Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=54502

نمایش پیام حالت آزمایشی

سلام. من کد معاملاتی رو دریافت کردم الان میرم داخل برنامه آساتریدر میزنه آزمایشی .چطور باید از حالت آزمایشی خارج بشم؟

  • ۳۴پاسخ
  • ۱۰۸۴۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۳۴پاسخ

34 پاسخ به “نمایش پیام حالت آزمایشی”

  1. مرتضی گفت:

    سلام
    من چطور میتونم دارایکم رو به پرتفوی آگاه منتقل کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه هستید،در صورتی که تمایل دارید که سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  2. ارمین گفت:

    سلام خسته نباشید برای من کد انلاین و تایید معاملات اومده از طریق سایت میتونم پرداخت شتابی داشته باشم اما در نرم افزار هنوز در حالت ازمایشی هستم و کاری نمیتونم انجام بدم علت چیه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی که احراز هویت اگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و از حالت آزمایشی خارج می شوید وقادر به انجام معاملات خواهید بود.

      ۰
  3. میلاد گفت:

    با سلام من کد بورسی دریافت کرده ام امام هنوز نوشته آزمایشی علت چیه ؟ کد بورسی رو از طریق نرم افزار سیگنال گرفتم الان دو ماه هستش منتظرم که از حالت آزمایشی خارج بشم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید کد بورسی صادر می شود و در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و از حال آزمایشی خارج می شوید.

      ۰
  4. M.gh گفت:

    سلام ، من احزار هویت کردم غیر حضوری کد معاملاتی ارسال شد ولی نام کاربری رمز برام ارسال نشد

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احرز هویت سجام را انجام دهید کد بورسی صادر می شود و بعد از احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.بنابراین لازم است بکه شما به یکی از دفاتر پیشخوان مراجعه فرمائید.

      ۰
  5. رضا گفت:

    سلام من کد بورسی دارم ولی از طریق کارگزاری آگاه نگرفتمش الان میخوام از طریق کارگزاری آگاه معاملات برخط انجام بدم باید چیکار کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات در کارگزاری آگاه لازم است در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام و برای احراز هویت در یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید.بعد از انجام این معاملات کد بورسی و دسترسی به سامانه معاملاتی آنلاین با ارسال نام کاربری و کلمه عبور برای شما فعال می شود.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: