تعدادی سهام نزد کارگزاری دیگر دارم، چگونه می‌توانم آن سهم‌ها را در سیستم آنلاین کارگزاری آگاه مشاهده کنم؟

  • تاریخ درج ۷ مهر ۱۳۹۴
  • تاریخ ویرایش ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • ۱۴۵ نظر
  • ۳۴۰۱۳ مشاهده

پاسخ: برای مشاهده یا مدیریت دارایی سهام خود در کارگزاری آگاه، لازم است در گام اول از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com، کد معاملاتی دریافت کنید. بعد از صدور کد معاملاتی، می‌توانید از طریق سامانه آنلاین معاملات آگاه، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را ثبت کنید. با این کار، دارایی سهام شما از کارگزاری فعلی به کارگزاری آگاه انتقال داده خواهد شد. فرایند تغییر کارگزار ناظر رایگان است و به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود.

  • مؤید گفت:

    سلام.وقت بخیر.من در کارگزاری آگاه و کارگزاری دیگری عضو هستم.میخواستم سهام فولاد که در کارگزاری آگاه خرید کردم رو به کارگزاری دیگرانتقال بدم.گزینه تغییر کارگزاری ناظر رو زدم و درخواست رو ثبت کردم.آیا با این کار،سهام فولاد به پرتفوی کارگزار دیگر اضافه میشه؟اگر اضافه شد چطور باید فعالش کرد؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت تغییر کارگزاری از آگاه به کارگزاری دیگر باید از طریق کارگزاری که تمایل به تغییر دارید پیگیری نمائید و اعمال تغییر کارگزاری در سامانه معاملاتی آگاه باعث انتقال سهام به کارگزاری دیگر نمی شود.

      ۰
  • حسین گفت:

    با سلام از طریق کدام منو می توان فهمید که در حال حاضر چقدر سود نموده ایم؟ یعنی چگونه می توان سود خود را مشاهده کرد؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در سامانه معاملاتی در قسمت منو ، مدیریت سبد دارایی ، عملکرد سبد سهام ، با اعمال فیلتر تاریخ ، می توانیا از میزان سود و زیان خود مطلع شوید.

      ۰
  • صادق گفت:

    سلام
    من مقداری سهام اخابر در کارگزاری دیگر داشتم. دیروز از همان سهم مقداری دیگر از طریق کارگزاری آگاه خریدم و سپس فرم تغییر کارگزار ناظر آنلاین را ارسال کردم. دیروز "در جریان" بود و امروز "انجام شد" نوشته است ولی سهام قبلی من هنوز در آگاه قابل مشاهده نیست. چرا؟

    ۰
  • سید عبدالعلی حسنی حسن کلا گفت:

    سلام من با کارگزاری آگاه کار میکنم از خیلی قدیم تعدادی سهام داشتم نمیدانم کدام کارگزاری بوده الان میخوام یک به سبد سهام آگاه اضافهرکنمدچکار کنم استرس در آگاه را چجوری برموقتی صفحه را میزنم رمزمیخواد چیز دیگری قابل مشاهده نیست

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  • نیما گفت:

    سلام
    من تا پیش از این یه مدت ۲ سال در کاگزاری دیگری در حال فعالیت بودم و هم اکنون تمام سهام من در پورتفو کارگزاری قبلی می باشد.
    اکنون اقدام به ثبت نام در کارگزاری آگاه کرده ام.
    چگونه میتوانم تمامی سهم ها را به کارگزاری آگاه منتقل کنم ؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید. بعد از دسترسی به سامانه معاملاتی آسا برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.
      نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    145 پاسخ به “تعدادی سهام نزد کارگزاری دیگر دارم، چگونه می‌توانم آن سهم‌ها را در سیستم آنلاین کارگزاری آگاه مشاهده کنم؟”

    1. AO4757 گفت:

      سلام من از یک کارگزاری دیگه سهمی از یک نماد خاص رو خریداری کرده ام حالا اگه کارگزار ناظرم رو به آگاه تغیییر بدم میتونم فروش سهمم رو از آگاه انجام بدم؟پول به حساب کارگزاری جدید میاد؟کارمزد یا هزینه دیگه ای بابت این جابجایی دریافت میشه؟

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام دوست عزیز
        شما می توانید فروش سهام خود را از طریق کارگزار ناظر سهم مورد نظر انجام دهید. و کلیه فعالیت های مرتبط با این سهم با کارگزار ناظر انجام می شود.
        تغییر کارگزار ناظر هزینه ندارد.
        باتشکر

        ۱
    2. AY4925 گفت:

      با سلام وخسته نباشید سوالات دوستان رو خوندم و باتغییر کارگزاری آشنا شدم ولی یک سوال دارم بنده تعدادی سهام دارم که بصورت سنتی خریداری شده،و تا کنون در هیچ کارگزاری بصورت آنلاین خرید و فروش نکردم این کارهای تغییر کارگزاری رو انجام دادم ولی سهامم رو در قسمت دارایی ها نشان نمیدهددر ضمن عضو کارگزاری آگاه هستم لطفا راهنمایی بفرمایید.

      ۲
      • Agah گفت:

        سلام مشتری گرامی
        دقت بفرمایید زمانی که درخواست تغییر ناظر می زنید، بعد از یک روز کاری، این دارایی در پرتفوی شما نمایش داده می شود.
        درصورتی که همچنان این مشکل وجود دارد لطفا در ساعات اداری با واحد خدمات آنلاین تماس حاصل بفرمایید.
        باتشکر

        ۲
    3. مهدی گفت:

      باسلام.از طریق نرم افزار آپ تعدادی سهام آپ خریداری کرده ام که کارگزار آنها ساوآفرین هستش.چطور میتونم آنلاین و بدون مراجعه حضوری سهامم را به کارگزاری آگاه منتقل کنم؟

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام دوست گرامی
        لازم است از طریق سامانه آنلاین کارگزاری آگاه، بخش تغییر کارگزار ناظر به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.
        باتشکر

        ۰
    4. حمید گفت:

      با سلام آیا در هنگام پر کردن تغییر ناظر در سیستم لازمست نام کارگذاری جدید قید شود یا فقط تغییر کارگذار قید شود؟

      ۰
    5. رضا استیری گفت:

      درخواست انتقال ناظر در نرم افزار آسا تریدر نیست،روشهای دیگر غیر حضوری وجوددارد؟

      ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: