Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=135610

عدم امکان تسویه وام و اعتبار از طریق فروش سهم

سلام،من وام اعتباری برداشتم،میخوام با فروش سهم تسویه کنم ولی متاسفانه سهم یک ماه در صف فروش و خریداری نداره،امکان تبصره یا ماده خاصی برای من وجود داره؟

  • ۳پاسخ
  • ۴۸۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “عدم امکان تسویه وام و اعتبار از طریق فروش سهم”

  1. سعید گفت:

    سلام- این راه هایی ک گفتید - بله درسته .ولی نه برای وضع الان بورس ک هیچ معامله ای رو سهم ها اتفاق نمیته ، من خودم ۱۵ اردیبهشت ماه باید ۵۰ میلیون تسویه کنم با اگاه ، اما نمیتونم سهم ها مو بفروشم ، خریدار نداره ، میخام بدونم در این صورت چیکار باید کرد ؟ آیا کارگزاری از تعداد سهام من کم میکنه و به حساب خودش انتقال میده یا چه عواقبی دارد - توان پرداخت از جای دیگر رو ندارم. لطفا راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که اعتبار خود را تسویه ننمائید ، تخلف در تسویه اعتبار محسوب می شود.جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    برای تسویه اعتبار از چند طریق می توانید اقدام نمائید:
    ۱- اگر مشتری قصد دارد از محل فروش سهام، اعتبار خود را تسویه نماید، لازم است که دو روز کاری قبل از پایان مهلت بسته، نسبت به تسویه آن اقدام کند.
    ۲- اگر مشتری قصد دارد از محل فروش اوراق مشارکت، اعتبار خود را تسویه نماید، لازم است که یک روز کاری پیش از پایان مهلت بسته، نسبت به تسویه آن اقدام کند.
    ۳- چنانچه مشتری قصد تمدید اعتبار خود را دارد، به شرط وجود ریال کافی در بآشگاه با همان شرایط بسته قبلی، می‌تواند به گزارش اعتبارات مراجعه نموده و در گزارش مذکور، بسته مورد نظر را تمدید کند. شایان ذکر است که گزینه “تمدید” تا یک روز قبل از تاریخ سررسید فعال است.
    ۴- چنانچه مشتری قصد تمدید اعتبار خود را داشته باشد ولی شرایط خرید همان بسته را نداشته باشد، می تواند بسته یا بسته‌های دیگری را خریداری نموده و تاریخ اعمال آن را یک روز پس از تاریخ سررسید اعتبار قبلی انتخاب کند ولی باید در نظر داشته باشد که ارزش بسته یا بسته های خریداری شده کمتر از ارزش بسته قبلی نباشد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: