Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=164381

ورود به صفحه باشگاه

نام کاربری ورود به نرم افزار آساتریدر و کاربری باشگاه را تغییر داده ام که پس از آن از لینک موجود در آساتریدر به صفحه باشگاه وارد نمی شود.

  • ۳پاسخ
  • ۱۰۷۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “ورود به صفحه باشگاه”

  1. علی رضایی گفت:

    سلام، چرا بعضی از نماده با اینکه هم مجاز میباشد را نمیتوان معامله کرد، مثلا نماد فصبا با اینکه عرضه اولیه بوده، فقط ۴۵ سهم آن قابل معامله بود، بقیه را شامل نمیشود، تغییر کارگزاری هم دادم ولی باز هم نشد

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1942 گفت:

      با سلام دوست عزیز، تعداد قابل مشاهده در نماد فصبا ناشی از افزایش سرمایه بوده که به شما تعلق گرفته است. اگر قبل از قابل معامله شدن سهام جایزه شما سهم اصلی خود را فروخته‌اید، در حال حاضر آگهی ثبت افزایش سرمایه در سایت https://www.codal.ir منتشر شده است؛ ولی تا قابل معامله شدن سهام جایزه در سبد سهام امکان دارد چند روز کاری زمان سپری شود. لذا با توجه با ثبت تغییر کارگزار ناظر در نماد فصبا، درخواست شما در حالت رزرو باقی می ماند و بعد از اضافه شدن سهام جایزه به تعداد سپرده گذاری، امکان فروش آن فراهم خواهد شد.

      ۰
  2. کارشناس 2204 گفت:

    سلام دوست عزیز نام کاربری و رمز عبور باشگاه مشتریان همان نام کاربری و رمز عبور سامانه آنلاین معاملاتی است. درحال حاضر جهت ورود به سایت بآشگاه مشتریان آگاه مشکلی گزارش نشده است. از سرعت اینترنت خود اطمینان حاصل نمایید و فیلتر شکن را خاموش کنید. چنانچه مشکل شما حل نشد در خصوص بررسی موضوع لطفا با همکاران ما در کارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: