Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=44901

عدم امکان ثبت شکایات یا پیشنهادات برای مشتری

سلام . متاسفانه زیاد خوشحال نیستم از اینکه میبینم کارگزاری هیچگونه واحد ثبت شکایات یا پیشنهادات در نظر نگرفته . امروز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۲۹:۳۰ سایت قابل دسترس نبود و تلفنهای شرکت هم اشغال . ضرر و زیان مشتریان اصلن مهم نیست ولی این روند یکطرفه قطعن به روند کار شرکت لطمه ی اساسی خواهد زد . پیام کوتاه های خرید و فروش روزانه به مشتریان هم بصورت یک خط در میان دریافت میشه ، گویا هیچگونه نظارتی بر عملکرد مجموعه ها نیست . تشکر

  • ۷پاسخ
  • ۲۴۷۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۷پاسخ

7 پاسخ به “عدم امکان ثبت شکایات یا پیشنهادات برای مشتری”

  1. نیما گفت:

    با سلام چرا کارگزاری آگاه برای ما ۱۳ سهم پیزد خریداری کرده درحالی به هر کد ۱۴ سهم داده شده است؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای عرضه اولیه تعداد محدودی سهام ارائه می شود. با توجه به تعداد زیاد مشارکت کننده ها تعداد کمتری نسبت به تعداد اعلام شده در اطلاعیه عرضه تخصیص پیدا می کند.
      روش بوک بیلدینگ روش تخصیص عرضه اولیه به سهامداران است.
      بدلیل تقسیم کل سهام بین متقاضیان چون امکان تقسیم بصورت دقیق و اعشاری، مثلا ۶۷.۵ شصت و هفت و نیم سهم وجود ندارد به صورت رندم به تعدادی از سهامداران ۶۷ و به تعدادی دیگر ۶۸ سهم خواهد رسید.
      با توجه به اجرای روش بوک بیلدینگ در عرضه های اولیه ، عملا کارگزاری دخل و تصرفی در تعداد سهام اختصاص یافته ندارد و خود بورس پس از اتمام بازه ثبت سفارش اقدام به تقسیم سهام موجود به تعداد متقاضیان میکند.

      ۰
  2. Ehsan گفت:

    دروود
    یکی لطفا راهنمایی کنه،برای برداشت وجه توی اگاهِ بنده، هیچ حسابی موجود نیست در صورتی که موقع ثبت نام هم شماره حساب هم شبا دادم باید چیکار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که با هر گونه مشکلی درسامانه معاملاتی آنلاین خود از جمله ثبت سفارش ، عدم مشاهده شماره حساب و ... لطفا در ساعات اداری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  3. AG5929 گفت:

    البته ناگفته نمونه که سایت تا ساعت دو با مشکل مواجه بود و بنده اصلا نتونستم عرضه اولیه رو تهیه کنم. تمدید عرضه اولیه تا ساعت یک هم هیچ فایده ای برای من نداشت.

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      بابت مشکلات اخیر از شما مشتری گرامی پوزش می خواهیم و لازم است اشاره شود که در کارگزاری آگاه امکانی ایجاد شده است که مشتریان می توانند دو روز قبل از زمان عرضه اولیه، سفارش خرید را به کارگزار ارسال کنند و در زمان عرضه، سفارش شما از طرف کارگزار برای سازمان بورس ارسال می‌گردد و نیازی به پیگیری و تماس با کارگزار نیست.
      برای اطلاعات بیشتر به مطلب "چگونه ۲ روز زودتر عرضه اولیه بخریم؟" مراجعه بفرمایید.
      باتشکر

      ۰
  4. Agah گفت:

    سلام خدمت شما دوست گرامی.
    ابتدا ممنونیم از اینکه گلایه خود را به ما منتقل می کنید تا بتونیم خدمات بهتری در جهت رضایمندی مشتریان ارائه کنیم. متاسفانه روز گذشته بخاطر حجم بالای درخواست های عرضه اولیه در ساعات ابتدایی عرضه چند کارگزاری با مشکل مواجه شدند و برای همین ساعت عرضه تا ۱۳ تمدید شد. ولی همکاران ما در صدد هستند تا در عرضه های بعدی با این مشکل مواجه نشیم.
    نقد شما به مدیران مربوطه ارجاع شد. اما در سایر مواقع برای ارائه پیشنهادات و انتقادات می توانید با شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۰۰۰ داخلی ۹ تماس حاصل فرمایید.
    درخصوص پیامک های خرید و فروش هم حتماً پیگیری می کنیم تا بررسی شود که به چه علت پیامک ها به صورت منظم به دست شما نمی رسد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: