Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=52411

فیش واریز نقدی (از طریق پایا)

با سلام. چهار سوال دارم.
سوال اول اینکه برای واریز وجه نقد به حساب های کارگذاری و اعمال مبلغ واریز شده در حساب سامانه معاملات آنلاین آیا باید حتما به بانک مراجعه کرد و پول رو واریز کرد و یا اینکه از طریق انتقال وجه اینترنتی پایا و ساتنا (از طریق شماره شبا) وجود دارد؟

سوال دوم اینکه آیا انتقال وجه اینترنتی حساب به حساب (در صورتی که در یکی از بانک هایی که کارگذاری حساب دارد ما نیز حساب داشته باشیم) این کار امکان پذیر است؟

سوال سوم اینکه در قسمت ثبت فیش بانکی در سامانه معاملات آنلاین، در قسمت شماره حساب، تعداد زیادی شماره حساب در شعبه ها و بانک های مختلفی را می آورد. آیا فرقی میکند که پول را به کدام یک از این حساب ها واریز کنیم یا خیر؟

و سوال چهارم اینکه بعد از ثبت فیش بانکی چه مدت زمانی طول میکشد تا مبلغ واریز شده در حساب ما در سامانه معاملات آنلاین لحاظ شود؟

با تشکر از شما

  • ۱پاسخ
  • ۳۸۴۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۱پاسخ

یک پاسخ به “فیش واریز نقدی (از طریق پایا)”

  1. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    ۱- به منظور استفاده از خدمات واریز فیش نقدی، معمولا برای مبالغ بالای ۵۰ میلیون تومان باید به صورت حضوری به بانک مراجعه نمایید. ۲- سوال دوم مشابه سوال اول شماست. ۳- این امر تفاوتی نداشته و فقط بستگی به بانک شکما دراد. ۴- نهایتا ظرف چند دقیقه کوتاه بعد از تایید مبلغ مدنظر شما به حساب معاملاتی واریز خواهد شد.

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: