Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38884

درخواست راهکار و پیشنهاد در حوزه افزایش ریال بآشگاه

باسلام به نظر من علاوه بر اختصاص اعتبار از طریق وجه نقد درقبال تخفیف حاصله ازانجام معاملات خرید وفروش دربازار سهام رویه دیگری نیز باید وجود داشته باشد همانند چیزی که در کارگزاری های دیگر مرسوم است بدلیل اینکه اولا سقف اعتبارات اعطایی از طریق بسته ها رقم های ناچیزی می شود بعنوان مثال برای خرید بسته ۵۰ میلیونی ۳ماهه بایستی حدود ۲۶۰۰۰۰۰ هزار تومان در تخفیفات معاملات سهام جمع کرده باشی بنده با ۴۲۰میلیون تومان موجودی سهام فکر میکنم شش ماه دیگر هم به آن رقم نخواهم رسید ثانیا در بازه های مختلف زمانی دوست نداریم سهام های موجود در سبدمان را تغییر دهیم و انجام معاملات خرید وفروش را لازم نمی دانم دراین مواقع افزایش وجه نقد باشگاه صورت نمی پذیرد واز قافله عقب می مانیم. با تشکر.

  • ۳پاسخ
  • ۱۷۴۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “درخواست راهکار و پیشنهاد در حوزه افزایش ریال بآشگاه”

  1. AF6831 گفت:

    راه های خرج کردن موجودی ریال باشگاه چیست؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست عزیز
      وجه باشگاه برای خرید بسته های اعتباری، تحلیلی و آموزشی است. در صورت تمایل می توانید وجه باشگاه را به حساب معاملاتی واریز کنید.

      ۰
  2. agah5 گفت:

    ضمن عرض سلام و احترام
    دوست عزیز در ابتدا از ارائه پیشنهاد و نظرتان ممنون هستیم. نکته ای که وجود دارد این است که تنها راه ایجاد درآمد یا وجه نقد در بآشگاه انجام معاملات نیست. سه روش اصلی برای ساخت ریال بآشگاه در اختیار شما قرار دارد:
    ۱- انجام معاملات و دریافت تخفیف کارمزد.
    ۲- شرکت در مسابقات و دریافت هدایای نقدی آن.
    ۳-فعال شدن زیر مجموعه شما و دریافت هدیه نقدی
    با تشکر

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: