Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=72037

ویرایش سفارش عرضه اولیه آفلاین

سلام خسته نباشید ببخشید من در قسمت خرید آفلاین عرضه اولیه تعداد ۳۰ سهم رو انتخاب کردم آیا میتونم این تعدادرو به ۶۲تا افزایش بدم یا دیگه نمیشه؟ اونروز مقدار مانده قابل معاملم کم بود الان مبلغشو زیاد کردم.

  • ۵پاسخ
  • ۳۶۰۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “ویرایش سفارش عرضه اولیه آفلاین”

  1. علیرضا شریف زاده گفت:

    شماره تماس جدید:۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴هست و ساعت پاسخگویی از ۸صبح تا ۷عصر

    ۲

    بهترین جواب

  2. توحید گفت:

    سلام خسته نباشید .
    من دو روز قبل عرضه اولیه ثامید رو خریداری کردم بعدش پیام اومد که ارزش سقف شما کم هست ودر این باره سهم کمی به شما تعلق میگیرد درخواست انصراف داده دوباره خرید کنید.
    ممنون میشم راهنماییم کنید.

    ۱

    بهترین جواب

  3. مجتبی گفت:

    سلام
    امروز تو آگاه عرضه اولیه سیتا به جای۱۵۷۵تومان، ۱۰۵ تومان من هم اشتباهی خرید زدم، حالا من انصراف زدم که میخوام دوباره خرید بزنم نمیشه؟ چیکار باید کرد؟

    ۸

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در قیمت جز ۱۵۷۵۰ ریال سفارش عرضه اولیه را ثبت نموده اید ، می توانید حذف نماید و مجدد سفارش خود را ثبت نمائید.در صورتی که حذف نشود ، کارگزاری سفارش خرید شما را حذف می نماید و پول آن را به حساب شما واریز می شود و مجدد می توانید فردا سفارش عرضه اولیه سیتا را ثبت نمائید.

      ۷
  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    درنظر داشته باشید که امکان ویرایش سفارش آفلاین در سامانه معاملاتی، وجود ندارد. اگر قصد حذف سفارش فعلی و سفارش جدید را دارید، قبل از آن با واحد خدمات آنلاین کارگزاری آگاه به شماره ۴۱۷۹۲۰۰۰ اطلاع رسانی نمایید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: