در صفحه ثبت سفارش خرید، در مقابل “منبع مالی” فقط گزینه “حساب نزد کارگزاری” موجود است، در حالی که در زمان تکمیل فرم‌ها شماره حساب بانک سامان(ملت) خود را اعلام کرده بودم؛ علت چیست؟

  • ۱۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۲۸ نظر
  • ۶۲۳۸ مشاهده

اعلام شماره حساب بانکی در زمان تکمیل فرم کدگیری جهت اتصال به معاملات آنلاین، به تنهایی کافی نیست و پس از آن لازم است کاربر نسبت به فعالسازی حساب بانکی خود با استفاده از اینترنت بانک سامان یا مراجعه حضوری به شعب بانک ملت و ارائه فرم معرفی به بانک، اقدام نماید. در صورت مراجعه به بانک و انجام فرآیند فعالسازی حساب بانکی به صورت حضوری، ضروری است رسید دریافتی از بانک به کارگزاری ارائه شود.

  • سبحان گفت:

    آیا میشود هر دو حساب بانک ملت و سامان را به حساب کارگزاری لینک کرد یهنی برداشت وجه از بانک سامان رخ دهد یک بار از بانک ملت..وتقاضای وجه هم هر بار به یکی از شماره حساب های لینک شده واریز شود

    ۰
    • Agah گفت:

      باسلام و احترام
      شما می توانید هر حساب بانکی مورد نظر خود را به حساب معاملاتی خود اضافه کنید و در هنگام تقاضای وجه حساب بانکی را انتخاب کنید.

      ۰
  • د گفت:

    سلام مقداری وجه من بصورت غیر وکالتی توسط کار گذاری مسدود شده چکار باید کنم؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      احتمالا سفارش فعالی در سیستم ثبت کرده‌اید که وجه موجود در حساب کارگزار را بلوکه کرده است.
      لذا برای بررسی بیشتر لطفا در ساعات اداری با واحد خدمات آنلاین تماس بگیرید.
      باتشکر

      ۰
  • حسن گفت:

    سلام،موقع ثبت شماره حسابی که اعلام میشود حتما باید برای خود فرد باشد؟

    ۰
  • امیر گفت:

    سلام ،من یه کد افلاین برای بچم دارم دوروز پیش تقاضای وجه کردم ولی هنوز ب حسابش نیومده ولی وضعیت حسابش تو بورس صفر شده ولی در پاسخ وضعیت انجام شده نوشته پرداخت چک بابت تسویه مطالبات،در ضمن بعد از ظهر هم از کارگزاری اگاه پیام اومده بابت شارژمشاوره انلاین خرید و فروش،که اتفاقا مقدار شارژاندازه ی همون مبلغ درخواستی هستش.خواهشا راهنمایی کنین

    ۰
  • بهزا د امیر کاظمی گفت:

    سلام من دوروز پیش تقاضای وجه کردم ولی هنوز به حسابم نیومده ولی وضعیت حسابم در کار گزاری صفر شده و در پاسخ وضعیت مالی انجام شده پرداخت چک به شماره ۰۵۱۵۱۴ حساب جام ۲۲۳۴۷۶۹۹۰ - ملت(بورس - ۶۲۰۵۹) بابت تسویه مطالبات در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۱ ساعت ۸:۰۰ الان باید چکار کنم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    28 پاسخ به “در صفحه ثبت سفارش خرید، در مقابل “منبع مالی” فقط گزینه “حساب نزد کارگزاری” موجود است، در حالی که در زمان تکمیل فرم‌ها شماره حساب بانک سامان(ملت) خود را اعلام کرده بودم؛ علت چیست؟”

    1. محمد .م گفت:

      با سلام
      میخواستم بدونم :
      ۱ . برای واریز وجه به حساب کد معاملاتی در کارگذاری آگاه فرقی نمیکنه که از چه حسابی بریزم ؟؟ درسته ؟؟؟
      ۲٫ برای برداشت وجه چطور ؟؟ برای کارگذاری آگاه فرقی میکنه چه بانکی باشه ( منظورم اینه که کارگذاری آگاه با بانک خاصی برای پرداخت وجه کار میکنه و ما مجبوریم در بانک خاصی حساب داشته باشیم یا نه ) ؟؟؟
      تشکر

      ۰
      • agah5 گفت:

        سلام دوست گرامی
        برای واریز وجه به حساب کارگزار از بخش پرداخت شتابی می‌بایست اقدام نمایید به این صورت که با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و رمز دوم؛ مبلغ به حساب کارگزار واریز می‌گردد.
        جهت درخواست وجه موجود در حساب کارگزار به حساب شخصی خود از قسمت تقاضای وجه لازم است اقدام کنید که مبلغ به شماره حسابی که به کارگزار معرفی کردید واریز می‌شود و این حساب نیز فرقی نمی‌کند که برای کدام بانک باشد.

        ۰
    2. AK3680 گفت:

      با سلام
      امتیاز من در باشگاه ۴۲۷۲ است ولی من همچنان در سطح ۲ (رامند) باقی مانده ام.میشه دلیلش رئ توضیح بدین که چرادر قله امتیاز خودم قرار نمیگیرم؟

      ۰
    3. AK3680 گفت:

      با سلام.
      من با شماره حساب یکی از بانکهای عضو شتاب جهت دریافت کد بورسی اقدام کرده ام.حال می خواهم شماره حساب بانک سامان خود را به جای آن قرار دهم.با توجه به اینکه کارگزاری آگاه در شهر ما شعبه ای ندرد آیا می توانم بدون مراجعه حضوری به کارگزاری این کار را انجام دهم؟

      ۰
      • Agah گفت:

        با سلام
        برای تغییر شماره حساب بانکی خود می توانید از طریق ایمیلی که به کارگزاری اعلام کرده اید، اقدام کنید. خواهشمند است درخواست خود را به همراه اطلاعات کامل حساب جدیدتان به ایمیل crm@agah.com ارسال نمایید.

        ۰
    4. AK7872 گفت:

      سلام ، آیا امکانش هست که فرم معرفی به بانک ملت رو ایمیل کنید؟ چون شعبه کارگزاری در شهر ما نیست

      ۰
      • Agah2 گفت:

        سلام دوست عزیز
        دراین خصوص می‌توانید در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی ۲ تماس بگیرید که در صورت امکان فرم معرفی به بانک ملت را برای شما ایمیل نمایند.

        ۰
    5. AG9806 گفت:

      من در اینترنت بانک سامان ، حساب بانکی را فعال نموده ام ولی بازهم نمیتوانم از حسابم برداشت کنم.

      ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: