبادل نظر عمومی گردد تا شاید تامین اعتبار به میزان حداکثر قانونی خود با سهولت در اختیار همه مشتریان متقاضی متناسب با ارزش پرتفوشون که حق مسلم انهاست توسط کارگزاری تامین و به شیوه معمول مورد استفاده سایر کارگزاری های معتبر به مشتریان متقاضی استفاده از چنین تسهیلاتی ارائه گردد.

          ضمن پوزش بابت طولانی شدن مطلب سپاسگذار شما عزیزانی که وقت صرف مطالعه این پست طولانی کردید و نظرات خود رو در این زمینه ارائه و همراهی مینمایید هستم از شما بخاطر اینکه ممکن است به علت طولانی شدن مطلب وخطاهایی که در نگارش متن بنظر دوستان یحتمل ممکن است رسیده باشد و نقصانی که شاید در ادای درست و روانی مطلب چنانچه وجود داشته که ممکن است در انتقال مفهوم مورد بحث دچار اشکال گردیده باشم و چون دیگر شخصا امکان ویرایش و تصحیح آنرا مستقیم ندارم و توسط دست اندرکاران باشگاه هنوز دیده نشده, به بزرگواری خود,, شما عزیزان چنانچه در بیان مطلب قصوری از اینجانب شده, به اینجانب ببخشند.

          ۱
    5. agah51066 گفت:

      باسلام و خسته نباشد و سپاس فراوان از خدمات عالی شما. خوشحالم از اینکه با کارگزاری آگاه آشنا شدم و از خدمات شما استفاده میکنم فقط احساس میکنم اگر امکانش بود که بشه هرکس که میخواد بتونه افزایش وجه بده توی باشگاه خیلی زودتر میتونست بسته های اعتباری خریداری کنه و وارد بازار بشه. اگر امکانش هست یه برنامه ای ترتیب بدید که بشه افزایش وجه با واریز آنلاین اتفاق بیفته ممنونم از خدمات عالی شما.

      ۳
      • Agah گفت:

        با سلام
        و ضمن سپاس از اینکه آگاه را بعنوان کارگزار خود انتخاب کردید لطفاً در جریان باشید که دریافت بسته های اعتباری و تامین هزینه آن صرفاً از طریق تخفیفات یا جوایز مقدور است و سیاستی برای اینکه وجه بسته اعتباری از محلی دیگر تامین شود نداریم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

        ۰
        • سید وحید گفت:

          سلام وقت بخیر بنده ام چند سال هست تو کارگزاری آگاه هستم و سطح ۸ هستم و اگه میدونستم که به وجه حساب مشتری میشه اعتبار خرید به حسابه مشتریم دست نمیزدم و الان کلی وجه نقد تو حساب مشتریم بود برای خرید بسته اعتباری اگه امکان داره واریز به حساب مشتری رو فعال کنید که بتونیم واریزی داشته باشیم برای خرید بسته های اعتباری ممنونم از لطفتون.

          ۰
          • کارشناس 1124 گفت:

            سلام دوست عزیز، انجام این فرآیند بازگشت به حساب باشگاه مشتریان امکان پذیر نیست.امکان افزایش وجه نقد از محل پرداخت شتابی وجود ندارد، همچنین وجه نقد باشگاه مشتریان را از طریق موارد زیر می توانید افزایش دهید:
            تخفیف کارمزد از معاملات اوارق بهادار.
            تخفیف کارمزد از معاملات آتی سکه .
            ایجاد درآمد ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریالی توسط مشتریان غیر فعال که در زیر مجموعه شما قرار دارند.
            ایجاد درآمد ۱,۰۰۰,۰۰۰ ریالی توسط کاربرانی که در زیر مجموعه شما قرار دارند.

            ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: