Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=173511

وضعیت حساب بانکی

سلام میخوام تقاضا وجه بزنم نمیشه . نوشته وضعیت حساب غیرفعال در بخش حساب های بانکی. ممنون میشم راهنمایی کنید

  • ۹پاسخ
  • ۴۰۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۹پاسخ

9 پاسخ به “وضعیت حساب بانکی”

  1. یکتا گفت:

    امیدوارم برای بانکهای دزگرهرچه زودتر اضافه کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام. دوست عزیز درحال حاضر تقاضای وجه آنی برای بانک‌های سامان (بلوبانک نباشد)، اقتصاد نوين، پاسارگاد (وی پاد نباشد)، خاورميانه، گردشگری، رسالت، دی، کشاورزی، سینا و پارسیان از محل مبلغ تسویه شده در سامانه معاملاتی وجود دارد و در آینده نزدیک برای سایر بانک ها نیز ایجاد خواهد شد.

      ۱
  2. یوسف گفت:

    سلام وقت بخیر اگه من امتیازات باشگاهم رو منتقل کنم از سطح باشگاهی که الان هستم پایین میام؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام. دوست عزیز امکان انتقال امتیاز وجود دارد.و زمان انتقال از امتیاز شما کسر می شود برای این کار از شخصی که تمایل به انتقال امتیاز به حساب کاربری شما دارد بخواهید از قسمت «پروفایل» در حساب‌ کاربری باشگاه گزینه‌ی مربوطه را انتخاب کرده و سپس کد باشگاه شخص گیرنده و میزان امتیاز انتقالی را وارد نمایند. افرادی که کاربر باشگاه هستند امکان انتقال امتیاز ندارند و تنها مشتریان کارگزاری آگاه می‌توانند امتیاز خود را منتقل کنند. برای انتقال امتیاز ۷درصد به‌عنوان کارمزد از انتقال‌دهنده کسر می‌شود.

      ۰
  3. ولی پایدار گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید
    با توجه به اینکه در قسمت وام قرض الحسنه برای اینجانب تا ۵۰ میلیون مجاز به دریافت هستم .اما همیشه درخواستم رد می شود.چطور میتونم دریافت کنم.من که ساکن گیلان هستم آیا شعبه یا دفتری هست که مراجعه کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1492 گفت:

      سلام دوست عزیز، بر اساس قدرت دریافت وام که با توجه به سطح شما در باشگاه مشتریان بین ۵۰ تا ۷۰ درصد از میزان رسوب است، بسته‌های وام قرض‌الحسنه فعال می‌شوند. بسته مورد نظر را انتخاب کرده و درخواست دریافت آن را به کارگزاری ارسال کنید. پس از بررسی شرایط در نظر گرفته‌ شده (ازجمله: سطح شما در باشگاه حداقل ۵ باشد، وجود ارزش تضمین کافی در کارگزاری آگاه و امضای قرارداد اعتباری)، مبلغ وام درخواستی به مانده قابل معامله شما واریز می‌شود و می‌توانید برای خرید سهام از اعتبار خود استفاده کنید.شایان ذکر است وام در نظر گرفته‌ شده قرض‌الحسنه بوده و سود یا کارمزدی برای آن در نظر گرفته نشده است.
      همچنین جهت بررسی بیشتر می توانید با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ مرکز تماس کارگزاری آگاه تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  4. میثم گفت:

    قبلا تقاضای وجه آنی برای حساب‌های بانک سپه وجود داشت. الان نیست موقتیه یا کلا دیگه امکان تقاضای وجه آنی از طریق بانک سپه وجود ندارد؟

    ۱

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      با سلام دوست عزیز، در حال حاضر تقاضای وجه آنی برای حساب‌های بانکی که نزد یکی از بانک‌های سامان، پاسارگاد، خاورميانه، کشاورزي، گردشگري، سينا، دي، پارسيان، اقتصاد نوين باشد امکان‌پذیر است. درصورت اضافه شدن حساب‌های دیگر در لیست حساب‌ها قید می‌گردد.

      ۱
  5. کارشناس 2204 گفت:

    سلام دوست عزیز. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
    جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
    از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
    از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
    دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: