تعدادی سهام نزد کارگزاری دیگر دارم، چگونه می‌توانم آن سهم‌ها را در سیستم آنلاین کارگزاری آگاه مشاهده کنم؟

  • ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • ۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۱۴۵ نظر
  • ۳۳۹۲۴ مشاهده

پاسخ: برای مشاهده یا مدیریت دارایی سهام خود در کارگزاری آگاه، لازم است در گام اول از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com، کد معاملاتی دریافت کنید. بعد از صدور کد معاملاتی، می‌توانید از طریق سامانه آنلاین معاملات آگاه، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را ثبت کنید. با این کار، دارایی سهام شما از کارگزاری فعلی به کارگزاری آگاه انتقال داده خواهد شد. فرایند تغییر کارگزار ناظر رایگان است و به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود.

  • AL9317 گفت:

    سلام وقت بخیر من از اپلکشن اپ سهام خریداری کردم الان میخام سهام را بفروشم یا از طریق نرم افزار اسا ببینم کد انلاین دارم از کار گزاری اگاه گرفتم میخام ناظر راتغیر بدم چکار باید بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    ۰
  • AL9317 گفت:

    فرم انتقال ناظر را باید کجا پر کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    ۰
  • AQ1543 گفت:

    عالیه فردا برم درخواست برگه سهام بدم بیارم کاگزاری اگاه

    ۰
  • احسان گفت:

    با سلام
    بنده تعدادی سهم درکارگزاری ارگ هومن دارم و جدیدا هم عضو کارگزاری آگاه شدم ومیخوام سهام ها به کارگزاری آگاه منتقل بشه.
    ولی نمیدونم باید چه کاری انجام بدم.
    ممنون میشمراهنماییم کنید.
    متشکر

    ۲
  • پریسا سلطانی گفت:

    با سلام
    من هم اکنون با سامانه آنلاین کارگزاری دیگه ای خرید و فروش سهم انجام میدهم. برای انتقال کلیه سهم هام به کارگزاری اگاه میشه مراحلش رو برام بگید؟

    ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    145 پاسخ به “تعدادی سهام نزد کارگزاری دیگر دارم، چگونه می‌توانم آن سهم‌ها را در سیستم آنلاین کارگزاری آگاه مشاهده کنم؟”

    1. مریم گفت:

      سلام
      من از چند سال پیش سهام یک شرکتی رو دارم. میخواستم ببینم الان چطوری میتونم سهامم رو به دارایی هام در کارگذاری آگاه اضافه کنم؟
      (قبلا در کار گذاری آگاه ثبت نام کردم.)

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        در صورتی که تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

        ۰
        • فواد گفت:

          با سلام بنده سهامی از قبل به صورت برگی داشتم و تغییر کارگزار را زده و سهم مورد نظر در پرتفو نمایش داده شد ولی سود و زیان را نشان نمیدهد! و صفر مینویسد. برای نمایش سود و زیان چه کنیم؟

          ۰
          • Agah7 گفت:

            سلام دوست عزیز
            برای مشاهده ی سود و زیان خود کافی است تراکنش دستی ثبت گردیده در سبد سهام را اعمال نمایید.
            • طریقه اعمال تراکنش دستی :
            ۱. ورود به سامانه معاملاتی: online.agah.com
            ۲. منوی سمت راست – سبد سهام
            ۳. سمت چپ بالای صفحه، کلیک بر گزینه تراکنش های دستی باز، انتخاب گزینه اعمال حال تراکنش دستی بر روی نماد مورد نظر اعمال شده و شما میتوانید سود و زیان تحقق نیافته بر این نماد را مشاهده کنید.

            ۰
    2. الهام گفت:

      سلام وقت بخیر
      من کارگذاری دیگری دارم میخواستم بدونم میشه سهامهایی که تو صفحه ی من هست به کد دیگه ای انتقال داد؟
      واینکه اگه میشه به چه صورت؟
      و وقتی انتقال دادم همچنان صفحه ی من فعال هست یا بسته میشه؟

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        شما می توانید در چند کارگزاری حساب معاملاتی داشته باشید، برای انتقال سهام به کارگزاری آگاه ابتدا در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام و برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید. بعد از فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی آسا ، تغییر کارگزار ناظر را اعمال بفرمائید و سهام های مورد نظر خود را به سبد دارایی در کارگزاری آگاه انتقال دهید.

        ۰
    3. وحید گفت:

      با سلام
      من چند سهام چند سال پیش از یک کارگزاری دیگر خریداری کرده بودم الان با انتقال سهام از قسمت تغییر ناظر این سهام رو به آسا تریدر آگاه انتقال دادم.
      الان میزان دارایی سهام را نشان می دهد ولی زمانیکه میخواهم سهام را بفروشم اجازه نمی دهد پیغام خطا = پیغام خطای بورس:سهام دارد حق تقاضا سهام ندارد.
      لطفا راهنمایی بفرمایید.

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        شما ممنوع المعامله شده اید و برای برطرف نمودن این مشکل باید به صورت حضوری به همراه اصل مدارک هویتی شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه بفرمائید تا مشکل شما برطرف شود.

        ۰
    4. یاسین گفت:

      سلام
      چند سال پیش تعدادی سهام از یک شرکت خریدم
      الان که کد بورسی گرفتم و کد معاملاتی از آگاه نیز گرفتم چطور میتونم آن سهام را در پورتفوی آگاه مشاهده کنم؟ امکانش هست؟

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        در نسخه وب سامانه معاملاتی آسا ، در صورتی که تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

        ۰
    5. محمد گفت:

      سلام
      من سهامی خریداری کردم از کارگزاری ...
      الان به اگاه باید انتقال بدم باید چکارکنم؟

      ۰
      • agah8 گفت:

        سلام دوست عزیز
        در صورتی که تمایل دارید مشتری کارگزاری آگاه شوید باید در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام کنید و جهت احراز هویت آگاه به صورت حضوری در" دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه " اقدام نمایید. با همان نام کاربری و کلمه عبوری که وارد سایت بآشگاه می شوید در آگاه اکسپرس نیز با همان نام کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمائید تا از این طریق بتوانید به عنوان مشتری اگاه از مزایای بآشگاه مشتریان آگاه و تخفیفات معاملات و تخفیف بسته های تحلیلی و بسته های اعتباری ودیگر مزایای آن بهره مند شوید.

        ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: