Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37590

نحوه تشخیص فعال شدن کاربران بآشگاه مشتریان آگاه

با اهدا سلام
لطفا راهنمایی فرمایید چگونه میتوانیم تشخیص دهیم که کدامیک از زیر مجموعه های ما در سطح یک کاربر و کدامیک مشتری هستند. آیا پروفایل مشتریان و کاربران مشخصه متمایز کننده ای دارد.
در غیر اینصورت پیشنهاد میگردد پروفایل اشخاصی را که کد آنلاین دریافت نموده اند از پروفایل کاربران متمایز تموده تا حداقل برای معرف قابل تشخیص باشد

  • ۵پاسخ
  • ۴۵۵۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “نحوه تشخیص فعال شدن کاربران بآشگاه مشتریان آگاه”

  1. najahi گفت:

    سلام لطفا" راهنمایی بفرمایید وقتی از موبایل وارد باشگاه آگاه می شوم چرا سئوال باشگاه آگاه در موبایل دیده نمی شود

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2216 گفت:

      سلام دوست عزیز، در صورتی که از طریق گوشی همراه وارد سایت باشگاه می‌شوید، تنظیمات مرورگر خود را به حالت "سایت مخصوص رایانه" قرارداده و صفحه گوشی را به صورت افقی بگیرید.

      ۰
  2. عرفان گفت:

    سلام شرط فعال شدن مشتری زیر مجموعه چیه؟ که بعدش ۵۰۰۰۰ هزار وجه نقد میدن.

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      مشتریانی که به تازگی مشتری کارگزاری شده اند و یا قبلا مشتری بوده اند ولی معاملاتی نداشته اند مشتری غیر فعال می باشند اما با ایجاد اولین درآمد ۱۰۰ هزار تومانی توسط این مشتریان، زیرمجموعه فعال شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر مشتری غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از مشتریانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

      ۳
  3. Agah گفت:

    سلام
    دوست گرامی این مورد جزو اطلاعاتی به شمار می آید که برای مسائل امنیتی نمی توان در اختیار سایرین قرار داد. لذا شما تنها می توانید از تعداد مشتریان و کاربران زیرمجموعه خود اطلاع کسب نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: