مدارک لازم برای تغییر ناظر چیست؟

  • تاریخ درج ۷ مهر ۱۳۹۴
  • تاریخ ویرایش ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • ۸۹ نظر
  • ۱۸۵۰۹ مشاهده

در گام اول دقت داشته باشید که برای فرایند تغییر کارگزار ناظر، لازم است از کارگزاری مقصد کد معاملاتی دریافت کنید. بعد از دریافت کد معاملاتی می‌توانید از طریق سامانه آنلاین معاملاتی کارگزاری مورد نظر، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را ثبت کنید. با توجه به این که در فرایند دریافت کد معاملاتی، مدارک هویتی خود را ثبت یا بارگذاری کردید، نیازی به بارگذاری یا ارائه این مدارک در فرایند تغیییر کارگزار ناظر به صورت آنلاین نیست. در ضمن، اگر قصد دارید سهام شرکت خاصی را به پرتفوی آنلاین خود انتقال دهید، الزامی به تهیه یا بارگذاری برگه سهام دارایی نیست، چراکه طبق آخرین مصوبات سازمان بورس، این فرایند (بارگذاری مدارک) اختیاری شده است.

 

  • ابوالفضل گفت:

    سلام میخواستم با اگاه کار کنم کد بورس دارم . یه چند وقت پیش تو سایت اگاه انلاین ثبت نام کردم ولی حالا نام کاربری و پسورد رو فراموش کردم . حالا که میخوام پی گیر و ادامه ثبت نام رو انجام بدم نمی تونم چون کد ملی قبلا تو سیستم هست نه میتونم از اول شروع کنم نه ادامه بدم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفتر کارگزاری یا شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید. جهت بازیابی نام کاربری و کلمه عبور جهت ادامه ثبت نام در آگاه اکسپرس ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • عبداله مرادی گفت:

    سلام بنده ۱۴ سال پیش تعدادی سهام خریدم درحال حاضر ۱۳۴۰۰ سهم ختوقا دارم و میخواهم به کارگزاری آگاه انتقال دهم و جزو سبد سهامم باشه لطفا راهنمایی کنید

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین یا آفلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. جهت آشنایی بیشتر به مطلب نحوه تغییر کارگزار ناظر در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید

      ۰
  • علیرضا گفت:

    سلام. من مشتری آگاه هستم. دو تا سهم دارم که میخوام به کارگزاری دیگری انتقال بدم. چکارباید انجام بدم؟ با سپاس

    ۰
  • arezoo گفت:

    سلام من تمام مراحل تغییر کارگزار ناظر رو انجام دادم از یه کارگزاری دیگه میام کارگزاری آگاه . با کارگزاری آگاه تماس گرفتم گفتن آخرین برگه خرید همه ی سهم هایی رو که دارم باید ارائه بدم.با کارگزاریی که الان توسط اون خریدو فروش انجام میدم تماس گرفتم گفتن ما اخرین برگه رو نمیدیم مشتری خودش باید از سایت ddn اخرین برگه سهامشو دریافت کنه و خودش تغییر کارگزار ناظر رو بزنه.میشه راهنمایی کنین چطوری این کارو انجام بدم؟تو سایت ddn.csdiran.com رفتم گزینه تغییر کارگزار ناظر نداره.تعداد سهم هایی که دارم تو این سایت میاره باید اونو پرینت بگیرم بدم کارگزاری؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      نیازی به دریافت برگه سهم نیست و شما می توانید در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام نمائید و احراز هویت حضوری را در دفاتر پیشخوان انجام دهید .بعد از انجام این مراحل کد معاملاتی صادر می شود. بعد از دسترسی به سامانه معاملاتی آسا از طریق تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام های خود را به سبد دارایی در کارگزاری آگاه اضافه بفرمائید. جهت آشنایی بیشتر به مطلب نحوه تغییر کارگزار ناظر در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰
  • milad گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید بنده از طریق شرکت تعدادی سهم قرن بهم دادن اما هرچی تغییر کارگذاری میزنم مردود میشه بعدش گفتن باید از قرن توی کارگذاری اگاه بخرم و این کارو کردم و خرید کردم اینبار تغییر کارگذاری اعلام شد انجام شد اما چیزی ب سهم قرن برای بنده اضافه نشد میخواستم بدونم باید چیکار انجام داد

    ۰
    • agah11 گفت:

      سلام به منظور بررسی بیشتر اطلاعات شما لطفا با مرکز تماس گروه آگاه به شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ و ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ و ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ عدد ۲ تماس بگیرید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    89 پاسخ به “مدارک لازم برای تغییر ناظر چیست؟”

    1. محمود گفت:

      سلام
      من بیش از یک میلیارد تومان در کارگزاری انصار دارم و چندین سهم هم در حال معامله هستم .اما از کیفیت کار راضی نیسم ....لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه میتوانم به کارگزاری اگاه انتقال پیدا کنم .ایا بعد از انتقال دیگر مراوده ای با انصار خواهم داشت یا خیر
      تشکر

      ۲
      • agah5 گفت:

        سلام دوست عزیز
        لازم است در سایت ex.agah.com ثبت نام کنید و پس تکمیل مراحل و احراز هویت، نام کاربری و دسترسی آنلاین کارگزاری آگاه برای شما پیامک و ایمیل می‌گردد. سپس از قسمت تغییر کارگزار ناظر، در سامانه آنلاین آسا، سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید.
        با تشکر

        ۰
    2. am1085 گفت:

      با عرض سلام
      احتراما به استحضار میرساند اینجانب تعدادی سهام را درسالهای گذشته از کارگزاری خبرگان سهام خریداری و گواهی سهام مذکور را به منظور تغییر کارگزاری ناظر از کارگزاری خبرگان سهام به کارگزاری آکاه از طریق سیستم آنلاین کارگزاری ثبت نمودم. در سیستم آنلاین کارگزاری (سامانه آساتریدر )وضعیت بصورت انجام شده تغییر یافته است لیکن دربخش گزارشات دارایی سهام اینجانب , سهام مذکور قید نشده است. خواهشمند است دستور فرمائید اقدامات لازم در خصوص بررسی موارد درخواستی و اعلام نتیجه به اینجانب صورت پذیرد.
      با تشکرو سپاس فراوان

      ۰
    3. فريبرز گفت:

      من با کارگزارى کار میکردم به کارگزارى دیگرى رفتم و تمامى فرمهاى تغییر کارگزار را تکمیل کردم
      گفتند براى گرفتن کد بورس معاملات جدید باید به پیشخوان دولت مراجعه کرده و بعداز مراجعه
      به پیشخوان و تکمیل درخواست براى گرفتن کد بورس جدید اقدام نموده و گفتند تا یکهفته باید
      اس ام اس از بورس براى شما بیاید که تا امروز ده روز گذشته و هنوز اس ام اس دریافت نکردم
      چه باید بکنم

      ۱
      • Agah2 گفت:

        سلام دوست عزیز
        درصورتی که کدگیری خود را با کارگزاری آگاه انجام داده اید میتوانید جهت پیگیری کد خود با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی ۱ تماس بگیرید در غیر اینصورت اگر از کارگزاری دیگری برای کدگیری اقدام کردید از خودشان می بایست پیگیر باشید.

        ۱
    4. امید گفت:

      سلام .
      من با کارگزاری آگاه کار میکنم
      سهام " گکیش " رو با حق تقدم هاش فروختم . آگهی ثبت افزایش سرمایه هم اومده رو کدال ولی هنوز ۱۰% سهام جایزه بهم تعلق نگرفته . الان باید درخواست تغییر کارگزار ناظر بدم ؟؟

      ۰
      • Agah2 گفت:

        سلام
        بله دوست عزیز
        شما می بایست در سامانه آساتریدر آگاه، قسمت تغییر کارگزار ناظر، درخواست تغییر ناظر سهام خود را ارسال نمایید.

        ۰
        • کامل گفت:

          سلام
          ببخشید بعد از تغییر کارگزار ناظر بعد حتما باید سهم را فروخت ؟؟

          ۰
          • operator2 گفت:

            با سلام

            خیر دوست عزیز با انجام تغییر کارگزار ناظر سهم مورد نظر به زیر مجموعه کارگزاری آگاه انتقال پیدا می کند و شما می توانید از طریق حساب معاملاتی خود در کارگزاری آگاه سهم را به فروش رسانید.

            ۰
    5. حسام گفت:

      سلام
      من در کار گزاری بانک سامان کد بورس گرفتم ولی خرید نکردم و الان تصمیم به تغییر کار گزاری کردم چه اقداماتی لازم است؟
      آخرین برگه سهام هم ندارم

      ۷

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    1 2 3 9