Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=46039

شرایط تمدید بسته اعتباری

سلام
من امروز بسته اعتباری ۲ میلیونی یک ماهه خریدم .آیا قبل از اتمام مدت بسته با توجه به اینکه بنده امکان اخذ بسته جدید رو دارم میتونم به جای تسویه همین بسته رو یک ماه دیگه هم تمدید کنم یا باید اول تسویه کنم دوباره درخواست بسته جدید داشته باشم؟

  • ۹پاسخ
  • ۵۴۸۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۹پاسخ

9 پاسخ به “شرایط تمدید بسته اعتباری”

  1. رضا گفت:

    سلام خسته نباشید
    من چند روز دیگه بسته اعتباریم تموم میشه می خواستم تمدید کنم ولی اعتبار ندارم شخص دیگه ای میتونه بسته اعتباری منو با اعتبار و حساب خودش تمدید کنه ؟ اگه میشه لطفا توضیح بدین چطور انجام بدیم.
    با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اعتبار معاملاتی یکی از نیازهای همیشگی فعالان بازار سرمایه بوده است. از این‌رو این خدمت دارای جایگاه ویژه‌ای در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه است و به منظور بهره‌مندی مشتریان محترم کارگزاری آگاه از بسته‌های اعتباری، خدمت جدیدی با عنوان “انتقال اعتبار” در بآشگاه راه‌اندازی شده است.
      با استفاده از سرویس انتقال اعتبار، مشتریان کارگزاری آگاه که برای دریافت بسته‌های اعتباری ریال کافی در اختیار دارند می‌توانند بسته‌های اعتباری را برای اشخاص دیگر تهیه نمایند.جهت پیگیری لطفا به مطلب "انتقال بسته‌های اعتباری در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه" در بلاگ بآشگاه مراجعه نمائید.

      ۰
  2. علی گفت:

    تاریخ قرارداد اعتباری این مشتری، کمتر از یک ماه بعد از اتمام بازه درخواستی برای اعتبار، به پایان میرسد

    یعنی باز باید بریم کارگزاری

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ، برای تمدید قرارداد اعتباری باید به صورت حضوری به همراه مدارک هویتی به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه فرمایند.

      ۱
  3. طیبه دایت گفت:

    میخوم بسته اعتباری را با یک بسته دیگه تمدید نمایم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز،
      برای تمدید بسته اعتباری شما باید حداقل یک روز قبل از تاریخ سررسید بسته جدید خود را خریداری کنید و تاریخ اعمال آن را دقیقا تاریخ سررسید بسته قبلی بزنید. شما میتوانید بسته‌ای با مبلغ بالاتر را خرید نمایید، به شرط رعایت شرط بالا و داشتن حساب تضمین لازم.

      ۲
  4. AM0268 گفت:

    سلام ... من بسته اعتباری دارم که ۲۶ مرداد برام فعال شده ... الان میخام تمدید کنم ... با توجه به اینکه بسته ها ۳۰ روزه هستند ... برای تمدید باید تاریخ اعمال رو روی ۲۵ شهریور بگذارم؟

    ۲
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      برای تمدید بسته اعتباری خود لازم است به بخش گزارش بسته های اعتباری در سایت باشگاه مراجعه کنید و از آن قسمت گزینه تمدید را انتخاب نمایید که در این صورت تاریخ اعمال به صورت خودکار برای شما انتخاب می شود.

      ۳
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در صورتی که حساب تضمین شما کافی باشد و قرارداد اعتباری شما (درصورت تمدید بسته یک ماه) به اندازه دو ماه معتبر باشد، امکان تمدید بسته اعتباری از طریق سایت بآشگاه در منوی گزارش‌ها و گزارش بسته اعتباری وجود خواهد داشت.

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: