Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39146

عدم واریز مبلغ بعد از تقاضای دریافت وجه در سامانه معاملات آنلاین

سلام
من در آگاه آنلاین دو تاریخ تقاضای دریافت وجه کردم، وضعیت هر دو درخواست رو زده انجام شده ولی هیچ پولی به حساب من واریز نشده.

  • ۵۳پاسخ
  • ۸۶۱۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۵۳پاسخ

53 پاسخ به “عدم واریز مبلغ بعد از تقاضای دریافت وجه در سامانه معاملات آنلاین”

  1. Hadis گفت:

    سلام من دوبار پول رو برگشت ب حسابم زدم نوشته واریز شد
    ولی ن تو حسابمه ن تو اگاه
    شماره کارت و شماره شباهم مشکلی نداره

    ۱۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح باشد بعد از تقاضای وجه اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۱۴
  2. علی گفت:

    سلام.من تقاضایه وجه زدم به تاریخ دوم تو اکانتم نوشته انجام شده ولی پولی ب کارتم نیومده هیچ حسابمم مشکلی نداره.ب پشتیبانی زنگ زدم گفتن شماره شباتون اشتباه وارد شده چک کردم ولی درست بود.الان پول من کجاست دقیقا؟نه تو کارتمه نه اکانتم

    ۲۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح نباشد بعد از درخواست وجه پول مجدد به حساب معاملاتی شما برشگت داده می شود.برای اینکه بتوانید شماره حساب خود نزد کارگزاری را ویرایش نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش می شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۰
  3. ایزد گفت:

    سلام من در تاریخ۹۹/۶/۱۳ و۹۹/۶/۲۸ دو تقاضای وجه انجام داده ام و شماره حسابم درست است اما پول به حسابم واریز نشده است

    ۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح و به نام خود شما باشد بعد از تقاضای وجه پول به حساب بانکی شما واریز می شود.البته توجه داشته باشید اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ الی ۳ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی خود ثبت تیکت و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  4. لیلا گفت:

    سلام
    بنده هفته پیش تقاضای وجه کردم به تاریخ امروز بود،تو کارگزاری نوشته پرداخت شده ولی وجهی به حساب من نیومده

    ۲۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما به نام خود شما و به درستی در سیستم ثبت شده باشد ، وجه به حساب بانکی شما واریز می شود.در غیر این صورت بعد از درخواست وجه پول به حساب شما برگشت داده می شود.

      ۰
  5. Agah گفت:

    سلام
    باری این مورد می توانید با بخش سفارشات به شماره ۸۲۱۵۴۸۸۸ تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این می توانید در همین بخش مشخصات فردی خود را برای پیگیری درج نمایید.

    ۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 6