Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=129562

شرکت در پذیره نویسی شركت ريل گردش ايرانيان

سلام اگر در پذیره نویسی شرکتی مثل نماد حگردش شرکت کنم و این شرکت بعد از گذشت زمانی به ثبت در بورس یا فرابورس قرار نگرفت آیا امکان استرجاع پول را خواهیم دات یا تا ابد بلوکه میماند ؟

  • ۳پاسخ
  • ۱۲۹۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “شرکت در پذیره نویسی شركت ريل گردش ايرانيان”

  1. آگاه گفت:

    با سلام
    یعنی کل سهام تخصیص یافته فقط نفری ۷۰۳۴ سهم
    تموم شد؟

    چرا آگاه سفارش رو از لیست سفارشات پاک نکرده
    هی منتظر موندم گفتم شاید بیشتر اختصاص بدن ، ولی نه ، فقط همين بود
    حقيقي رو تا پنج ميليون سهم اجازه داده بودن

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در پذیره نویسی نماد #حگردش به هر کد ۷۰۳۴ سهم تخصیص داده شد.
      با توجه به عرضه ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون سهم ، مشارکت حدود ۵۷ هزار نفر میباشد.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی تیکت ثبت نمائید .همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    پذیره نویسی سهام شرکت ريل گردش ايرانيان (در شرف تأسيس)
    مشتریان گرامی
    به اطلاع می‌رساند، از امروز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۴ تعداد ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ سهم از سهام در دست انتشار شركت ريل گردش ايرانيان (سهامي عام در شرف تأسيس) با نماد (حگردش)، حداكثر به مدت ۳۰ روز از طريق بازار سوم فرابورس ايران، به روش ثبت سفارش و با قيمت اسمي ۱،۰۰۰ ريال، پذيره نويسی می‌گردد.
    در این رابطه لطفا به نکات زیر توجه نمایید:
    ۱. این شرکت در شرف تاسیس می‌باشد. پس از پایان دوره پذیره نویسی مراحل ثبت شرکت و اخذ مجوز های لازم صورت می‌پذیرد. این فرآیند تا چند ماه زمان خواهد برد. لذا معاملات ثانویه این سهم، پس از گذشت این فرآیند آغاز خواهد شد. لطفا به این نکته توجه نمایید که نماد حگردش در دوره ی پذیره نویسی می‌باشد (عرضه ی اولیه نیست) و امکان فروش این سهام تا مدت ها وجود نخواهد داشت. لطفا تنها در صورتیکه قصد نگهداری این سهام را دارید اقدام به خرید نمایید.
    ۲. زمان ثبت سفارش از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ می‌باشد. تنها در این زمان امکان ثبت، ویرایش و حذف سفارش وجود خواهد داشت. لذا پس از ساعت ۱۲:۳۰ امکان ویرایش و انصراف از خرید وجود نخواهد داشت.
    ۳. مبلغ سفارش ۱,۰۰۰ ریال میباشد و کارمزد های پذیره نویسی بر عهده ناشر سهم میباشد.
    ۴. حداقل تعداد سفارش ۱ سهم و حداکثر تعداد سفارش برای اشخاص حقیقی ۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم و برای اشخاص حقوقی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم میباشد.
    ۵. برای اطلاعات بیشتر لطفا به اطلاعيه شماره ۲۲۵۶/س/۹۹ و اخبار منتشر شده در رابطه با این سهم در سایت شرکت فرابورس ( www.ifb.ir ) مراجعه نمایید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: