Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37321

نحوه دریافت نام کاربری و کلمه عبور از گزینه فراموشی رمز عبور در آساتریدرآگاه

با سلام. بنده پسوردم رو فراموش کردم از گزینه رمز عبورتان را فراموش کردید وارد میشود و اطلاعات خواسته شده را وارد میکنم ولی هیچ ایمیلی برایم نمیاید.
میتوانید بنده را راهنمایی کنین؟
با سپاس

  • ۲۹پاسخ
  • ۱۴۷۴۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۹پاسخ

29 پاسخ به “نحوه دریافت نام کاربری و کلمه عبور از گزینه فراموشی رمز عبور در آساتریدرآگاه”

  1. جواد گفت:

    سلام بنده خودم به صورت انلاین سامانه سجام احراز هویت شدم کد بورسی هم گرفتم ولی دیگه الان موندم نمیدونم چکار کنم نمیدونم کارگزاری من چیه و نام کاربری و رمز هم ندارم خواهش میکنم راهنمایی کنید

    ۱۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما فقط در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی در یافت نموده اید و برای افتتاح حساب معاملاتی در کارگزاری آگاه لازم است که در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید.بعد از انجام این مراحل حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۳
  2. عادل جادری گفت:

    در مشهد خیابان طبرسی شمالی ۳۸ ساکن هستم..نزدیکترین دفتر پیشخوان طرف قرارداد به من کدام دفتر است.. این هفته در سجام احراز هویت و کد بورسی گرفتم.ولی نمیتوانم وارد سایت شوم
    لطفا راهنمایی فرمایید

    ۳

    بهترین جواب

  3. احمد گفت:

    سلام
    سجام ثبت نام کردم احراز هویت غیرحضوری هم انجام دادم الان کد معاملاتی برام اومده چطوری میتونم غیر حضوری از کارگزاری کد کاربری و رمز عبور بگیرم؟

    ۱۴

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انجام معاملات در کارگزاری آگاه لازم است که در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام نمائید اما احراز هویت به صورت حضوری و در یکی از دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام می گیرد.بعد از انجام این مراحل حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  4. داریوش گفت:

    سلام من احراز هویت غیرحضوری شدم وکد بورسیم هم امده نام کاربری و رمز عبورم چیست وازچه طریقی وارد شوم.ممنون

    ۱۸

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید کد بورسی صادر می شود و در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید کد بورسی و حساب معاملاتی شما باارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۱
  5. Agah گفت:

    دوست گرامی سلام
    ابتدا خواهشمندیم در صورت بروز هرگونه مشکل مشخصات خود را درج نمایید تا امکان پیگیری در اسرع وقت وجود داشته باشد.
    اگر شما مشتری آنلاین هستید (با نام آقای صالح بهروز) لازم است پسورد خود را در سامانه معاملاتی تغییر دهید. چنانچه پسورد خود را در سامانه معاملاتی فراموش نموده اید در ساعات اداری با شماره های ۸۲۱۵۴۲۰۷-۰۲۱ یا ۸۲۱۵۴۸۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا پسورد جدید برای شما ارسال گردد.

    ۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: