Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=138396

سهام حق تقدم فجر(عدم اضافه شدن حق تقدم )

سهام حق تقدم فجر به پورتفو بنده اضافه نشده ايا براي ساير دوستان هم همين طور است ؟

  • ۳پاسخ
  • ۶۴۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “سهام حق تقدم فجر(عدم اضافه شدن حق تقدم )”

  1. احد عباسی گفت:

    با سلام بنده حق تقدم گرفتم چطور اون رو تبدیل سهام کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1093 گفت:

      سلام دوست عزیز،
      در صورتی که در زمان خرید حق تقدم ، مبلغ اسمی سهام از شما کسر نشده باشد ، چنانچه تمایل داشته باشید که حق تقدم را به سهم تبدیل نمائید ، مبلغ اسمی را به حساب اعلام شده در سایت کدال که در اطلاعیه مهلت استفاده از حق تقدم منتشر می کند پرداخت نمائید.البته توجه داشته باشید که برای تبدیل حق تقدم به سهم در بازه ۶۰ روزه تعیین شده مهلت خواهید داشت.
      چنانچه در بازه مشخص شده اقدام به واریز نکنید شرکت مربوطه حق تقدم‌های استفاده نشده را به فروش می‌رساند و نحوه‌ی دریافت وجه حاصل از فروش تحت عنوان اطلاعیه‌ای به نام ""نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده"" در سایت کدال منتشر می‌گردد.
      "

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    پس از پرداخت مبلغ اسمی و بعد از اینکه افزایش سرمایه شرکت در سازمان بورس و اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید، پروسه تبدیل گواهی حق تقدم به سهم، حدود ۴ الی ۶ ماه زمان خواهد برد که به‌ صورت خودکار صورت می‌گیرد و به پرتفوی سهامداران اضافه می‌گردد.

    در سامانه معاملاتی آنلاین کارگزاری آگاه، بعد از برگزاری مجمع فوق‌العاده و اتخاذ تصمیمات، حق تقدم سهام در سبد سهام مشتریان به‌صورت خودکار به ستون “تعداد” اضافه می‌شود و به‌محض اینکه حق تقدم در بازه ۶۰ روزه در بازار قابل معامله شد، “تعداد سپرده‌گذاری” نیز در سامانه آنلاین به‌روز می‌شود که امکان فروش سهام را نیز دارد. جهت پیگیری بیشتر لطفا با امور سهامداری شرکت مربوط تماس حاصل فرمائید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: