Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=127271

چراسهام جایزه شپنا در سبد اضافه نشده است؟

سهام جایزه شپنا چرا اضافه نشده به پورتفو؟آیا باید کار خاصی انجام دهیم؟تغییر کارگزار ناظر باید بدیم؟

  • ۲۵پاسخ
  • ۶۵۰۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۵پاسخ

25 پاسخ به “چراسهام جایزه شپنا در سبد اضافه نشده است؟”

  1. وحید گفت:

    سلام،سهمی که بعنوان جایزه لحاظ شده بعد از چه مدت زمانی قابایت فروش داره? درحال حاضر برا فروش میزنه عدم موجودی کافی

    ۱۷

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که توسط سپرده گذاری این تعداد سهام جایزه در پرتفوی شما اضافه شده باشد، می توانید این سهام را به فروش برسانید، چنانچه اصل سهم را فروخته اید، زمانیکه سهام جایزه قابل معامله شود باید از طریق تغییر کارگزار ناظر اقدام نمایید. در غیر این صورت سهام جایزه تا زمانی که توسط سپرده گذاری تائید و به تعدا دارایی شما اضافه نشده باشد قابل معامله نخواهد شد. جهت مشاهده جزئیات نماد در سبد سهام بر روی چشم در کنار نماد کلیک نمائید و از قابل معامله بودن سهام جایزه مطلع شوید.

      ۱۳
  2. دهقان گفت:

    برای افزایش سرمایه شپنا هیچ جذابیتی ایجاد نشد،بلکه ریزش شدید انجام شد، من هنوز قانع نشدم چرا اسمش گذوشتن جایزه؟ اگر افزایش سرمایه باشه، دیگه نباید قیمت سهام رو بیارن پایین،ارزش افزوده شرکت بالا رفته، پس تعداد سهام هم به همون قیمت قبلی اضاف کنن وهمچنین

    ۳۸

    بهترین جواب

  3. دهقان گفت:

    چرا اسمش گذاشتن جایزه؟ اصلا جایزه نیست بلکه حق سهامدارهست، چون قیمت سهام آوردن پایین یعنی سهامدار حداقل ۲۰تا ۳۰درصد منفی شد، به نظرمن باید همون موقع اضاف کنن نه بعداز دوسه ماه،، به اعتقاد من بی انصافی میکنن، چون مثلا شما سهام خریدی ۳۵۰۰تومان بعداز مجمع شد نصف،ومیگن به شما جایزه میدیم،، من نمیدونم چرا میگن جایزه،،

    ۱۱۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت باشد در این حالت، شرکت دارایی‌های ثابت خود نظیر زمین، ساختمان، ماشین‌آلات و تجهیزات، سرمایه‌گذاری‌ها و … را مورد تجدید و ارزیابی ارزشی قرار می‌دهد. با این کار ارزش دارایی‌های شرکت در ترازنامه به روز می‌شود.
      در نتیجه از آنجایی که معادله حسابداری در ترازنامه باید برقرار بماند و بدهی‌های شرکت نیز تغییری نکرده، سرمایه شرکت باید افزایش پیدا کند تا این معادله برقرار بماند.
      در این روش نیز پولی به شرکت وارد نمی‌شود و فقط یک عملیات حسابداری در صورت‌های مالی شرکت رخ می‌دهد و تعداد سهام نیز افزایش پیدا نمی‌کند اما قیمت آن کاهش می‌یابد. این کاهش قیمت بر جذابیت سهم می‌­افزاید و در نتیجه افزایش تقاضای سهم را به دنبال خواهد داشت.

      ۶
  4. مجتبی گفت:

    چقد طول میکشه سهام جایزه شپنا به پرتفوی اضافه بشه وقابل معامله بشه

    ۳۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      سهام جایزه بعد از تأئید ازطرف شرکت سپرده گذاری مرکزی به پرتفوی شما افزوده و قابل معامله خواهد شد و اصولا زمان مشخصی ندارد و ممکن است که حدود سه الی چهار ماه به طول انجامدو نیازی به پرداخت پول نمی باشد .جهت پیگیری می توانید در قسمت سبد سهام بر روی چشم در کنار نماد کلیک و از جزئیات نماد از جمله قابل معامله بودن سهام جایزه مطلع شوید.جهت آشنایی بیشتر به مطلب افزایش سرمایه شرکت‌ها در بازار سرمایه: راهنمای کامل در بلاگ باشگاه مراجعه بفرمائید.همچنین می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید تا از اضافه شدن سهام جایزه به سبد دارایی های خود مطلع شوید.

      ۸
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    به این علت که نیاز به داشتن اطلاعات (کد ملی و کد بورسی )شما می باشد، لطفا جهت پیگیری در ساعات اداری با شماره تلفن۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

    ۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: