Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=147018

نحوه دریافت اعتبار و باز پرداخت آن در کارگزاری آگاه

من چگونه میتوانم اعتبار روزانه بگیرم؟ لطفا راهنمایی کنید

  • ۳پاسخ
  • ۷۷۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “نحوه دریافت اعتبار و باز پرداخت آن در کارگزاری آگاه”

  1. مولود فقیهی گفت:

    سلام چطور از سررسید وام اعتباری اگاه مطلع شویم

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1093 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت مشاهده تاریخ اتمام بسته اعتباری و وام خود می توانید از طریق زیر اقدام نمایید:
      ۱- در سایت باشگاه به بخش گزارش اعتبارات مراجعه فرمایید. با توجه به تاریخ اعمال و مدت زمان بسته ی خود می توانید تاریخ اتمام بسته خود را بدست آورید.
      *توجه فرمایید که در محاسبه مدت اعتبار، هرماه ۳۰ روز در نظر گرفته می شود*
      ۲- از طریق سامانه آنلاین، در قسمت وضعیت مالی مشتری می توانید تاریخ اتمام بسته خود را تا ۲ روز قبل از تاریخ سر رسید مشاهده کنید.

      ۰
  2. مریم نوری گفت:

    سلام دوست عزیز برحسب مانده قابل برداشت حساب معاملاتی شما وام قرض الحسنه تعلق میگیرد. در باشگاه مشتریان با کلیک ثبت درخواست محاسبه رسوب مانده‌حساب در قسمت وام قرض‌الحسنه در بخش خدمات، درخواست شما به کارگزاری ارسال می‌شود. پس از آن رسوب پول بر اساس این ماه محاسبه‌شده و در پایان همان ماه اعلام می‌شود. در ماه های آینده می‌توانید بر اساس قدرت دریافت وام خود که منجر به روشن شدن بسته های اعتباری می گردد بسته وام موردنظر را انتخاب کرده و درخواست دریافت آن را به کارگزاری ارسال کنید. (قدرت دریافت وام در صدی از رسوب می باشد که این درصد با توجه به سطح باشگاه شما از ۵۰ تا ۷۰ درصد متغیر است ) پس از بررسی شرایط در نظر گرفته شده، که می توانید در "نحوه دریافت اعتبار معاملاتی از سایت بآشگاه" مطالع نمایید، مبلغ وام درخواستی در حساب معاملاتی نزد کارگزاری واریز می‌شود و شما می‌توانید برای خرید سهام از اعتبار خود استفاده کنید. لازم به ذکر است وام در کارگزاری آگاه به صورت ۳-۶-۱۲ ماه می باشد و وام یک روزه وجود ندارد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: