Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=127945

چرا پیام موجودی سهام کافی نمی باشد دیده می شود؟

با سلام من تعدادی سهام وبملت خریدم میخوام بفروشمش پیغام موجودی سهام کافی نمی باشد رو میده ، جالبه که کارگزاریم هم آگاه هست و نمیدونم مشکل چیه داره منفی می خوره سهم نمیشه فروختش

  • ۴پاسخ
  • ۱۰۲۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۴پاسخ

4 پاسخ به “چرا پیام موجودی سهام کافی نمی باشد دیده می شود؟”

  1. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    در صورتی که در زمان فروش سهام مورد نظر، با پیام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد مواجه شده اید ، ناظر سهام کارگزاری آگاه نمی باشد و در صورتی که ناظر سهام شما کارگزاری آگاه نباشد ، قادر به فروش سهام مورد نظر نمی باشید و برای فروش آن سهام باید تغییر کارگزار ناظر را از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر اعمال بفرمائید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود. نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

    ۰
  2. hirad1385m گفت:

    شما روز اول نمی توانید سهامتان را بفروشید به خاطر آن این پیغام می آید

    ۰

    بهترین جواب

  3. سیوان گفت:

    سلام من چنده ماه داناح را خریدم حالا در پرتفوی حذف شده باید چیکار کنم؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که حق تقدم خرید نموده اید به سهم تبدیل شده است و در سهام شما اضافه و قابل مشاهده و معامله است.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: