Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=53915

روند فعال شدن کد بورسی چگونه است؟

سلام من با ثبت نام در سجام و احراز هویت در یکی از دفاتر پیشخوان کد بورسی دریافت کردم. سپس با تکمیل اطلاعات در سایت آگاه و مراجعه به دفتر پیش خوان دیگردوباره احراز هویت برای آگاه شدم. پس اینکه می گویند کد بورسی بعد از ۴۸ ساعت به من پیامک خواهد شد چیست؟ آیا منظور همان فعال شدن کد بورسی است که من گرفته ام؟

  • ۱۷پاسخ
  • ۷۱۸۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۷پاسخ

17 پاسخ به “روند فعال شدن کد بورسی چگونه است؟”

  1. وحید گفت:

    سلام خسته نباشید
    من کلی آدمو برای سجام ثبت کردم و هیچ کدام کد بورسی نگرفتند واضح و روشن برام لطفا توضیح بدید کد میاد یا نه؟اگه میاد کی میاد اگه نمیاد چکار باید بکنیم که بیاد؟ممنون از دوستان

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      زمانی که در سامانه سجام ثبت نام و از طریق نرم افزار سیگنال احراز هویت انجام دهید کد معاملاتی صادر می شود.در صورتی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود نموده باشید ، پیامک مبنی بر صدور کد بورسی از جانب شرکت سپرده گذاری برای شما ارسال نخواهد شد.جهت پیگیری بیشتر لطفا با شماره تلفن ۱۵۶۹ بخش پشتیبانی سجام تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. عارف گفت:

    سلام کسانی که الکترونیکی ثبت نام کردندوکدمعاملاتی براشون اومدچطور واردکارگزاری آگاه شوند؟

    ۰

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که تمایل دارید مشتری کارگزاری آگاه شوید باید در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام کنید و جهت احراز هویت آگاه به صورت غیر حضوری در سایت آگاه اکسپرس و حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه اقدام نمایید. با همان نام کاربری و کلمه عبوری که وارد سایت بآشگاه می شوید در آگاه اکسپرس نیز با همان نام کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمائید تا از این طریق بتوانید به عنوان مشتری اگاه از مزایای بآشگاه مشتریان آگاه و تخفیفات معاملات و تخفیف بسته های تحلیلی و بسته های اعتباری ودیگر مزایای آن بهره مند شوید.

      ۰
  3. Mojtaba گفت:

    سلام من همه کار انجام دادم برا دریافت کد بورسی مراحل دونه به دونه انجام دادم هزینش هم پرداخت شد بعد نوشت تا ۴۸ ساعت آینده کد بورسی برای شما پیامک میشه ولی هیچ پیامی نیومد

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  4. عصمت گفت:

    سلام وقت بخیر
    من همه مراحل انجام دادم احراز هویت تایید شده آسا تریدر هم فعال شده ولی نمیتونم پرداخت انجام بدم پیام میاد کد بورسی فعال نشده
    چقدر طول میکشه فعال شدن کد بورسی ؟

    ۲۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از انجام مراحل ثبت نام در سایت آگاه اکسپرس و احراز هویت حضوری در دفاتر پیشخوان ، کد بورسی صادر می شود اما دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمان بر می باشد. در صورتی که دسترسی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال و از حالت آزمایشی خارج می شوید و قادر به پرداخت شتابی و انجام معاملات خود خواهید شد.

      ۲۵
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در صورتی که کد معاملاتی بعد از فرآیند ثبت نام و احرازهویت به شما اطلاع رسانی شده باشد، تا دو روز کاری آینده کد مدنظر فعال خواهد شد و کد جدیدی برای شما ارسال نمی شود.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: