تعدادی سهام نزد کارگزاری دیگر دارم، چگونه می‌توانم آن سهم‌ها را در سیستم آنلاین کارگزاری آگاه مشاهده کنم؟

  • ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • ۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۱۴۵ نظر
  • ۳۳۹۱۶ مشاهده

پاسخ: برای مشاهده یا مدیریت دارایی سهام خود در کارگزاری آگاه، لازم است در گام اول از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com، کد معاملاتی دریافت کنید. بعد از صدور کد معاملاتی، می‌توانید از طریق سامانه آنلاین معاملات آگاه، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را ثبت کنید. با این کار، دارایی سهام شما از کارگزاری فعلی به کارگزاری آگاه انتقال داده خواهد شد. فرایند تغییر کارگزار ناظر رایگان است و به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌شود.

  • ناهید خلج گفت:

    سلام
    من در پورتفو تعدادی سهام متفاوت دارم که در مجموع دارایی هام ها روز سود و ضررش حساب میشه. وای وقتی میخام بفروشم تعداد دارایی رو صفر میزنه میشه راهنمایی کنین؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تعداد سهام صفر و یا کمتر از تعداد سپرده گذاری نمایش داده می شود در سامانه معاملاتی بر روی نماد مورد نظر "تراکنش دستی (خرید )" و در صورتی که تعداد سپرده گذاری صفر و یا کمتر از تعداد سهام است بر روی نماد مورد نظر "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید که توجه داشته باشید بعد از گذشت دو روز کاری از انجام تغییر کارگزار ناظر سهام مورد نظر شما در سبد دارایی های شما قابل مشاهده خواهد بود.

      ۰
  • Mahdi گفت:

    من چند تا سهام دارم تعداد سپرده گذاری آنها صفر است و حتی ثبت کارگزار ناظر را هم چند بار زدم اما هیچی نشد الان هم تعداد سورده گذاری صفر است من باید چکار کنم

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سهام خود را به فروش برسانید تعداد سپرده گذاری نیز صفر نمایش داده می شود و چنانچه سهامی را فروخته و همچنان در سبد سهام خود مشاهده می فرمائید ، در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد مورد نظر "تراکنش دستی (فروش )" انجام دهید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید .

      ۰
  • هادی غلامی گفت:

    سلام من سهام یک شرکتو چند سال پیش درپذیره نویسی اولیه خریدم چندوقت پیش تغییرکارگزار زدم تو پرتفوم اومده ولی تعداد زده صفر برای فروش اقدام میکنم میزان سپرده گزاری درسته ولی فروش نمیره خواهشا راهنمایی کنید

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت مشاهده تعداد سهام و همچنین سود و زیان در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد مورد نظر ، "تراکنش دستی" انجام دهید.برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.

      ۰
  • رضا گفت:

    سلام چرا سود تقسیمی و سایر موارد برای سهام انتقالی از کارگزاری دیگر به کارگزاری شما ، در پرتال نمایش داده نمیشود ، لطفا راهنمایی بفرمایید. با تشکر

    ۰
    • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

      باسلام. دوست عزیز در صورتی که دارایی خود را از کارگزاری دیگر به آگاه انتقال داده اید جهت محاسبه سود و زیان و سود تقسیمی می بایستی تراکنش دستی ثبت کنید: برای ثبت تراکنش دستی از طریق آدرس سایت https://online.agah.com وارد شده و به روش زیر اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتر:
      منو، سبد سهام، آیکون افزودن تراکنش دستی، ثبت اطلاعات خرید یا فروش.
      چنانچه از طریق تلفن همراه اقدام به ثبت تراکنش دستی می‌کنید لازم است مرورگر خود را به حالت سایت مخصوص رایانه تغییر داده و مراحل بالا را انجام دهید.
      از طریق آخرین نسخه نرم‌افزار: دارایی‌ها، سه خط بالا سمت چپ، تراکنش‌های دستی.
      شایان ذکر است این عملیات صرفاً جهت نمایش سود و زیان شما است و تأثیری در میزان دارایی شما ندارد. همچنین می‌توانید اطلاعات خرید خود را از کارگزاری که خریداری کرده‌اید به‌دست آورید.
      اگر تاریخ معامله خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید تیک گزینه‌ مربوط به مطابقت آستانه مجاز قیمت را بردارید و تاریخ فرضی خود را انتخاب کنید.

      ۰
  • صالحی گفت:

    باسلام
    من صندوقی رو ابتدا بایک کارگزاری دیگه خریدم ودفعه دوم خرید با کارگزاری آگاه چون خرید اولم ازکارگزاری دیگه بوده بعد خرید از اگاه رفته تو کارگزاری دیگه الان که اون صندوق رو فروختم هنوز سهم در کارگزاری آگاه وجود داره چطور میتونم از سبد سهام حذفش کنم؟

    ۰
    • کارشناس ۱۶۲۱ گفت:

      سلام دوست عزیز، اگر نماد خود را در کارگزاری دیگر فروخته‌اید یا قصد حذف نماد از سبد سهام را دارید، لطفا نسبت به ثبت تراکنش دستی فروش اقدام نمایید. برای ثبت تراکنش دستی فروش از طریق آدرس سایت https://online.agah.com وارد شده و به روش زیر اقدام کنید:
      از طریق سیستم کامپیوتر:
      منو، سبد سهام، آیکون افزودن تراکنش دستی، ثبت اطلاعات فروش.
      چنانچه از طریق تلفن همراه اقدام به ثبت تراکنش دستی می‌کنید لازم است مرورگر خود را به حالت سایت مخصوص رایانه تغییر داده و مراحل بالا را انجام دهید.
      از طریق آخرین نسخه نرم‌افزار: دارایی‌ها، سه خط بالا سمت چپ، تراکنش‌های دستی.
      همچنین می‌توانید اطلاعات فروش خود را از کارگزاری که فروخته‌اید یا از سایت https://ddn.csdiran.ir به‌دست آورید.
      https://b2n.ir/054458

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    145 پاسخ به “تعدادی سهام نزد کارگزاری دیگر دارم، چگونه می‌توانم آن سهم‌ها را در سیستم آنلاین کارگزاری آگاه مشاهده کنم؟”

    1. AJ6752 گفت:

      با سلام در صورت امکان میسر بفرمایید که بشه فرم مذکور رو پس از تکمیل براتون اسکن و ارسال کرده و کارگزاری با دریافت فرم درخواستی که مشتری داره کار رو انجام بده و با همین برگه به عنوان رضایت مشتری از کارگزاری دیگه از طرف مشتری برگه های سهام رو دریافت کنه

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام
        در خصوص انتقال ناظر می توانید درخواست خود را در سامانه معاملاتی آساتریدرآگاه ثبت نمایید و دیگر نیازی به ارسال برگه سهام نیست. پس از ثبت درخواست، همکاران درخواست شما را بررسی می کنند و چنانچه سهام شما فریز نباشد یا حساب شما نزد آن کارگزاری بدهکار نباشد، انتقال ناظرتان طی ۲۴ ساعت کاری انجام خواهد شد.

        ۱
        • مهدیه گفت:

          سلام
          من از طریق سامانه آساتریدرآگاه کارگزاری خود را تغییر دادم و انتقال ناظر هم با موفقیت انجام شده است اما چرا سهامی که در کارگزاری قبل خریده بودم به سبد سهامم در کارگزاری آگاه اضافه نشده است؟

          ۲
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            افزوده شدن سهام به سبد دارایی های شما بعد از اعمال تغییر کارگزار ناظر یک روز به طول می انجامد.

            ۹
    2. agah19238 گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      ببخشید من که با کارگزاری دیگری اقدام به خرید و فروش نمیکنم چرا ناگهان ناظر سهمی از پورتفوم کارگزاری غیر از آگاه است؟و من نمیدانم که کارگزار ناظرم کیست و به طبع نمیتوانم به موقع سهامم را به فروش برسانم و باعث ضرر مالی می شود
      چطور میتوانم بفهمم که کارگزار ناظرم کدام کارگزاریست؟

      ۲
    3. agah15734 گفت:

      با سلام و عرض خسته نباشید

      سوال :

      مراحل انتقال دارایی ( پرتفو ) از یک کد به کدی دیگر در خود کارگزاری آگاه به چه صورت است ؟
      آیا کارمزدی دارد ؟ چه میزان ؟

      سوال دوم :

      آیا میشود شماره حساب بانکیکه در کارگزاری ثبت شده را به نام شخص دیگری بجز صاحب کد بورسی ( مانند همسر صاحب کد بورسی ) تغییر داد ؟
      ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

      ۸
      • Agah گفت:

        سلام دوست بزرگوار
        اگر آخرین خریدتون در نمادهای مدنظرتون با کارگزاری آگاه باشه، می‌تونید در نرم‌افزار جدید آساتریدرآگاه، از طریق بخش تغییر ناظر، درخواست‌هاتون رو برای کارگزاری ارسال کنید. اگه سهامتون فریز نباشه یا به کارگزاری قبلی بدهی نداشته باشید، ۲۴ ساعته انتقال ناظرتون انجام میشه. انتقال ناظر هزینه‌ای نداره.
        در خصوص سوال دومتون، حساب بانکی باید به نام صاحب کد بورسی باشد، زیرا چک‌های واریز وجه به نام صاحب کد بورسی صادر می‌شود.

        ۷
      • محمد گفت:

        نه امکان انتقال سهام وجود نداره از مصادیق پولشویی به چساب میاد

        ۲
    4. agah69335 گفت:

      با سلام. آیا برای انتقال سهام به کارگزاری آگاه باید حضوری به کارگزاری مراجعه کنیم یا به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است؟

      ۱۹
      • Agah گفت:

        سلام
        دوست گرامی در حال حاضر انتقال ناظر، بصورت حضوری امکانپذیر است.

        ۷
      • عليرضا گفت:

        سلام پدرم ۲۰ ساله پيش از شركت اوراق گرفته ، تو سجام ثبته نام كرده تو كارگذاري اگاهم ثبت نام كرده كده معاملاتيشم اومده ميخواد اون سهم و بياره تو پرتفويش ميشه راهنمايي كنيد؟

        ۴
        • agah9 گفت:

          سلام دوست عزیز
          در صورتی که تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

          ۰
      • علی گفت:

        سلام سال ۱۳۸۸ سهام شرکت سیمان تهران پدرم خریده الان باید چکار کنم ک ارزشش بفهمم چقدره و بیارم داخل پرتفوی؟

        ۱
    5. Amir04550 گفت:

      سلام
      باز هم سپاس

      ۶
      • مهدی اصغرزاده گفت:

        سلام من یک مشکلی برام پیش اومده داخل پرتفوی خودم سهم دارم و حجم هم داره ولی زمانی که بخوام بفروشم سهامم رو تعداد سپرده گزاری رو میزنه صفر و نمیتونم بفروشم نصف سهم هام به این صورته چیکار باید کنم

        ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    1 2 3 13