Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=126387

لغو سهام عدالت

سلام من دو سه هفته است ۶۰% سهام عدالتمو گذاشتم بری فروش الان میخوام لغوش کنم ولی وارد پنلم میشم گزینه ای برای لغو درخواست فروش نداره چیکار باید بکنم؟

  • ۲۸پاسخ
  • ۲۶۸۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۸پاسخ

28 پاسخ به “لغو سهام عدالت”

  1. راحله سادات ساجدی گفت:

    با سلام از فروش سهام عدالت منصرف شدم ولی گزینه ای مبنی بر انصراف نداره راهنمایی میخوام

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      سهامداران سهام عدالت تا ۵ شهریور فرصت داشتند از طریق درگاه‌های الکترونیکی بانک‌ها و کارگزاری‌ها اقدام به لغو درخواست فروش سهام خود نمایند و در حال حاضر امکان لغو سفارش فروش سهام عدالت وجود ندارد.

      ۰
  2. جواد گفت:

    سلام.
    من چند سهم از سهام عدالتم رو برای فروش گذاشتم.چند ماه هست هیچ خبری نشده.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر فروش سهام عدالت انجام نمی شود و معاملات سهام عدالت ممنوع شده است. به زودی گزینه لغو سفارش فروش در سامانه فروش سهام عدالت آگاه فعال خواهد شد. فروش سهام عدالت از طریق ناظر بازار انجام میشود و صدور مجوز فروش از سوی ناظر، به شرایط بازار بستگی دارد. همچنین تسویه وجوه توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام می شود.

      ۰
  3. رضا گفت:

    سلام
    من چند وقته میخوام سفارش فروش سهام عدالت رو لغو کنم گزینه ای نیست.
    الان هم وضعیت سفارش به "خطا" تغییر پیدا کرده

    ۱

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر فروش سهام عدالت توسط سازمان بورس تا اطلاع ثانوی متوقف شده است، به همین دلیل پیام خطا مشاهده می نمائید، اما توجه داشته باشید در صورتی که سهام عدالت شما به فروش برسد از حالت سفارش باز به حالت معامله شده خواهد شد و وجه حاصل از فروش به حساب شما واریز می شود. به زودی گزینه لغو سفارش فروش در سامانه فروش سهام عدالت آگاه فعال خواهد شد.

      ۰
  4. Sadeghbagheriyan گفت:

    سلام اگه کارگذاری رو عوض کنم سهام عدالتم هم منتقل میشه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سهام عدالت خود را به روش مسقیم آزادسازی نموده اید و از طریق ثبت نام در سامانه فروش سهام عدالت آگاه اقدام به فروش سهام عدالت خود نموده اید ، با تغییر به کارگزاری سهام عدالت شما به کارگزاری دیگری منتقل نخواهد شد اما در صورتی که به روش غیر مستقیم سهام عدالت خود را آزاد سازی نموده اید ، با تغییر به کارگزاری دیگر ، سهام عدالت شما نیز به کارگزاری دیگری منتقل می شود.

      ۰
  5. مصطفی گفت:

    سلام تو قسمت فروش بعضیا زده بخشی معامله شده بعضیام زده خطا اون خطا رو باید چیکارکرد

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سهام عدالت شما به فروش برسداز حالت باز خارج می شود ، وجه حاصل از فروش به حساب شما واریز می شود. البته توجه داشته باشید فروش سهام عدالت از طریق ناظر بازار انجام میشود و صدور مجوز فروش از سوی ناظر، به شرایط بازار بستگی دارد.سفارش های فروش سهام عدالت به صورت مداوم ارسال می شود اما با توجه به شرایط بازار احتمالا در فروش سهام عدالت سهامداران کندی وجوددارد.برای بررسی وضعیت سفارش خود و خطای رخ داده میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: