Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38822

منظور از کاربر فعال در کارگزاری آگاه چیست؟

منظور از کاربر فعال در کارگزاری آگاه چیست؟

  • ۵پاسخ
  • ۳۶۸۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “منظور از کاربر فعال در کارگزاری آگاه چیست؟”

  1. حسین گفت:

    عزیزمن؛!
    من معرف همسرم هستم وزیرمجموعه منه،بعد هردمون ازیع اپ اساتریدر استفاده میکنیم ب طبع باید همسرم جزو مشتری بحساب بیاد چون اطلاعاتش تو اساتریدر اپ من هسش پ چرا ن امتیازشومیدین

    ۰

    بهترین جواب

  2. رضا سیفی گفت:

    در چه صورتی کاربر ، کاربر فعال حساب میشه و به معرف ۵۰ هزار تومن جایزه تعلق میگیره ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      مشتریانی که به تازگی مشتری کارگزاری شده اند و یا قبلا مشتری بوده اند ولی معاملاتی نداشته اند مشتری غیر فعال می باشند اما با ایجاد اولین درآمد ۱۰۰ هزار تومانی توسط این مشتریان، زیرمجموعه فعال شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر مشتری غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است.

      ۰
  3. agah5 گفت:

    سلام دوست عزیز
    در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، کاربرانی از بآشگاه وجود دارند که مشتری کارگزاری نیستند. این افراد با اولین خرید ۱۰۰ هزار تومانی بسته‌های آموزسی یا تحلیلی از داخل بآشگاه، به کاربر فعال تبدیل شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می‌گیرد. این بهره‌مندی برای هر کاربر غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می‌دهد که چند نفر از کاربرانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.
    البته برای دریافت جایزه ۵۰ هزارتومانی، حتماً لازم است زیرمجموعه (مشتری کارگزاری یا کاربر بآشگاه) پیش از فعالیت معرف خود را انتخاب کرده باشد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: