Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=130097

عدم مشاهده نماد پالایش در سبد سهام و ذینفعان یکپارچه

باسلام، ببخشید من پالایش یکم را از طریق سایت بانک ملی خریدم، و در تاریخ ۳۰ آبان ۹۹ هم تغییر کارگزار ناظر را در کارگزاری آگاه ثبت کردم. و در قسمت وضعیت نوشته شده است که (انجام شد)، و در قسمت رد درخواست هم چیزی ذکر نشده. آیا درخواست کارگزار ناظر با موفقیت انجام شده است؟
به دلیل این که بنده هنوز در سبد سهام در کارگزاری نمی توانم پالایش یکم را مشاهده کنم. همچنین در سایت یکپارچه ذینفعان هم (https://ddn.csdiran.ir) در سبد دارایی پالایش یک را مشاهده نمی کنم. آیا دلیل خاصی دارد؟ با تشکر.

  • ۳پاسخ
  • ۱۳۷۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “عدم مشاهده نماد پالایش در سبد سهام و ذینفعان یکپارچه”

  1. مجید گفت:

    سلام من پالایشی یکم را خریدم ولی دنبال کد بورسی اینا نرفتم تا امروز ، حالا میرم تو درگاه ذینفعان میبینم سهام پالایش یکم نیست! چطوری باید پیگیری کنم؟ چی شده این سهام؟ لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور مشاهده سهم پالایش در سبد دارایی های آنلاین ، باید کد بورسی و حساب معاملاتی داشته باشید.در مرحله اول باید در "سامانه آگاه اکسپرس" ثبت نام و احراز هویت انجام دهید.بعد از فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی آنلاین می تواندید بر روی نماد مورد نظر "تغییر کارگزار ناظر" انجام دهید.بعد از گذشت یک الی دو روز کاری نماد پالایش در سبد دارایی های آنلاین مشاهده وقابل معامله خریدو فروش می شود.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در صورتی که شما دارایی داشته باشید بعد از انجام تغییر کارگزار ناظر پیام انجام شد، مشاهده می نمائید.البته توجه داشته باشید که بعد از گذشت دو الی سه روز کاری بعد از انجام تغییر کارگزار ناظر سهم مورد نظربه سبد دارایی های شما قابل مشاهده خواهد بود.پس از تایید درخواست تغییر کارگزار ناظر:
    ۱. در صورتی که دارایی در این نماد داشته باشید، روز کاری بعد تعداد تخصیص یافته به دارایی سپرده گذاری شما اضافه خواهد شد.
    مشتریانی که خرید خود را از طریق کارگزاری آگاه انجام داده اند، اطلاعات خرید خود را در سبد سهام مشاهده مینمایند.
    در صورتی که خرید خود را از کارگزاری دیگر و یا درگاه های بانکی انجام داده اید، میبایست خرید خود را از طریق گزینه تراکنش دستی در منو سبد سهام آنلاین نسخه وب و یا نسخه دسکتاپ در سیستم ثبت نمایید تا محاسبات سود و زیان آن در سبد سهام شما انجام شود.
    ۲. در صورتی که در این نماد دارایی نداشته باشید، درخواست تغییر کارگزار ناظر برای شما رزرو خواهد شد؛ تا پس از اولین خرید به دارایی شما در کارگزاری آگاه اضافه شود. برای اطلاع از دارایی های سپرده گذاری خود میتوانید به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس https://ddn.csdiran.ir/login مراجعه نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: