هزینه دریافت کد بورسی چه قدر است؟

  • ۷ بهمن ۱۳۹۷
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۵
  • ۴۰ نظر
  • ۱۶۱۳۹ مشاهده

دریافت کد بورسی رایگان بوده و هزینه ای ندارد. در کارگزاری آگاه علاوه بر مراجعه حضوری، امکان دریافت کد به صورت غیرحضوری  از طریق سامانه آگاه اکسپرس وجود که هر دو روش رایگان است.

روش دیگر احراز هویت برای دریافت کد بورسی مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت است که دارای ۸۰۰۰ تومان هزینه است. این مبلغ به دفاتر پیشخوان پرداخت می شود.

  • حیدر گفت:

    با سلام آیا امکان حذف حساب کاربری بعد از ثبت نام وجود دارد؟ضمنا هنوز به دفتر پیشخوان مراجعه نکردم و کد بورسی ندارم.

    ۱
  • BH9443 گفت:

    سلام
    ۱- آیا در روش احراز هویت به صورت حضوری؛ هزینه ای دریافت می شود؟ ... چقدر؟
    ۲- آیا در شهر انزلی احراز هویت به صورت حضوری انجام میگیرد؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      این فرآیند با حضور به شعب و دفتر کارگزاری به صورت رایگان انجام می شود، اما اگر به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید مبلغی شامل ۲۲ هزار نومان باید پرداخت نمایید.

      ۰
  • alireza.B گفت:

    با سلام بنده مراحل ثبت نام در سایت آگاه رو انجام دادم اما در آخر موفق به دریافت کد پیگیری نشدم.الان هم با نام کاربری و رمز عبور وارد میشم نوشته در انتظار احراز هویت.آیا کد پیگیری به هنگام مراجعه به شعب آگاه برای احراز هویت لازم هست یا خیر؟دوم اینکه آیا حتما نیاز به ثبت نام در سجام و دریافت کد سجام برای ثبت نام در سایت آگاه لازم هست یا خیر؟ممنون میشم جواب بدید.تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت دریافت کد پیگیری می توانید در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تلفن پشتیبانی سامانه سجام ۰۲۱۶۴۶۱ تماس حاصل فرماییدو در مرحله آخر زمانی که احراز هویت خود را انجام دهید بعد از ۵ الی ۷ روز کاری کد بورسی برای شما صادر خواهد شد و در صورت صدور کد بورسی نام کاربری و کلمه عبور از طریق ایمیل و یا بصورت پیامک ارسال می شود. جهت انجام معاملات در بورس ثبت نام و احراز هویت در سجام اجباری می باشد.

      ۰
  • Younes.s گفت:

    سلام من برای دریافت کدبورسی ۵۰۰۰۰۰تومان هزینه گرفتن ایادرسته؟

    ۱
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هزینه احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان ۱۲۰۰۰ تومان است. چنانچه پرینت مدارک همراه شما نباشد ۵۰۰۰ تومان هزینه پرینت مدارک از شما اخذ می گردد . ۵۰۰۰ تومان نیز هزینه احراز هویت سجام دریافت می شود.
      اگر بیشتر از این مبالغ از شما دریافت شد , لطفا با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ تماس بگیرید و شکایت خود را ثبت نمایید.

      ۰
  • مشتری گفت:

    سلام
    علیرغم تبلیغ زیاد برای دریافت کد بورسی رایگان از آگاه ، بعد از صرف کلی زمان و پر کردن چندین صفحه اطلاعات ،در بخش انتخاب روش احراز هویت گزینه شعب کارگزاری حذف شده و الزاما باید از دفاتر پیشخوان و با پرداخت هزینه دقیقا برابر هزینه ثبت نام از کارگزاری های دیگر اقدام شود و توضیح داده شده به علت ازدحام در شعب کارگزاری و ظرفیت محدود ، زمان احراز هویت طول خواهد کشید.
    ۱.حال که گزینه انتخاب شعب کارگزاری حذف شده ، ظرفیت هرچند محدود کارگزاری به چه کسانی اختصاص یافته است؟؟؟
    ۲.اگر ظرفیت محدود است قابل نوبت دهی است پس مشتری می تواند تصمیم بگیرد مثلا ده روز توی نوبت باشد یا روش دیگری را انتخاب کند پس گرفتن انتخاب مشتری مغایر اصول احترام به مشتری و حق انتخاب اوست.
    ۳.تبلیغ برای امتیازی که به هیچ وجه امکان دریافت آن وجود ندارد و حتی اگر وجود داشت ولی دسترسی به آن سخت بود، کاری به شدت غیراخلاقی و غیرحرفه ای بوده و نوعی کلاهبرداری محسوب می شود که از کارگزاری خوشنامز مانند آگاه بعید بود ، امیدوارم سریعا اصلاح شود.
    ۴. بنده در همین مرحله از اعتماد به آگاه دودل شده و کار ثبت نام خود و فرزندم در آگاه را چند هفته ای است متوقف کردم تا یک کارگزاری قابل اعتماد پیدا کنم.

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    40 پاسخ به “هزینه دریافت کد بورسی چه قدر است؟”

    1. صادق گفت:

      سلام من رفتم دفتر خدماتی هزینه اش شد ۱۶۰۰۰ تومان،۱۲۰۰۰ تومان جهت احراز هویت و ۴۰۰۰ تومان پرینت برگه هاش

      ۳
    2. حسین مرادی گفت:

      سلام باکلیک کردن قسمت سبزرنگ بالای صفحه که نوشتید دریافت رایگان کدبورسی سایت آگاه اکسپرس باز میشه ولی چیزی روی صفحه نمیاد ازهردری هم خواستم واردشم نشد آیا سایت دیگه ای هست که این کارو انجام بده

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام دوست گرامی
        مشخص نیست که در کدام سایت این مشکل وجود دارد.
        لطفا در صورت امکان از این اشکال به آدرس تلگرام
        agah_help@
        عکس ارسال نمایید تا بتوانیم پیگیری کنیم.
        باتشکر

        ۰
    3. AM2811 گفت:

      سلام میتونم چند تا فرم که برای چند نفر هست را در یک پاکت پست کنم؟

      ۰
      • agah5 گفت:

        سلام دوست عزیز
        قرارداد دفاتر پستی با کارگزاری آگاه به اتمام رسیده است.
        لذا لازم است برای احراز هویت به یکی از شعب کارگزاری آگاه یا به شعب دفاتر پیشخوانی که با کارگزاری آگاه قرارداد دارند مراجعه کنید.
        برای اطلاع از آدرس شعب دفاتر پیشخوان به سایت آگاه اکسپرس مراجعه بفرمایید.
        با تشکر

        ۱
    4. مهدی گفت:

      سلام.گفتین رایگان هست گرفتن کد بورسی،من بعد از تکمیل مدارک و ثبتنام درآگاه،رفتم دفتر خدماتی ،۱۸ تومن پول گرفتند و گفتند باید بدین؟این که رایگان نیست ،لطفا یا ننویسین رایگانه یا اگر دفتر خدماتی که تو لیست سایتتون بوده و هرینه ای که باید بپردازیم رو بگین،یا اگر دفتر خدماتی غیرقانونی گرفته این پول رو ما معرفیش کنیم به شما.خواهشا جواب بدین

      ۴
      • Agah گفت:

        سلام دوست بزرگوار
        احراز هویت دریافت کد بورسی در شعب کارگزاری و کدگیری غیرحضوری (درب منزل) رایگان است. اما احراز هویت در دفاتر پیشخوان به دلیل اینکه دفاتر پیشخوان خدمتی را به شما ارائه دادند، از شما هزینه دریافت می کنند. البته هزینه احراز هویت در دفاتر پیشخوان ۸ هزارتومان است.

        ۲
      • مح گفت:

        سلام پولی که از شما گرفتن ۱۰ تومن برای کد سجام و ۸ تومن برای کد بورسی آگاه هستش

        ۰
    5. فا گفت:

      سلام . من و همسرم برای خرید خانه نیاز به صدمیلیون وام از طریق خرید اوراق مسکن داریم ، لذا به بانک مسکن مراجعه کرده و درخواست دریافت بورسی کردیم.
      امروز دقیقا هشتمین روز کاری ای است که ما درخواست بورسی داشته ایم اما هنوز با مراجعه به بانک ، به ما گفته میشود کد بورسی شما نیامده ، سوال من این است که چند روز زمان لازم است برای دریافت کد بورسی؟ و این که سایتی هست که ما بدون مراجعه به بانک خودمان آمدن یا نیامدن کد بورسی مان را بررسی کنیم؟

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام
        در صورتی که مدارک شا کامل باشد، دو تا ۳ روز کاری زمان می برد تا کد بورسی شما توسط شرکت سپرده گذاری صادر شود. برای اینکه از صدور کد خود مطلع شوید باید به شرکت سپرده گذاری مرکزی مراجعه نمایید.
        تهران - خیابان سعدی جنوبی - بعد از تقاطع جمهوری ساختمان تقی نیا - تلفن: ۴۲۳۱۵-۰۲۱

        ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: