Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38006

مشاهده تاریخچه سود و زیان‌های معاملات در آساتریدر آگاه

با سلام.
کاربری اگر سهمی رو از سایت بخره و بعد بفروشه بعدا دیگه در هیچ کجای سایت نمیتونه ببینه که از خرید و فروش اون سهم چقدر سود یا زیان دیده…این یک مشکل عمده در طراحی سایت شما هستش…
فقط در صورتی که مقداری از سهم رو داشته باشه در قسمت سود تحقق یافته میتونه ببینه. و اگر نداشته باشه باید دستی از قسمت گزارشات سود وزیان تموم معاملاتی که روی اون سهم داشته رو حساب کنه تا بفهمه.
بهتره مانند کارگزاریهای دیگه یک پرتفوی یا قسمتی برای سایت قرار بدید که شخص بدونه در هر سهمی کلا چقدر سود یا زیان داشته.

  • ۱۱پاسخ
  • ۷۹۸۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۱پاسخ

11 پاسخ به “مشاهده تاریخچه سود و زیان‌های معاملات در آساتریدر آگاه”

  1. زهرا گفت:

    سلام از کجا بفهمیم هر سهم را به چه قیمتی خریداری کرده ایم ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مهتاب قهرمانی گفت:

      سلام دوست عزیز، می‌توانید از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده قسمت منو، گزارش معاملات تاریخ مدنظر را انتخاب کنید. یا از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت گردش حساب با انتخاب تاریخ مد نظر این مورد را بررسی نمایید.

      ۰
  2. sadegh گفت:

    سلام
    ببخشید از کجا میشه زمان خرید سهاممون رو نگاه کنیم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مینا جلالی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید در سامانه‌ی معاملاتی، در قسمت منو، گزارش معاملات، بر روی علامت چشم کلیک نمایید و ساعت معامله‌ی خود را مشاهده کنید.

      ۱
  3. عباس گفت:

    سلام
    چگونه میتوان سود و زیان سهام فروخته شده را مشاهده نمود؟

    ۲

    بهترین جواب

    • مینا جلالی گفت:

      سلام دوست عزیز، شما می‌توانید از طریق عملکرد سبد سهام، سود یا زیان سهام فروخته شده را مشاهده نمایید . همچنین می‌توانید در قسمت سبد سهام، از فیلتر نمایش همه‌ی دارایی ها استفاده نموده و بر روی چشم مقابل سهم کلیک نمایید و سود و زیان آن را مشاهده نمایید.

      ۰
  4. کامی گفت:

    سلام
    فقط دارایی های فعلی رو نشون میده و قدیمی رو نشون‌نمیده

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      یکی از امکانات سامانه معاملاتی آساتریدرآگاه، ارائه "لیست کلیه معاملات" مشتری در بازه‌های زمانی موردنظر وی (روزانه، هفتگی و انتخابی) است. مشتری می‌تواند اطلاعات معاملات خود، نظیر نماد، نوع سفارش، ارزش خالص و ناخالص معامله، حجم و قیمت معامله، تعداد و کارمزد معامله را مشاهده نماید. زمانی که گزارش به صورت تجمیعی است، با کلیک روی علامت مشاهده‌ی جزئیات در سمت راست هر معامله، کاربر می‌تواند جزئیات دیگری از معامله خود را مشاهده کند؛ این جزئیات شامل شماره اعلامیه، ساعت انجام هر معامله، حجم و قیمت معامله نماد و… در آن است.

      در بخش لیست معاملات، کاربر امکان دریافت نسخه چاپی و گزارش اکسل معاملات خود را دارد. علاوه‌براین مشتری می‌تواند اطلاعات معاملات خود را براساس فیلترهای مختلف و داده‌ها به صورت تجمیعی و غیرتجمیعی مشاهده نماید.

      ۱
  5. Agah گفت:

    سلام دوست بزرگوار
    در هر دو سامانه قدیم و جدید آساتریدر آگاه، اگه در بخش دارایی سهامتون گزینه "مشاهده همه دارایی ها" رو انتخاب بفرمایید، این امکان رو دارید که تاریخچه دارایی هایی که قبلاً داشته اید و به طور کامل فروخته اید را مشاهده کنید.
    مشاهده تاریخچه همه دارایی ها در نسخه جدید آساتریدرآگاه
    مشاهده تاریخچه همه دارایی ها در نسخه قبلی آساتریدرآگاه

    ۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: