Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=126371

فروش سهام عدالت چند روزه است ؟

با سلام .وقت بخیر . سوال درمورد سهام عدالت میخواستم بپرسم .
در تاریخ ۹۹/۵/۲۲ سهام عدالت برا فروش گذاشتم . سفارش باز زده .هنوز معامله شده نزده.میخوام بدونم چند روزه فروخته میشه و میاد به حسابم . به این پول واقعا نیاز دارم .

  • ۵پاسخ
  • ۹۳۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “فروش سهام عدالت چند روزه است ؟”

  1. mohammadmahdi0113484@gmail.com گفت:

    چرا سهام به فروش میگذاریم فقط سفارش بازمیزنه دیگه قفل میکنه علت چیه

    ۱

    بهترین جواب

    • کارشناس 2204 گفت:

      سلام دوست عزیز،اگر آزادسازی مستقیم انجام شده باشد به‌ صورت روزانه از طریق سایت se.agah.com می‌توانید مقدار سهام عدالت خود را مشاهده کنید.
      لازم به ذکر است که فروش سهام عدالت به روش مستقیم در حال حاضر از سمت دولت متوقف شده است. ثبت درخواست فروش صورت می‌گیرد اما فروش انجام نخواهد شد.

      ۰
  2. رسول سیدباقری گفت:

    سلام. علت اینکه فروش سهام عدالت به صورت کامل انجام نشده چیست؟ و چرا کل ۶۰ درصد با هم بفروش نمی رسد؟

    ۱

    بهترین جواب

    • کارشناس 2266 گفت:

      باسلام
      دوست عزیز
      برای فروش سهام عدالت در روش مستقیم شما میتوانید در سامانه se.agah.com اقدام کنید که در حال حاضر با توجه به دستور شرکت سپرده گذاری مرکزی فقط امکان سفارش گذاری بر روی ۶۰ درصد از ارزش کل دارایی سهم عدالت امکان پذیر می‌باشد، لازم به ذکر است فروش سهام عدالت تا اطلاع ثانوی متوقف شده است ،چنانچه بر روی سهام عدالت خود سفارش ثبت نموده اید و فروش شما انجام نشده است می توانید جهت انصراف از فروش، از گزینه لغو درخواست سامانه سهام عدالت استفاده کنید..همچنین در صورت آزادسازی معاملات سهام عدالت از طرف شرکت سپرده گذاری مرکزی اطلاع رسانی از طریق منابع رسمی انجام می‌شود.

      ۱
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    در صورتی که سهام عدالت شما به فروش برسد از حالت سفارش باز به حالت معامله شده نمایش داده می شود و وجه حاصل از فروش به حساب شما واریز می شود.البته توجه داشته باشید فروش سهام عدالت از طریق ناظر بازار انجام میشود و صدور مجوز فروش از سوی ناظر، به شرایط بازار بستگی دارد. تسویه وجوه توسط شرکت سپرده گذاری به حساب کارگزاری آگاه و در نهایت کارگزاری به حساب بانکی شما وجه حاصل از فروش را واریز می نماید. همچنین شماره تماس ۸۳۳۳۸ سازمان خصوصی سازی، همچنان برای پاسخگویی به مشمولان سهام عدالت در دسترس عموم قرار دارد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: