Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=47813

واریز مبلغ حق تقدم به شکل غیرحضوری

آیا می توانم از طریق اینترنت و بدون مراجعه به بانک مبلغ حق تقدم را به حساب شرکت واریز کنم؟ به طور کلي منظورم اين است که آيا نيازي به مراجعه به شرکت يا کارکزاري و يا بانک است؟ آيا ميتوان تمام امور مربوط به حق تقدم را به صورت اينترنتي و غيرحضوري انجام داد؟ ممنون

  • ۷پاسخ
  • ۴۱۱۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۷پاسخ

7 پاسخ به “واریز مبلغ حق تقدم به شکل غیرحضوری”

  1. حسین گفت:

    باسلام
    چگونه برای فرد زیر ۷سال که کارت بانکی نداره پرداخت حق تقدم رو از سایت ddn انجام بدیم؟
    چون نوشته باید از طریق کارت بانکی خود شخص اقدام به پرداخت کنین؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1942 گفت:

      سلام دوست عزیز، چنانچه قصد پرداخت ارزش اسمی حق تقدم را از طریق درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه دارید و خطا دریافت میکنید با پشتیبانی آن شماره ۱۵۶۹ تماس حاصل نمایید.

      ۰
  2. نويد گفت:

    من حدود یک ماه از طریق اینترنتی با سایت خود شرکت، پرداخت حق تقدم نماد کگل داشتم.بعد از یک ماه هر چی به شرکت تماس میگریم پاسخ گو نیستن ایمیلم زدن بازم پاسخ ندادن چه باید انجام بدهم ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مونا اسکندری گفت:

      با سلام دوست عزیز، بررسی این موضوع از طریق کارگزاری امکان‌پذیر نیست و باید از طریق امور سهام شرکت پیگیری نمایید.

      ۰
  3. بهزاد اسلامی گفت:

    سلام.من حق تقدم را قصد دارم با شبا از طریق موبایل بانک پرداخت کنم‌.مسئله اینه که در گواهینامه حق تقدم خرید سهام ذکر شده مبلغ را از طریق بانک خاصی پرداخت و اصل فیش واریزی همراه اصل گواهینامه به شرکت تحویل یا از طریق پست برای آنها فرستاده شود.بعضیها قادر به آمدن به آن بانک خاص نیستند و مثل من قصد دارند اینترنتی پرداخت انجام دهند.من بعد از پرداخت اینترنتی چطور مدارک رو به شرکت تحویل بدم؟در پرداخت اینترنتی اصل فیش واریزی وجود نداره و فقط میشه از موبایل بانک بعد از واریز از فاکتور ارائه شده کپی تهیه کرد.آیا میتوان این کپی را ارسال کرد یا بنحوی تلفنی یا اینترنتی اطلاع داده شود؟من خودم از کارگزاری آگاه استفاده میکنم.آیا بعد از واریز مبلغ میتوان از طریق کارگزاری به اطلاع شرکت رسانده شود یا بنحوی از موجودی نزد کارگزاری محترم این وجه پرداخت و پیگیری توسط کارگزاری انجام شود؟ممنونم.

    ۱

    بهترین جواب

  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    مبلغ ورد نیاز برای تبدیل حق تقدم به سهم را شما باید به شماره حساب هایی که از طرف شرکت اعلام می شود واریز کنید. نحوه واریز می تواند حضوری یا اینترنتی باشد.

    ۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: