مدارک لازم برای تغییر ناظر چیست؟

  • ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • ۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۸۹ نظر
  • ۱۸۴۴۱ مشاهده

در گام اول دقت داشته باشید که برای فرایند تغییر کارگزار ناظر، لازم است از کارگزاری مقصد کد معاملاتی دریافت کنید. بعد از دریافت کد معاملاتی می‌توانید از طریق سامانه آنلاین معاملاتی کارگزاری مورد نظر، درخواست تغییر کارگزار ناظر خود را ثبت کنید. با توجه به این که در فرایند دریافت کد معاملاتی، مدارک هویتی خود را ثبت یا بارگذاری کردید، نیازی به بارگذاری یا ارائه این مدارک در فرایند تغیییر کارگزار ناظر به صورت آنلاین نیست. در ضمن، اگر قصد دارید سهام شرکت خاصی را به پرتفوی آنلاین خود انتقال دهید، الزامی به تهیه یا بارگذاری برگه سهام دارایی نیست، چراکه طبق آخرین مصوبات سازمان بورس، این فرایند (بارگذاری مدارک) اختیاری شده است.

 

  • am1085 گفت:

    با عرض سلام
    احتراما به استحضار میرساند اینجانب تعدادی سهام را درسالهای گذشته از کارگزاری خبرگان سهام خریداری و گواهی سهام مذکور را به منظور تغییر کارگزاری ناظر از کارگزاری خبرگان سهام به کارگزاری آکاه از طریق سیستم آنلاین کارگزاری ثبت نمودم. در سیستم آنلاین کارگزاری (سامانه آساتریدر )وضعیت بصورت انجام شده تغییر یافته است لیکن دربخش گزارشات دارایی سهام اینجانب , سهام مذکور قید نشده است. خواهشمند است دستور فرمائید اقدامات لازم در خصوص بررسی موارد درخواستی و اعلام نتیجه به اینجانب صورت پذیرد.
    با تشکرو سپاس فراوان

    ۰
  • محمود گفت:

    سلام
    من بیش از یک میلیارد تومان در کارگزاری انصار دارم و چندین سهم هم در حال معامله هستم .اما از کیفیت کار راضی نیسم ....لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه میتوانم به کارگزاری اگاه انتقال پیدا کنم .ایا بعد از انتقال دیگر مراوده ای با انصار خواهم داشت یا خیر
    تشکر

    ۲
    • agah5 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لازم است در سایت ex.agah.com ثبت نام کنید و پس تکمیل مراحل و احراز هویت، نام کاربری و دسترسی آنلاین کارگزاری آگاه برای شما پیامک و ایمیل می‌گردد. سپس از قسمت تغییر کارگزار ناظر، در سامانه آنلاین آسا، سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید.
      با تشکر

      ۰
  • AL7726 گفت:

    سلام
    من سهام میدکو در آگاه خریدم و قبل از فروش سطر حق تقدم (میدکوح) در پرتفوی من ایجاد شد. ولی با گذشت حدود ۱۳ روز هنوز حجم میدکوح در پرتفوی من صفر درج شده است. با کارگزاری تماس گرفتم گفتند تغییر کارگزار ناظر درخواست کنم. ولی وقتی میخواهم درخواست را ذخیره کنم با خطای ۱۰۰۱ مواجه میشم. در ساعتها و روزهای مختلف با سیستمهای متفاوت مجددا سعی کردم ولی نتیجه یکی بود. لطفا راهنماییم کنید.
    متشکرم

    ۰
    • agah5 گفت:

      با سلام
      مشتری محترم خواهشمندیم برای بررسی بیشتر و دقیق تر مشکل با بخش پذیرش و آنلاین تماس بگیرید و یا اطلاعات خود را شامل کد بورسی و شماره تلفن و تاریخ ثبت درخواست را برای ما ارسال بفرمایید.
      با سپاس

      ۱
  • AB8906 گفت:

    سلام. من تعدادی سهم جایزه شتران دارم. اما چون کل سهام اصلی رو فروختم تو لیست سهام م نمیاد. چکار باید بکنم؟

    ۰
  • AF8687 گفت:

    سلام من تعدادی سهام پارس و چندسهم دیگر دارم که در کار گزاری مفید هست میخواستم برای انتقال به کارگزاری آگاه باید چه کار کنم.در سامانه آسا قسمت تغییر ناظر دو تا گزینه داره من متوجه نمیشم منظور چی یعنی باید تعدادی از ان سهام را با آگاه بخرم بعد درخواست انتقال انها را بدم میشه توضیح بدید

    ۰
    • agah5 گفت:

      سلام دوست گرامی
      شما می بایست در سامانه آساتریدر کارگزاری آگاه، از قسمت تغییر کارگزار ناظر نسبت به تغییر ناظر سهم خود به صورت آنلاین اقدام نمایید و بعد از یک روزکاری، سهم خود را بفروشید.
      جهت اطلاعات بیشتر به فیلم آموزشی “نسخه جدید نرم افزار آساتریدرآگاه – تغییر کارگزار ناظر” مراجعه بفرمایید.
      گواهی نقل و انتقال، همان برگه سهمی است که خریداری کرده‌اید.
      درصورتی که این برگه سهام را دارید این امکان وجود دارد که از گزینه “اصل گواهینامه نقل وانتقال سهام به کارگزاری تحویل شده است” اقدام نمایید.
      در غیر اینصورت از گزینه اول جهت تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید.
      باتشکر

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    89 پاسخ به “مدارک لازم برای تغییر ناظر چیست؟”

    1. عبداله مرادی گفت:

      سلام بنده ۱۴ سال پیش تعدادی سهام خریدم درحال حاضر ۱۳۴۰۰ سهم ختوقا دارم و میخواهم به کارگزاری آگاه انتقال دهم و جزو سبد سهامم باشه لطفا راهنمایی کنید

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین یا آفلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. جهت آشنایی بیشتر به مطلب نحوه تغییر کارگزار ناظر در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید

        ۰
    2. ابوالفضل گفت:

      سلام میخواستم با اگاه کار کنم کد بورس دارم . یه چند وقت پیش تو سایت اگاه انلاین ثبت نام کردم ولی حالا نام کاربری و پسورد رو فراموش کردم . حالا که میخوام پی گیر و ادامه ثبت نام رو انجام بدم نمی تونم چون کد ملی قبلا تو سیستم هست نه میتونم از اول شروع کنم نه ادامه بدم

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفتر کارگزاری یا شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید. جهت بازیابی نام کاربری و کلمه عبور جهت ادامه ثبت نام در آگاه اکسپرس ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

        ۰
    3. امید گفت:

      سلام من با کارگزاری دیگه سهم وبشهر رو سال ۸۳ خردیدمالان میخوام به کارگزاری اگاه انتقال بدم.چکار باید بکنم؟

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        در صورتی که برگه سهام دارید; به منظور انتقال برگه سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری اگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین یا آفلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال برگه سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود. در صورتی که تمایل دارید که برگه سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

        ۰
    4. مجتبی سلطانی واحد گفت:

      سلام کارگزاری من و واقعا ناراضیم ازش ولی خانومم تو کار گزاری آگاه و پنل کاربریشو که دیدم واقعا حال کردم منم میخوام بیام تو کار گزاری شما لطفا راهنمایی کنید کلا چیکار باید کنم چقدر کار داره تغییر کار گزاری

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفتر کارگزاری یا شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. بعد از اعمال تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام مورد نظر خود را از طریق آگاه به فروش برسانید. تغییر کارگزار ناظر یک روز زمان نیاز می باشد.

        ۰
    5. مهدی گفت:

      باسلام
      من با یه کارگزاری دیگه کار میکردم اخیرا با کارگزاری آگاه دوتا سهم خریدم که اون دوتا سهم رو تو کارگزاری قبلی هم دارم. برا همینه که نمیتونم با آگاه بفروشم؟امروز با کاربری آگاه تغییر کارگزاری ناظر رو زدم فردا مشکل حل میشه؟

      ۰
      • agah9 گفت:

        سلام دوست عزیز
        درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. بعد از اعمال تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام مورد نظر خود را از طریق آگاه به فروش برسانید. تغییر کارگزار ناظر یک روز زمان می برد تا در پورتفوی شما قرار گیرد.

        ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: