Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38250

عضویت در کانال آوای آگاه

سلام و خسته نباشید
با عنایت به کیفیت بسیار مطلوب خدمات کارگزاری آگاه، می خواستم در مورد کانال آوای آگاه توضیح فرمائید. آیا حق عضویت باید پرداخت شود؟ اگر مثبت است چقدر؟ آیا عضویت به مفهوم دریافت کلیه خدمات این کانال می باشد؟ آیا میزان سرمایه در این عضویت مهم است؟ بسیار ممنون می شوم از راهنمائی های شما.

  • ۵پاسخ
  • ۵۱۸۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “عضویت در کانال آوای آگاه”

  1. حکیمه دشت آبادی گفت:

    سلام بنده در سامانه آگاه ثبت نام کردم و مقداری از حقوق ماهیانه ام رو در آگاس و همای و مثقال می گذارم ولی چون هیچ آشنایی با سرمایه گذاری و بازار ندارم و وقت دنبال کردن صعود و رکود بازار سرمایه را ندارم نمی دانم باید چه کار کنم تا صندوق آگاه خودش سرمایه بنده رو به بهترین وجه با بهترین سوددهی در بازار به کار بگیرد؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید

    ۰

    بهترین جواب

    • مهدیه قربانی گفت:

      سلام دوست عزیز، جهت مشاوره برای سرمایه گذاری صندوق ها لطفاً با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ مرکز تماس کارگزاری آگاه، داخلی صندوق تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  2. حسن علی شریفزاده گفت:

    سلام می خواستم عضو کانال وی آی پی بشود
    باید چه کار کنم
    لطفاً راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام. دوست با ثبت در سایت آوای آگاه می تونید بسته های vip سامانه آوای را خرید کنید توجه داشته باشید کهبرای دسترسی به مطالب VIP باید حق اشتراک بپردازید.مبلغ حق اشتراک برای دوره،های یک ماهه، سه ماهه و یکساله و ... نیز در سایت آوا ی آگاه ذکر شده است.

      ۱
  3. Agah گفت:

    سلام دوست بزرگوار
    برای ثبت نام در سایت آواگلد نیاز به پرداخت حق عضویت ندارید. اما با ثبت نام در این سایت تنها به مطالب آزاد و عادی دسترسی دارید. لازم به ذکر است برای دسترسی به مطالب VIP می بایست حق اشتراک بپردازید.مبلغ حق اشتراک برای دوره،های یک ماهه، سه ماهه و یکساله و ... نیز در سایت آواگلد ذکر شده است.
    در حال حاضر میزان سرمایه، تاثیری در بهره مندی از خدمات سایت آواگلد ندارد.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: