Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39179

آیا اتباع خارجی قادر به دریافت کد بورسی هستند؟

سلام و خسته نباشید با عتشکر از سایت خوب شما
ببخشین افراد و اتباع خارجی هم می توانند در بورس سرمایه گذاری کنند و همچنین در سایت شما و کد کعاملاتی بگیرند ؟

  • ۱۹پاسخ
  • ۱۰۶۲۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۹پاسخ

19 پاسخ به “آیا اتباع خارجی قادر به دریافت کد بورسی هستند؟”

  1. محمدتقی گفت:

    سلام
    تبعه افغانستان هستم. کد بورسی و نام کاربری از کارگزاری دیگری (بعد از گذشت ۶۰ روز) دریافت کرده‌ام. اگر بخواهم در کارگزاری آگاه هم اکانت داشته باشم، تمام فرایند طولانی قبلی باید مجددا طی شود؟ یا چون کد بورسی دارم، در مدت یک هفته قادر به معامله از طریق این کارگزاری خواهم بود؟

    ۸

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی و انجام معاملات در کارگزاری آگاه برای افراد غیر ایرانی لازم است بصورت حضوری این افراد با در دست داشتن پاسپورت ،مدارک هویتی ، مدارکی که نشان دهد اقامتشان در ایران با مشکلی مواجه نیست به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایند.

      ۱
  2. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید ایا با داشتن کارت امایش هم میتوانیم کد بورسی بگیریم ؟؟ممنون از پاسخگوییتون

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      با داشتن کارت آمایش قادر به دریافت کد بورسی نخواهید بود .برای دریافت کد بورسی برای افراد غیر ایرانی بصورت حضوری این افراد با در دست داشتن پاسپورت ،مدارک هویتی ، مدارکی که نشان دهد اقامتشان در ایران با مشکلی مواجه نیست به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایند.

      ۱
  3. فاطمه گفت:

    سلام ساکن تهران هستم و دارای پاسپورت اقامتی با ویزای معتبر. مراحل ثبت نام برای دریافت کد بورسی را از اولین مرحله میفرمایید ؟ متشکرم

    ۴

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت ثبت نام برای دریافت کد بورس به همراه مدارک هویتی و اقامتی به شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایید.

      ۱
  4. جواد گفت:

    با سلام و سخته نباشید بنده اتباع هستم و حدود سه هفته پیش به صورت حضوری در کارگزاری اگاه ثبت نام کردم اما هنوز کد بورسی،نام کاربری و رمز عبور برایم ارسال نشده میخواستم بپرسم که چطوری می توانم بدون مراجعه حضوری پیگیری کنم.
    باتشکر

    ۵

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید.

      ۶
  5. agah5 گفت:

    سلام دوست گرامی
    امکان دریافت کد معاملاتی و معاملات آنلاین برای اتباع خارجی که داری پاسپورت و اقامت ایران و دارای حساب بانکی هستند وجود دارد.
    مدارک و مراحل به شرح ذیل است:
    مرحله اول، گرفتن مجوز معامله از سازمان بورس برای سرمایه گذاران خارجی است ، به این منظور مشتری با در دست داشتن اصل پاسپورت و بودن نام پدر در آن و (در صورتی که نام پدر در پاسپورت قید نشده مدرکی که نام پدر در آن باشد) به صورت حضوری به کارگزاری مراجعه میکند و پس از تکمیل فرم های مربوطه توسط کارگزاری از اطلاعات مشتری، و امضا آن توسط مشتری برای سازمان بورس ارسال می گردد. (حدودا یک هفته تا ده روز کاری زمان صدور مجوز می باشد.)
    مرحله دوم، پس از اخذ مجوز از سازمان ، کارگزاری اقدام به گرفتن کد بورسی مشتری از طریق شرکت سپرده گذاری می نماید. (حدودا یک هفته تا ده روز کاری زمان صدور کد بورسی می باشد.) پس از اخذ کد بورسی مشتری می تواند با عقد قرارداد آنلاین، خود اقدام به خرید و فروش نمایند.
    با تشکر

    ۱۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: